Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

Розвиток моторики і уваги в дітей з особливими освітніми потребами через гру

Інклюзивна освіта

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас

16.01.2022

167

27

0

Опис документу:

Вправи для дітей з особливими освітніми потребами, які використовуються під час заняття з предметно-практичної діяльності. Вони спрямовані на корекцію сенсорного, моторного та розумового розвитку під час практичної діяльності з конкретними предметами, при виконанні ігрових, конструкторських завдань, у продуктивній діяльності, яка спрямовується вчителем.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Розвиток моторики і уваги

в дітей з особливими освітніми потребами через гру


Для дітей з особливими освітніми потребами потрібно організовувати заняття з предметно-практичної діяльності таким чином, щоб вони були спрямовані на корекцію їхнього сенсорного, моторного та розумового розвитку під час практичної діяльності з конкретними предметами, при виконанні ігрових, конструкторських завдань, у продуктивній діяльності, яка спрямовується вчителем.


Вправи для розвитку моторики і уваги

1 .Вправа «Прищіпки». Прищепки в грі використовуються як тренажер для пальчиків. Вирізати з паперу декілька силуетів різного одягу (кофтинка, спідниця, шкарпетки, сорочка та ін.).  Попросити дитинудопомогти Вам розвісити білизну на мотузку за допомогою прищіпок. Якщо у Вас немає часу виготовити силуети – можна прищіпки чіпляти на міцний аркуш паперу чи широкулінійку.


2.Вправа «Повтори за мною».

Дитина повинна по інструкції:

протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо», «наліво», то «на вікно», «на двері»);показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.д.);намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч, ліворуч дошки (зошита).


3.Вправа «Який я сильний».

Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.


4. Скачувати з пластиліну кульки, змійки, ланцюжки.


5. Вправа «Допоможи».

Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.


6. Вправа «Я майстер».

Проколювати товстою голкою дірочки в товстому папері.


7. Вправа «З’єднай».

Крейдою на дошці або олівцем на аркуш паперу ставлять дві крапки, дитина повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних напрямках).


8. Вправа на рівновагу.

Дитина повинна:

пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);

пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.