Рух-це здоровя

Опис документу:
Конспект уроку. 2 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Рух і здоров'я. 2 клас

Мета:формування у школярів свідомого ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; розкриття значення активного відпочинку для здоров’я людини; розвивати мислення; виховуваит почуття прекрасного, вміння цінувати красу рухів.

Хід уроку

І.Організація класу до уроку.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Актуалізація опорних знань.

1) Робота з прислів'ям. Рух – це здоров’я

2) Технологія «Займи позицію».

- Поміркуйте, чи погоджуєтеся ви з думкою, що «рух – це здоров’я

- Доведіть свою думку.

- Як ви гадаєте, про що йтиме мова на уроці?

- Отже, тема нашого тренінгу: «Рух – це здоров’я».

2. Повідомлення теми і мети уроку

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Технологія «Мозковий штурм».

- Назвіть види рухової активності (ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, уроки фізкультури, рухливі ігри, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях (футболу, волейболу, баскетболу, гандболу, тенісу), танці, фізичні вправи, посильна праця, туризм, активний відпочинок тощо).

3.2. Робота в парах.

Учасники об’єднуються в дві пари за словами: «фізкультура», «спорт». Завдання:

1 пара: пояснити, яка користь від проведення ранкової гімнастики, фізкультхвилинок та уроків фізкультури.

2 пара: пояснити, яка користь від проведення рухливих та спортивних ігор та посильної праці.

3.3. Руханка «Футбол».

Правила гри. Стати у коло, нагнутися. Ноги поставити так, щоб вони торкалися ніг сусіда. Руки – «воротар», ними треба захищати «ворота» (простір між ногами). Важливо забити м’яч у ворота іншого і не пропустити його у власні. Пропускаєш один гол – прибираєш одну руку, ще один – виходиш з гри.

3.4. Інформація «Довідкового бюро».

1) Рух – це життя. Вчитель. - Гарна постава – це не тільки краса, а й здоров’я.

- Як ви гадаєте, це краса природна чи набута? (Відповіді дітей, узагальнення вчителя).

- Так, багато що залежить від спадковості, але й не менше залежить від індивідуального розвитку. А щоб розвиватися – потрібно рухатись. Рух – це природна біологічна потреба людини. Діти, які мало рухаються, ростуть кволими, слабими, вони не впевнені у своїх силах, гірше вчаться.

- Допомогти можуть фізичні вправи, завдяки виконанню яких підвищується рівень обміну речовин і поліпшується діяльність усіх найважливіших функціональних систем організму.

- Ось чому режим дня школяра має передбачати якомога більшу рухову активність. Це, як ви вірно зазначали, ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, фізичні вправи, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях, посильна праця тощо.

2) Ранкова гімнастика.

- Хто з вас робить зранку гімнастику? Як часто ви це робите? (Діти піднімаються на слова «зрідка», «щоранок»).

- А у чому перевага ранкової гімнастики перед іншими видами рухової діяльності? Звичайно, вона проводиться щоденно. Ранкова зарядка позитивно впливає на фізіологічні процеси в організмі: покращується процес обміну речовин, кровообіг, дихання стає глибшим.

- Отже, день бажано розпочинати з ранкової гімнастики.

3) Фізкультхвилинки.

- Їх ми проводимо на кожному уроці. Вони дуже потрібні, бо ви швидко втомлюєтесь, знижується увага і працездатність. Фізкультхвилинки – це набір вправ і вони можуть бути образні.

- Як це? (Педагог пропонує дітям зобразити рухи тварин, рухи машин, добре знайомі трудові процеси).

– Коли цікавіше виконувати ці вправи? Звичайно, коли вони супроводжуються приговорюванням віршів, мов би маленька вистава. Вона створює емоційний підйом, вносить елемент зацікавленості.

- Музика, впливаючи емоційно, робить фізкультхвилинки привабливими, організовує дітей. Крім того, вона регулює темп і ритм рухів, тим самим сприяючи більш чіткому і правильному їх виконанню. (Діти виконують кілька легких вправ під музику).

4) Ігри. Вчитель. Чи любите ви гратися у різні ігри?

  • Гра входить у ваше життя з раннього віку. У грі ви пізнаєте нове, набуваєте різних навичок і вмінь. Недарма гру називають «восьмим чудом світу». Не дивно, що гра викликає інтерес і в непосидючих хлопчиків, і в сором’язливих дівчаток. Перевтілюючись у персонажів гри, кожен з вас стає сміливими і відважними, вольовими і кмітливими, а також.

- Звичайно, особливо подобаються вам рухливі ігри. У процесі гри школярі загартовуються не лише фізично, у них розвивається уява, пам’ять, наполегливість і воля.

5) Спорт.

- Рухливі ігри, волейбол, баскетбол, футбол, які ви любите і якими займаєтесь, – це різноманітні види спорту.

  • Назвіть рухливі ігри, які є видами спорту. (Діти називають, а вчитель на дошці прикріплює листки з назвами видів спорту під словом «спорт»).

  • Хто з вас займається у спортивних секціях чи гуртках? (Діти піднімаються і називають спортивні секції та гуртки, а останні їх вітають аплодисментами).

- Тож на вас чекають стадіони, спортивні майданчики, бігові доріжки, лижні траси – всього й не перелічити. Вибирайте, що вам до вподоби і не баріться. Та й на уроках фізкультури використовуйте кожну хвилину для покращення свого здоров’я.

6) Фізична праця.

Вчитель. - Посильна фізична праця – це теж рух, і дуже корисний. Наш український народ завжди цінував працю. Їй присвячені вірші, пісні, прислів’я, казки. (Дітям пропонується назвати прислів’я про працю).

7) Танок.

Вчитель. - Танок – хвилюючий і прекрасний вид мистецтва, бо не тільки відображає життя, а й є життям. А ще танок виховує і культуру поведінки.

Танці – це також емоційна насолода. Вони розвивають відчуття ритму, активізують діяльність легень і серця, виробляють правильну поставу, піднімають настрій, позитивно впливають на здоров’я. Кожен з нас у своєму житті мав нагоду потанцювати. А серед нас є учні, що є учасниками танцювальних гуртків, ансамблів. Привітаємо їх. (Названі діти піднімаються, а останні вітають їх аплодисментами).

4. Вправа «Відкритий мікрофон».

- Для чого людині потрібно рухатися? - Чи робите ви ранкову гімнастику?

- Назвіть види спорту, якими ви займаєтеся чи хочете займатись. - Назвіть свої улюблені рухливі ігри.

ІІІ. Підсумок. - Що нового ви дізналися? - Чи сподобався вам урок?

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!