Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Розвивальне заняття "Хлопці та дівчата – половинки одного цілого"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Психологія

Для кого: 6 Клас

27.01.2022

102

5

0

Опис документу:

Актуальність статевого виховання підлітків у сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, поширенням непристойних фото та відео матеріалів, що руйнують психіку дитини. Усе це призводить до недостатньої підготовленості багатьох молодих людей до створення сім’ї та виконання родинних обов’язків.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Хлопці та дівчата – половинки одного цілого»

Навчальна мета: розширити знання учнів про проблему гендерних взаємовідносин у суспільстві в доступній для них  формі.

Розвиваюча мета: формувати неупереджене ставлення до представників обох статей.

Виховна мета: виховувати почуття взаємоповаги та розуміння цінності кожної людини.


Вітання «Комплімент по колу»

Мета: Налаштувати учасників на роботу.

Хід проведення:

Розрахуйтеся на «1», «2». «1» номери створіть внутрішнє коло, «2» номери - створіть зовнішнє коло. Поверніться обличчям один до одного та скажіть комплімент. Потім за командою учасники внутрішнього кола рухаються, змінюючи партнера. Обмін висловлювання повторюється, поки всі учасники обміняються комплементами.

Правила

Мета: узгодження правил необхідних для ефективної роботи групи.

Обладнання: аркуші, олівці.

Об’єднайтеся в дві групи («Земля» - «Небо»). Пригадайте та обговоріть правила з минулого заняття. Запишіть на аркуш, прикріпіть на дошку.

Отже, правила допомагають робити наше спілкування приємним, цікавим, корисним, продуктивним.

Основна частина

Притча «Тріщина в глечику»

Додаток 5.

Мета: сформувати розуміння цінності кожної людини.

Питання для обговорення:

  • Як ти зрозумів цю притчу?

  • Які висновки ти зробив?

Експрес-анкета

Мета: створити загальний, збірний портрет «ідеального підлітка»

Обладнання: Додаток 6.

Хід проведення:

Відкрийте робочий зошит з таблицею «Особисті якості». Таблиця поділена на дві колонки «Риси характеру дівчат», «Риси характеру хлопців». Коли я буду зачитувати особисті якості, ви маєте записати їх в одну з двох колонок чи в обидві колонки, якщо вважаєте, що ця риса притаманна як хлопцеві, так і дівчині.

Особисті якості


  • Життєрадісність;                

  • Доброзичливість;

  • Турботливість;

  • Довірливість;

  • Ласкавість;

  • Цілеспрямованість;

  • Надійність;

  • Відповідальність;

  • Чуйність;

  • Порядність;

  • Самостійність;

  • Скромність;

  • Сміливість;

  • Співчутливість;

  • Працелюбність;

  • Чесність;

  • Готовність прийти на допомогу;

  • Терплячість;

  • Почуття гумору;

  • Мудрість.

 

Отже, проаналізувавши ваші роботи, робимо висновок, що кожна з цих рис може бути притаманною і дівчаткам , і хлопчикам. Дівчата і хлопці - рівні.


Руханка "Пошук спільного"

Мета: підвищити психоемоційний тонус групи, ближче познайомити учасників.

Хід проведення:

Пошикуйтесь за номером квартири, в якій проживаєте, від меншого числа до більшого.


Вправа «Дослідження»

Мета: формувати вміння працювати в групі, розвивати креативне мислення, формувати навичку вміння аналізувати та робити висновки.

Хід проведення:

Об’єднайтеся у дві команди і проведіть:

А) дослідження на тему “Одяг жінки, одяг чоловіка”

Завдання для першої команди – порівняти одяг наших прабабусь і прадідусів з сучасним.

Завдання для другої команди – порівняти одяг казкових героїв (принца, принцеси, короля, королеви) з сучасним.

Проаналізувавши завдання, представники груп презентують свої думки та роблять висновки… (що в сучасному світі грані відмінностей в одязі жіночому й чоловічому стрімко стираються).


Б) дослідження на тему  «Професії». Чи можемо ми чітко розмежувати їх на суто чоловічі  і суто жіночі.

Завдання для першої команди – за 1 хв назвати якомога більше чоловічих професій. Завдання для другої команди – жіночих.

Отже, сьогодні багато жінок у бізнесі, політиці, а серед чоловіків – кулінари, перукарі, візажисти. Відомо, що шеф-кухарями ресторанів найчастіше працюють чоловіки, а в сім”ї готує  жінка. Педагог – суто чоловіча професія. Видатні педагоги – переважно чоловіки. Однак сьогодні у школах працює лише 6% учителів-чоловіків, а серед вихователів дитсадків – немає жодного.

У сучасному світі стрімко зростає кількість жінок, які сідають за кермо автомобіля. Якщо 35 років  тому лише 6% жінок мали посвідчення водія, то на сьогодні 30%.


Заключне коло

Обладнання: маленькі аркуші; олівці; плакат із зображенням сонця.

Пропоную кожному учаснику відповісти на запитання:

  • Що найбільше мені сподобалось на занятті?

Відповіді записати на маленьких аркушах. Далі всі учасники по колу озвучують свої записи і прикріплюють їх на плакат із зображенням сонця. На завершення всі стають у коло і висловлюють один одному свої побажання.



Перегляд
матеріалу
Отримати код

Територія довіри




Заняття 2

ХЛОПЦІ ТА ДіВЧАТА – ПОЛОВИНКИ ОДНОГО ЦІЛОГО



Правила роботи в групі



(Запиши загальні правила роботи і групі)


  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________



Притча «Тріщина в глечику»

Питання для обговорення:

  • Як ти зрозумів цю притчу?

  • Які висновки ти зробив?

«Експрес-анкета»

Особисті якості


«Риси характеру дівчат»

«Риси характеру хлопців»




Висновок: ________________________________________________________________

Руханка «Пошук спільного»

Вправа «Дослідження»

(порівняй одяг наших прабабусь і прадідусів з сучасним і запиши, або порівняй одяг казкових героїв (принца, принцеси, короля, королеви) з сучасним та запиши)

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

  • ___________________________________________

Заключне коло



Виконай разом з батьками:



(Запиши чим схожі твої батьки та що їх об’єднує ). ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






6


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.