Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Думанська Ірина Іванівна, заступник директора з науково-методичної роботи, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури гімназії №179 міста Києва Розвиток креативного мислення учнів на уроках української мови та літератури
Найголовніше завдання виховання та навчання – пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинені навички креативного мислення дозволяють майбутньому громадянину грамотно ставити власну мету й досягати її.
В основу креативної педагогіки покладені евристичні методи навчання та пошукова діяльність учнів. Об’єктами пізнавальної діяльності є не тільки проблеми і завдання, але й індивідуальний потенціал учнів. Креативна педагогіка – це сукупність теорії, методів, методології пошуку принципово нових рішень, яка розглядається як предмет, що забезпечує виховання творчої особистості.
Використання технології розвитку критичного мислення не самоціль, а засіб створення доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини відчуття страху, навіювання впевненості у своїх силах, налаштування на успіх, виявлення здібностей до творчості. Безпосередньо з технологіями розвитку критичного мислення пов'язана організація активного читання, каліграфічного, чистого, грамотного, продуманого письма.
Роль нетрадиційних та розвивальних завдань
Нетрадиційні завдання та вправи з української мови та літератури для розвитку креативного мислення учнів
Список використаних джерел Література: 1. Захарова Н. Формування творчої, гуманної і толерантної особистості учня// Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. - № 16-18. 2. Бєлкіна О.В. Критичне мислення вчителя як передумова його розвитку в учнів// Формування гуманістичного світогляду вчителя: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції/ УДПІ ім. П.Тичини.-К.: Науковий світ. 3. Власенко О. Ю. Застосування методичних стратегій критичного мислення на уроках ЗЛ// Зарубіжна література. Всеукраїнська газета для вчителів.-2005.-№ 421-424.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»