і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Розвивай свої здібності

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

ТЕМА . Розвивай свої здібності (урок логіки ,1 клас)

МЕТА. Попрацювати над формуванням уміння доказово мислити, вчити замислюватись над логічними зв’язками, розвивати пізнавальні здібності,тренувати увагу, спостережливість,творчу уяву; виховувати доброзичливість,прагнення бути активним у колективних творчих вправах.

ОБЛАДНАННЯ: ілюстрації, кольорові олівці.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

І. Організація до роботи

Мислити, фантазувати,

Пам’ять, мову розвивати –

Справ важливих в нас чимало

І тому до нас у гості

Гра і казка завітали.

У Тридев’ятому царстві, у країні Кмітливії жив-був один мудрий цар. І захотів він залишити на землі пам’ять про себе. Все життя будував він Палац Мудрості. Багато сил доклав. І вийшов той Палац дивовижний,сяючий. Щоб туди потрапити людям доводилось багато трудитися. І тільки працьовитим, допитливим відкривав Палац свої таємниці. Сьогодні ми з вами, діти, теж вирушимо у казкову подорож до країни Кмітливії. Спробуємо дізнатися таємниці Палацу Мудрості.

ІІ. Вікторина «З якої казки уривок?»

- А зараз перевіримо вашу готовність до подорожі по океану казок.

Відгадайте, з якої казки уривок?

1.) То спасибі ж. Приходь же,лисичко, тепер ти до мене в гості.

А прийду, журавлику, прийду,лебедику!

(Лисичка і Журавель)

2.)Ходи, ходи, півнику до мене,

Що у мене золота пшениця, медяна водиця.

--То-ток, то-ток, не велів коток!

То-ток, то-ток, не велів коток!

( Про Котика та Півника)

3.)Кличе Киця мишку:

--Мишко, біжи! Ріпку витягти поможи!

( Ріпка)

4.)З якої казки ці слова:

Поліно; Цвіркун; Ляльки; Комірка; Країна Дурнів; Кіт, Лисиця,

Дуремар, Тато Карло, Мальвіна? (Золотий ключик)

ІІІ. Логічна розминка . Щоб веселіше було у дорозі пограємо в гру «Швидше відповідай»

-Усі чотири сторони однакової довжини,

Він прямокутника брат, усі звуть його …( квадрат).

-У якому числі треба замінити букву «і» на «о», щоб дістати рибу? (сім)

-Де заходить сонце? ( на заході).

-По чому їздять поїзди? ( по залізниці).

-Син мого батька,а мені не брат. Хто це? ( Я сам).

-Кролик, коза, корова – хто вони? (Домашні тварини).

-Хто кричить вночі у лісі? (сова).

-Який сьогодні день тижня?

-Назвіть сусідів дня тижня.

ІV.Завдання на розвиток уваги.

Виконайте дії і дізнайтесь назву острова.

МУ- М +ВАЗ – З + ГРА – Р ( УВАГА ).

V.Хвилинка відпочинку.

Закрийте очі і уявіть собі:світить сонце, грає морська хвиля, І раптом зірвався вітер…

(звучить музика).Пофантазуйте. Відкрийте очі і за допомогою кольорових олівців передайте настрій музики.

VI. У світі цифр і чисел.

Але вітер не вщух і жене наші човники на острів Обчислювальний.

От вже неслух вітер-пустунець

Тут він швидко прошумів, пролітав,

Та усі листки з дерев позривав

Ви ж, малята, не сумуйте

І дерева полікуйте.

(Доберіть до відповіді потрібний вираз)

12= 6+4+2 16=20-10+6

15=3+7+5 17=9+1+7

11=15-6+2 18=8+2+8

10=20-10+4 19=10+5+4

VII.Задачі для допитливих.

У нас попереду мис Задачний. Розв’яжіть задачі і поясніть.

***Вовк і лисичка змагалися з бігу. Хто яке місце зайняв, коли відомо,що лисиця була передостанньою?

***Висота будинку 12м, а тополі 10м. На скільки метрів потрібно підрости тополі, щоб вона була вищою за будинок на 3 м?

*** По дорозі до школи Ганна заходить за Сергієм, а потім вони разом ідуть за Іванком. Хто з дітей живе найближче до школи, хто найдалі?

***Двоє рибалок після риболовлі обмінялися повідомленнями про свій улов. Перший сказав,що до п’яти двох не добрав, а другий заявив, що в нього п’ять та дві. Скільки вони піймали рибок разом?

VIII. Хвилинка відпочинку.

А тепер трішки відпочинемо. Уявіть кожний якусь морську істоту і пригадайте, як вона пливе.( під музику).

ІХ. Країна Кмітливія.

Перепусткою в країну Кмітливію є вислів, який треба, за допомогою алфавіта, розшифрувати.

17,24, 6,21,1 6,24,17,15,1

(мудра думка)

* Комп’ютерна гра.

Дорога в країну Кмітливію відкрита. Допоможіть її мешканцям потрапити до своїх будиночків.

А ось і Палац. Але він зачинений на чотири замки.

Щоб таємний ключ дістати,

Треба добре працювати.

Кожен ключ – це таємниця.

То ж терпіння наберіться,

І відкриє ключ для вас

Двері до світлиці враз!

Яку геометричну фігуру треба намалювати? Чому? Відповідь намалюйте на ключі.

X.Підсумок заняття.

Що ж ,ви були старанними, уважними,тому Палац Мудрості розкриває вам одну із своїх таємниць. Ви дізнаєтесь про неї, якщо зумієте прочитати.

Пта(1) а(9) р’ям( 8 ) сна (4 )

пі ( 7 ) зна(13) їм ( 6 ) шка (2 )

ди (11) кра ( 3 ) сво (5 ) нням (14)

лю(10 ) на(12 )

ПТАШКА КРАСНА СВОЇМ ПІР’ЯМ, А ЛЮДИНА - ЗНАННЯМ.

- Як ви це розумієте?

- Наша подорож закінчується. Давайте подивимось, скільки перлинок здобув кожний човник

Ми у казці побували,

Здобули скарбів чимало,

Та треба, щоб ви пам’ятали,

Найдорожчий скарб - ЗНАННЯ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріал для розвитку логічного мислення учнів 1 класу
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    77
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    AW367541
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти