" Рухливі ігри для дошкільників в літній період "

Опис документу:
Ігри в режимі очікування: « Я загадав...» Правила гри: загадайте цифру, колір, людину, місце або предмет. Потім попросіть дитину ставити вам запитання, які допоможуть їй вгадати те, що ви загадали. Також допомагайте дитині вгадувати за допомогою навідних підказок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ігри в режимі очікування « Я загадав...» Правила гри: загадайте цифру, колір, людину, місце або предмет. Потім попросіть дитину ставити вам запитан...
Слайд № 1

Ігри в режимі очікування « Я загадав...» Правила гри: загадайте цифру, колір, людину, місце або предмет. Потім попросіть дитину ставити вам запитання, які допоможуть їй вгадати те, що ви загадали. Також допомагайте дитині вгадувати за допомогою навідних підказок. Навички, необхідні в дитячому садку: повноцінні запитання й розгорнуті відповіді, що містять певну кількість слів, допомагають дитині підготуватись до спілкування в дитячому садку, збагачують її словниковий запас і надають можливість практикувати елементарну граматику. «Камінь, ножиці, папір». Правила гри: на рахунок три кожний з вас демонструє камінь (кулак), папір (розкриту долоню) або ножиці (два пальці – вказівний і середній, що імітують рух ножиць). Пам'ятайте: папір накриває камінь, камінь ламає ножиці, а ножиці ріжуть папір.

Ігри в режимі очікування « Статуї « Правила грип : попросіть дитину пригадати свого улюбленого героя та прийняти одну з поз, яку часто використовує...
Слайд № 2

Ігри в режимі очікування « Статуї « Правила грип : попросіть дитину пригадати свого улюбленого героя та прийняти одну з поз, яку часто використовує цей персонаж. Поспостерігайте за тим, як довго дитина може зберігати дану позу. Збереження нерухомості в одному положенні може стати досить нудним вже через кілька секунд, але дослідження показують, що, додаючи елемент фантазії, діти можуть стояти нерухомо й залишатися зосередженими набагато довше. Навички, необхідні в дитячому садку: у цій грі уява дитини використовується для контролю над спонуканнями та вміння відкладати отримання задоволення – двох важливих навичок самодисципліни та психологічної саморегуляції.

Дидактичні ігри з елементами теорії розв'язання винахідницьких завдань « Чия це робота ? « Мета: вдосконалювати вміння дітей визначати професії пра...
Слайд № 3

Дидактичні ігри з елементами теорії розв'язання винахідницьких завдань « Чия це робота ? « Мета: вдосконалювати вміння дітей визначати професії працівників дитячого садка за функціональним призначенням. Хід гри Кожна дитина обирає для себе образ . Бажано , щоб обирали образи з функціями , які не збігаються . Образ можна позначити медальйоном . Ведучий з мячем стає в центрі кола . Підкидаючи м'яч вгору , він називає будь яку функцію чи дію того чи іншого образу ( працівника дитсадка ).Той з дітей , для образу якого характерна ця фукнкція ( дія ) , ловить м'яч і стає ведучим.

Дидактичні ігри з елементами теорії розв'язання винахідницьких завдань « Вгадай , хто я ? « Мета: вдосконалювати вміння дітей передавати дії предме...
Слайд № 4

Дидактичні ігри з елементами теорії розв'язання винахідницьких завдань « Вгадай , хто я ? « Мета: вдосконалювати вміння дітей передавати дії предметів , що їх знаходять у групі , за допомогою пантоміми . Хід гри Діти стоять чи сидять у колі . Кожен нагадує собі образ , але не називає його . Один із учасників виходить у центр і каже : « Я вмію…» Дію передає за допомогою пластики . Діти називають зображення , дію . « А ще я вмію…» , - каже дитина і показує наступні рухи . Після трьох – чотирьох зображених дій діти відгадують об'єкт . Наприклад : відкривати , закривати , розповідати , навчати ( книга ).

Рухливі ігри старшої групи « Не спізнюйся « Завдання гри : Построєння в колони ( 3 – 4 ) , біг урозтіч . Виховання уваги , швидкої реакції на сигна...
Слайд № 5

Рухливі ігри старшої групи « Не спізнюйся « Завдання гри : Построєння в колони ( 3 – 4 ) , біг урозтіч . Виховання уваги , швидкої реакції на сигнал. Хід гри Дітей поділити на три групи .Кожна колона строїться біля умовного місця ( шафи , вікна , піаніно ). На слова вихователя : Діти на майданчику гуляють Бігають , стрибають. Діти розходяться по всій площі , бігають урозтіч. На умовний сигнал « На свої місця ! «поспішають в колону проти визначеного їм місця . Виграє та колона , яка раніше построїлась. Правила гри . Вибігати з умовного місця і повертатися на місце можна тільки за сигналом . Вказівки для гри : Напочатку місця для кожної колони можна визначити різноколірним обручками , повішеними на гвіздку , щоб дітям видно було. Вихователь стежить , щоб діти ставали в колону без суперечок.

Рухливі ігри старшої групи « Квач « Завдання гри : Біг урозітч з поворотами . Швидка орієнтація в просторі. Хід гри Діти стоять у різних кінцях май...
Слайд № 6

Рухливі ігри старшої групи « Квач « Завдання гри : Біг урозітч з поворотами . Швидка орієнтація в просторі. Хід гри Діти стоять у різних кінцях майданчика. Одну дитину обирають « квачем « , їй дають кольорову стрічку , і вона стає по середині майданчика. Нас лово вихователя « Лови! « всі діти розбігаються , а квач намагається догнати будь – кого ( доторкнутися рукою ).Той , до кого доторкнувся квач , відходить в сторону . Гра кінчається , коли квач зловить 3 – 4 дітей . Потім вихователь призначає квачем найспритнішу дитину , яку не зловили . Правила гри . Зловленим вважати того , до кого квач доторкнувся рукою ; зловлений відходить убік . Квач ловить , і діти розбігаються після слова « Лови!». Вказівки до гри .Вихователь стежить , щоб квач довго не гнався за однією дитиною. Кщо квач довго не може нікого зловити , вихователь обирає іншу дитину.

Рухливі ігри старшої групи « Пастух і вівці « Завдання гри : Біг урозітч з ловінням . Виховання кмітливості , почуття колективізму. Хід гри З дітей...
Слайд № 7

Рухливі ігри старшої групи « Пастух і вівці « Завдання гри : Біг урозітч з ловінням . Виховання кмітливості , почуття колективізму. Хід гри З дітей вибирають « пастуха « й « вовка « , решта – « вівці «. В одному кінці майданчика обводять кошару для отару , а на протилежному - пасовисько.Збоку стоїть вовк .Пастух жене овець у поле.В полі вівці бігають , пасуться . На слово вихователя : « Вовк! « Вівці розбігаються по майданчику й тікають у кошару.Вовк ловить овець. Пастух захищає їх .Пійману вівцю , вовк відводить до себе. При повторенні гри пастух , повертаючись додому , визволяє пійману вовком овечку . Вовк намагається не допустити пастуха до овечки і в той же час ловить інший.Гра закінчується , коли у вовка буде кілька овечок ( за умовою ). Правила гри : вівці тікають з поля на слово « Вовк ! « . Вказівки до гри : Поступово привчаються виконувати ці ролі й інші. Вибирати пастуха й вовка , можна лічилкою а бо палочкою – вимірялочкою : чия рука зверху , тому бути вовком або пастухом.

Рухливі ігри старшої групи « Відгадай , чий голос « Мета: виховувати увагу та спостережливість. Хід гри Діти, узявшись за руки, утворюють коло. У ц...
Слайд № 8

Рухливі ігри старшої групи « Відгадай , чий голос « Мета: виховувати увагу та спостережливість. Хід гри Діти, узявшись за руки, утворюють коло. У центрі кола сто­їть ведучий із заплющеними очима. Діти йдуть по колу праворуч і говорять: Дружно, діти: раз, два, три! Разом вліво поверни! Усі разом повертаються і йдуть в протилежний бік. Потім про­мовляють: А як скажем скок, скок, скок,— Відгадай, чий голосок! Слова «Скок, скок, скок» проговорює тільки одна дитина, за­здалегідь призначена вихователем. Коли діти вимовлять усі сло­ва, ведучий розплющує очі й намагається відгадати, хто сказав: «Скок, скок, скок». Якщо він відгадав, то ведучим стає дитина, голос якої відгадали, і гра повторюється знову. Рекомендації до гри Ведучий не має права розплющувати очі, поки не завершиться вірш.

Рухливі ігри старшої групи « Заборонений рух « Мета: виховувати увагу, кмітливість, швидку орієнтацію. Хід гри Діти стають у коло на відстані витяг...
Слайд № 9

Рухливі ігри старшої групи « Заборонений рух « Мета: виховувати увагу, кмітливість, швидку орієнтацію. Хід гри Діти стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Ви­хователь також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам установив. Наприклад, не можна поставити руки на пояс. Вихователь ви­конує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує «заборонений рух». Хто з учасників гри помилиться, той робить крок уперед або штрафується. Потім він продовжує грати. Гра проводиться впродовж 5–6 хвилин, після чого вихователь називає дітей, які не припустилися жодної помилки. Рекомендації до гри Вихователь стежить за тим, щоб гравці повторювати всі впра­ви, крім «забороненого» руху. Штраф може бути таким: постри­бати на обох ногах, як зайчик; промовити скоромовку; відгадати загадку та ін.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»