До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Розвиток креативного мислення учнів на уроках української мови та літератури

Опис документу:
Найголовніше завдання виховання та навчання – пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинені навички креативного мислення дозволяють майбутньому громадянину грамотно ставити власну мету й досягати її.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Думанська Ірина Іванівна, заступник директора з науково-методичної роботи, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури гімназії №...
Слайд № 1

Думанська Ірина Іванівна, заступник директора з науково-методичної роботи, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури гімназії №179 міста Києва Розвиток креативного мислення учнів на уроках української мови та літератури

Слайд № 2

Найголовніше завдання виховання та навчання – пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинені навички креативного мислення дозволяють майбутньому гр...
Слайд № 3

Найголовніше завдання виховання та навчання – пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинені навички креативного мислення дозволяють майбутньому громадянину грамотно ставити власну мету й досягати її.

В основу креативної педагогіки покладені евристичні методи навчання та пошукова діяльність учнів. Об’єктами пізнавальної діяльності є не тільки про...
Слайд № 4

В основу креативної педагогіки покладені евристичні методи навчання та пошукова діяльність учнів. Об’єктами пізнавальної діяльності є не тільки проблеми і завдання, але й індивідуальний потенціал учнів. Креативна педагогіка – це сукупність теорії, методів, методології пошуку принципово нових рішень, яка розглядається як предмет, що забезпечує виховання творчої особистості.

Використання технології розвитку критичного мислення не самоціль, а засіб створення доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини відчуття ст...
Слайд № 5

Використання технології розвитку критичного мислення не самоціль, а засіб створення доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини відчуття страху, навіювання впевненості у своїх силах, налаштування на успіх, виявлення здібностей до творчості. Безпосередньо з технологіями розвитку критичного мислення пов'язана організація активного читання, каліграфічного, чистого, грамотного, продуманого письма.

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Роль нетрадиційних та розвивальних завдань
Слайд № 11

Роль нетрадиційних та розвивальних завдань

Нетрадиційні завдання та вправи з української мови та літератури для розвитку креативного мислення учнів
Слайд № 12

Нетрадиційні завдання та вправи з української мови та літератури для розвитку креативного мислення учнів

Слайд № 13

Список використаних джерел Література: 1. Захарова Н. Формування творчої, гуманної і толерантної особистості учня// Вивчаємо українську мову та літ...
Слайд № 14

Список використаних джерел Література: 1. Захарова Н. Формування творчої, гуманної і толерантної особистості учня// Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. - № 16-18. 2. Бєлкіна О.В. Критичне мислення вчителя як передумова його розвитку в учнів// Формування гуманістичного світогляду вчителя: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції/ УДПІ ім. П.Тичини.-К.: Науковий світ. 3. Власенко О. Ю. Застосування методичних стратегій критичного мислення на уроках ЗЛ// Зарубіжна література. Всеукраїнська газета для вчителів.-2005.-№ 421-424.

  • 02.11.2018
  • Українська мова
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Презентація
  • 704
  • 0
  • 11
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.