Розвиток лексики у дошкільників із ЗНМ ІІ-ІІІ рівня.
Порушення формування лексики в дітей з ЗНМ проявляється в обмеженості словникового запасу, різкій розбіжності обсягу активного й пасивного словника, неточному вживанні слів, численних вербальних парафазіях, несформованості семантичних полів, труднощах актуалізації словника.
У роботах багатьох авторів (В. К. Воробйовії, Б. М. Гриншпуна, В. А. Ковшикова, Н. С. Жукової, Е. М. Мастюкової, Т. Б. Філічевої, Л. І. Трофименко й ін.) підкреслюється, що в дітей з ЗНМ різного генезу відзначається обмежений словниковий запас. Характерною ознакою для цієї групи дітей є значні індивідуальні розходження, які багато в чому обумовлені різним патогенезом (моторна, сенсорна алалія, стерта форма дизартрії, дизартрія, затримка мовленнєвого розвитку й ін.).