Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Розвивальне заняття "Хто я?"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Психологія

Для кого: 6 Клас

27.01.2022

154

9

0

Опис документу:

Правильно сплановане статеве виховання є важливим чинником підготовки до самостійного життя, у тому числі і до сімейного. У кожного підлітка має бути сформований моральний ідеал родини, розуміння її цінності і необхідності для людини. Родина є основою життєвого благополуччя.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Хто Я?»

Навчальна мета: ознайомити дітей з поняттям особистість.

Розвиваюча мета: розвивати здатності розуміти свій стан і стан інших людей.

Виховна мета: виховувати взаємоповагу та емпатію.


Вітання

Мета: Познайомити учасників групи ближче, відшукати спільне.


Хід проведення:

Об’єднайтеся по двоє. Розкажіть один одному про себе протягом 3 хв. по таким пунктам: - моя дата народження; моя улюблена пора року; - моя мрія;

Потім з кожної пари, учасник у кого світліше волосся, презентує свою пару (спочатку свого партнера, потім про себе).


Правила

Мета: створити і записати правила, необхідні для ефективної роботи групи.

Об’єднайтеся у п’ять підгруп і складіть невеликий список побажань для групи, які б відповідали на запитання: Якими мають бути учасники групи, як поводитись, що робити для того, щоб можна було створити комфортну робочу атмосферу?

Далі кожна підгрупа виносить свої ідеї на загальне обговорення і приймаються загальні правила.


Основна частина

Вправа. Малюнок «Автопортрет»

Мета: З’ясувати подібність та індивідуальність особистості.

Обладнання: Аркуш А-4, олівці.

Хід проведення:

Намалюйте «Автопортрет». По завершенню, продемонструйте свою роботу і знайдіть схожість та відмінності з іншими малюнками.

Отже, всі ми різні, але всі ми рівні!


Руханка «Світлофор»

Мета: активізувати увагу учасників, налаштувати їх на подальшу роботу.

Обладнання: Три кульки: червоного кольору, жовтого кольору, зеленого кольору.

Хід проведення:

Станьте в коло. Коли я показую червоний колір – ви плескаєте в долоні; жовтий колір – завмираєте, не рухаєтесь; зелений колір – тупаєте ногами. Хто з учасників помиляється, сідає на свій стілець.


Перегляд мультфільму «Цей хлопець…»

(Відеододаток 4)

h ttps://drive.google.com/file/d/1mlSla7w63OPrLYwYJX44F6hTpnXNg3xS/view?usp=sharing


Мета: Дати зрозуміти підліткам, що і хлопцям, і дівчатам належить певний стиль поведінки.

Обладнання: Інтерактивна дошка.

Питання для обговорення після перегляду мутфільму:

  • Що ти відчував під час перегляду мультфільму?

  • Що ти зрозумів переглянувши мультфільм?

  • Що спільного в інтересах хлопців та дівчат?

  • Які висновки ти зробив?


Рефлексія

По колу поділіться своїми думками: що вам сподобалось? що нового дізналися?


Заключне коло «Емоційний ланцюжок»

Мета: закріпити позитивні результати заняття.

«Особистістю не народжуються, а стають» А. Н. Леонтьєв

Покладіть ліву руку на плече сусіда і по черзі один за одним подякуйте сусідові ліворуч за хорошу роботу, позитивні емоції, висловіть побажання.





















Перегляд
матеріалу
Отримати код

Територія довіри




Заняття 1

ХТО Я?



Правила роботи в групі

(Запиши якими мають бути учасники групи, як поводитись, що робити для того, щоб можна було створити комфортну робочу атмосферу?)


______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

(Записи виносяться на загальне обговорення і приймаються загальні правила).

Малюнок «Аватопортрет»

(Намалюй свій портрет і продемонструй)




Руханка «Світлофор»



Перегляд мультфільму «Цей хлопець…»

Питання для обговорення після перегляду мутфільму:

  • Що ти відчував під час перегляду мультфільму?

  • Що ти зрозумів переглянувши мультфільм?

  • Що спільного в інтересах хлопців та дівчат?

  • Які висновки ти зробив?

Рефлексія

По колу поділіться своїми думками:

  • що вам сподобалось?

  • що нового дізналися?

Заключне коло «Емоційний ланцюжок»

«Особистістю не народжуються, а стають» А. Н. Леонтьєв.

Покладіть ліву руку на плече сусіда і по черзі один за одним подякуйте сусідові ліворуч за хорошу роботу, позитивні емоції, висловіть побажання.

Виконай разом з батьками:



(Запиши подібності та індивідуальні особливості своїх членів родини) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




3


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.