Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Розвивальне заняття "Моє тіло"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Психологія

Для кого: 6 Клас

28.01.2022

125

0

0

Опис документу:

Актуальність статевого виховання підлітків у сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, поширенням непристойних фото та відео матеріалів, що руйнують психіку дитини. Усе це призводить до недостатньої підготовленості багатьох молодих людей до створення сім’ї та виконання родинних обов’зків.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Моє тіло»

Навчальна мета: ознайомити окремо дівчат, окремо хлопців з інформативним, науково обґрунтованим матеріалом зі статевого розвитку;

Розвиваюча мета: розвивати почуття емпатії.

Виховна мета: формувати навичку безпечного оточення та бережливого ставлення до свого організму.


Вітання

Мета: показати підліткам, що вітання може бути не лише вербальне а й тактильне.

Пропоную всім привітатися за руку, але особливим чином. Вітатися треба двома руками з двома учасниками одночасно, при цьому відпустити одну руку можна тільки, коли знайдеш того, хто теж готовий привітатися, тобто руки не повинні залишатися без діла більше секунди. Завдання - привітатися таким чином з усіма учасниками групи. Під час вправи не повинно бути розмов.


Правила

Повторимо правила. Отже, уважно слухати інших, не перебивати (коли один говорить, інші слухають); виконувати всі завдання, але мати право на правило «Стоп!» (якщо учасник заняття з будь-яких причин не бажає брати участь у вправі, обговоренні, він може сказати «Стоп» та виключити себе з участі на якомусь етапі); говорити від свого імені, про себе, про свої переживання (не критикувати особу, обговорювати дію); визнавати право кожного на свою думку; і так далі…

Основна частина

Вправа Мозковий штурм «Моє тіло – це …»

Мета: формувати розуміння поняття «Моє тіло»

Обладнання: Дошка, крейда, м’ячик.

Хід проведення:

Подумайте, що для вас означає словосполучення «Моє тіло?». Які слова, визначення, асоціації, думки виникають у вас?

Кому я кидаю м’ячик, той висловлює свою думку.(Діти говорять, усі ідеї записуються на дошці, обговорюються. Викреслюється те, що не підходить під визначення.)


Руханка «Фотоапарат»

Мета: дати можливість відчути межі особистого простору, активізувати учасників.

Хід проведення:

Об'єднайтеся парами. Один – це фотограф (який водить свого партнера по авдиторії, поклавши свої руки на плечі партнеру). Інший – це фотоапарат (у якого закриті очі і відкриває він їх лише тоді, коли відчує що йому пальцями натискають на плечі). Фотограф має зробити три фото. Учасник-фотоапарат має запам'ятати, що побачив у момент відкривання очей.

Обговоріть між собою, що хотів сфотографувати «фотограф» і що побачив-зафіксував «фотоапарат». Потім міняєтесь ролями.

Презентація

А) «Вікові особливості статевого розвитку дівчат» (Додаток 8)

https://drive.google.com/file/d/1jcnJt6_mXS9js9wvZoxjrwAfvY5z9ebh/view?usp=sharing

Б) «Вікові особливості статевого розвитку хлопців» (Додаток 9)

https://drive.google.com/file/d/13nBlL1jHR3Kc4MqYt1gme0wM-CVXVOTf/view?usp=sharing


Мета: ознайомити окремо дівчат, окремо хлопців з інформативним, науково обґрунтованим матеріалом зі статевого розвитку;

Обладнання: Інтерактивна дошка, USB-флеш-накопичувач з презентаціями;

Питання для обговорення: (за запитом)

Отже, ви сьогодні познайомилися з особливостями статевого розвитку свого організму в підлітковому віці. Дотримуйтесь статевої етики, естетики та гігієни.


Заключне коло «Побажання»

По колу поділіться своїми думками і продовжіть фразу «Бажаю тобі і собі…»



Перегляд
матеріалу
Отримати код

Територія довіри




Заняття 4

МОЄ ТІЛО



Моє тіло – це моє тіло, і воно належить тільки мені!

Правила роботи в групі

(Повтори загальні правила роботи в групі)

Мозковий штурм « Моє тіло – це…»

(Запиши які слова, визначення, асоціації, думки виникають у тебе при цьому слові? )

  • __________________________________________________________

  • __________________________________________________________

  • __________________________________________________________

Руханка «Фотоапарат»





Перегляд презентації «Вікові особливості статевого розвитку …»

(Запиши питання які в тебе зявилися під час перегляду презентації?)

  • ____________________________________________________________

  • ____________________________________________________________

  • ____________________________________________________________

  • ____________________________________________________________

  • ____________________________________________________________

(Запиши важливу для тебе інформацію, про яку ти дізнався(лась) на занятті )

  • _____________________________________________________________

  • _____________________________________________________________

  • _____________________________________________________________

  • _____________________________________________________________

  • _____________________________________________________________

  • _____________________________________________________________



Ви сьогодні познайомилися з особливостями статевого розвитку свого організму в підлітковому віці. Отже, дотримуйтесь статевої етики, естетики та гігієни.


Заключне коло

Учасники по колу продовжують фразу «Бажаю тобі і собі…»




Виконай разом з батьками:



(Поспілкуйся та запиши що нового про своє тіло ти дізнався (дізналась) у розмові з батьки) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


12


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.