Логопедична робота по формуванню словника дошкільників із ЗНМ ІІ-ІІІ рівня.
При проведенні логопедичної роботи з розвитку лексики необхідно враховувати сучасні лінгвістичні й психолінгвістичні знання про слово, структуру значення слова, закономірностях формування лексики в онтогенезі, особливостях лексики в дошкільників з мовною патологією. З урахуванням цих факторів формування лексики проводиться по наступних напрямках:
- розширення обсягу словника паралельно з розширенням уявлень про навколишню дійсність, формування пізнавальної діяльності (мислення, сприйняття, уявлень, пам'яті, уваги й ін.);
- уточнення значень слів;
- формування семантичної структури слова в єдності основних його компонентів (денотативного, понятійного, коннотативного, контекстуального);
- організація семантичних полів, лексичної системи;
- активізація словника, удосконалювання процесів пошуку слова, перекладу слова з пасивного в активний словник.