Розвиток креативного мислення молодших школярів через виконання творчих вправ

Опис документу:
Матеріал буде цікавим для методистів, вчителів, батьків та учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вправи для розвитку креативного мислення Підготувала: вчителька початкових класів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Соклакова Ольга Олександрівна
Слайд № 1

Вправи для розвитку креативного мислення Підготувала: вчителька початкових класів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Соклакова Ольга Олександрівна

Що таке креативність? Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиці...
Слайд № 2

Що таке креативність? Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості. Абрахам Маслоу - це творча спрямованість, спадкоємно властива всім, але втрачена більшістю під впливом середовища. На побутовому рівні – Це - прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації. П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".

Критерії креативності Опір - це здатність не слідувати стереотипам Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей Сприйнятливість - чутливість ...
Слайд № 3

Критерії креативності Опір - це здатність не слідувати стереотипам Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей Сприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч Оригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеї Гнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегії Абстрактність - розуміння суті проблеми

Сніданок для велетня Мета: розвивати вміння працювати з іменованими числами; формувати математичну компетентність шляхом застосування одиниць вимір...
Слайд № 4

Сніданок для велетня Мета: розвивати вміння працювати з іменованими числами; формувати математичну компетентність шляхом застосування одиниць вимірювання. Очікувані результати: дитина усвідомлює різницю між різними одиницями вимірювання та вміє правильно їх застосовувати. Якби ти захотів приготувати сніданок для велетня, то чим би ти виміряв продукти. Скільки би ти взяв кожного продукту?. Математика

“Намалюй символи до слів” Мета: розвивати абстрактне мислення, формувати навички художньо-естетичного сприйняття та відтворення матеріалу. Очікуван...
Слайд № 5

“Намалюй символи до слів” Мета: розвивати абстрактне мислення, формувати навички художньо-естетичного сприйняття та відтворення матеріалу. Очікувані результати: дитина у художній формі вміє передавати усне та письмове мовлення. навчання сім'я мир школа життя любов гроші дружба людство праця Образотворче мистецтво

Казка на новий лад Мета: розвивати уяву, творчість, фантазію; формувати комунікативну компетентність шляхом складання літературного твору. Очікуван...
Слайд № 6

Казка на новий лад Мета: розвивати уяву, творчість, фантазію; формувати комунікативну компетентність шляхом складання літературного твору. Очікувані результати: дитина самостійно продумує сюжет та складає за ним казку. Завдання: придумати казку, як Червона Шапочка потоваришувала з Вовком. Літературне читання

Дякую за комплімент Мета: розвивати комунікативну компетентність, формувати навички зв'язного висловлювання. Очікувані результати: дитина вміє висл...
Слайд № 7

Дякую за комплімент Мета: розвивати комунікативну компетентність, формувати навички зв'язного висловлювання. Очікувані результати: дитина вміє висловлювати свої думки, підбирати потрібні мовні матеріали та звороти.   Завдання:  висловити комплімент (сказати щось приємне) запропонованим казковим героям. Українська мова

Добери ознаки Мета: формувати вміння ставити запитання і добирати слова — назви ознак; виховувати логічне мислення, допитливість. Очікувані результ...
Слайд № 8

Добери ознаки Мета: формувати вміння ставити запитання і добирати слова — назви ознак; виховувати логічне мислення, допитливість. Очікувані результати: дитина вміє підібрати правильні ознаки до предмета Берізка (яка?) ... білокора, ніжна, струнка. Українська мова

Стертий малюнок Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи з геометричним матеріалом; розвивати уяву, творчий підхід. Очікувані резул...
Слайд № 9

Стертий малюнок Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи з геометричним матеріалом; розвивати уяву, творчий підхід. Очікувані результати: дитина знає назви геометричних фігур, може творчо підходити до вирішення поставлених завдань. Математика

Помилка художника Мета: розвивати природничу компетентність; формувати уважність, вміння аналізувати та порівнювати зі своїм життєвим досвідом. Очі...
Слайд № 10

Помилка художника Мета: розвивати природничу компетентність; формувати уважність, вміння аналізувати та порівнювати зі своїм життєвим досвідом. Очікувані результати: дитина розрізняє овочі та фрукти, знає їхні основні ознаки та відміності. Природознавство

Хто загубив? Мета: формувати природничу компетентність шляхом ознайомлення з тваринами та їхніми ознаками та відмінностями; розвивати увагу, вміння...
Слайд № 11

Хто загубив? Мета: формувати природничу компетентність шляхом ознайомлення з тваринами та їхніми ознаками та відмінностями; розвивати увагу, вміння порівнювати та використовувати свій життєвий досвід. Очікувані результати: дитина розрізняє тварин, може вирізнити особливості та ознаки певної тварини Природознавство

Голоси тварин Мета: продовжувати з'ясовувати роль дієслів у мовленні; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати працелюбність. Очікувані ...
Слайд № 12

Голоси тварин Мета: продовжувати з'ясовувати роль дієслів у мовленні; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати працелюбність. Очікувані результати: дитина розрізняє тварин та вміє відтворювати їхні голоси. Курка... (кудкудакає) Собака... (гавкає) Півень... (кукурікає) Українська мова Природа

Цифровий потяг Мета: формувати математичну компетентність шляхом виконання вправ на додавання; розвивати уважність, точність та вміння обраховувати...
Слайд № 13

Цифровий потяг Мета: формувати математичну компетентність шляхом виконання вправ на додавання; розвивати уважність, точність та вміння обраховувати усно. Очікувані результати: дитина рахує у межах 10, знає склад числа. 3 2 + 1 6 8 Математика

Казкотерапія Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи над умовою задачі та коротким записом до задачі; розвивати вміння аналізувати...
Слайд № 14

Казкотерапія Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи над умовою задачі та коротким записом до задачі; розвивати вміння аналізувати, ставити питання та записувати короткий запис. Очікувані результати: дитина вміє розв'язувати задачі на 2-4 дії, може самостійно складати умову задачі та розв'язувати її різними способами. Завдання: Дід Мороз дуже поспішав до діток і загубив свій черевик. Знайди черевик Діда Мороза. Склади задачу про черевики Діда Мороза за малюнком. Математика

Скільки посадили овочів? Мета: формувати математичну компетентність шляхом розвитку вміння визначати площу різними способами; розвивати увагу, точн...
Слайд № 15

Скільки посадили овочів? Мета: формувати математичну компетентність шляхом розвитку вміння визначати площу різними способами; розвивати увагу, точність у вимірюванні та обчисленні. Очікувані результати: дитина вміє визначати площу різними способами. Математика

Що намалювали художники? Мета: формувати культурно-естетичну компетентність; розвивати уяву та абстрактне мислення. Очікувані результати: дитина ро...
Слайд № 16

Що намалювали художники? Мета: формувати культурно-естетичну компетентність; розвивати уяву та абстрактне мислення. Очікувані результати: дитина розрізняє образи різних предметів, може вирізнити один предмет від іншого. Образотворче мистецтво

Дивна закарлючка Мета: формувати художньо-естетичну компетентність шляхом абстрактного мислення, розвивати нові підходи до малювання з-за допомогою...
Слайд № 17

Дивна закарлючка Мета: формувати художньо-естетичну компетентність шляхом абстрактного мислення, розвивати нові підходи до малювання з-за допомогою різних предметів. Очікувані результати: дитина вміє домальовувати запропоновані елементи, створювати нові образи. Образотворче мистецтво

Друга половинка Мета: формувати художньо-естетичну компетентність шляхом абстрактного мислення, розвивати уяву та навички художнього задуму. Очікув...
Слайд № 18

Друга половинка Мета: формувати художньо-естетичну компетентність шляхом абстрактного мислення, розвивати уяву та навички художнього задуму. Очікувані результати: дитина домальовує поданий малюнок враховуючи пропорції та реалістичність. Образотворче мистецтво

6 4 5 30 5 8 36 6 7 Зберіть яйця для писанок Мета: формування математичної компетентності шляхом виконання вправ на засвоєння дії множення та ділен...
Слайд № 19

6 4 5 30 5 8 36 6 7 Зберіть яйця для писанок Мета: формування математичної компетентності шляхом виконання вправ на засвоєння дії множення та ділення. Очікувані результати: дитина вміє виконувати приклади на множення та ділення Математика Завдання: після того як дитина правильно розв'язала приклад вона отримує чистий шаблон у вигляді яйця, який має перетворити на писанку. Образотворче мистецтво

Висновок Будь – яка людина незалежно від віку, може розвивати в собі креативне мислення, сформувати уміння дивитися на ситуацію під новим кутом, ле...
Слайд № 20

Висновок Будь – яка людина незалежно від віку, може розвивати в собі креативне мислення, сформувати уміння дивитися на ситуацію під новим кутом, легко і швидко змінити ідею, якщо сама того бажає. Розширюйте свій кругозір – ходіть на виставки, придумайте собі нові хобі, фантазуйте з рецептами на кухні, читайте нові книги.

Список використаних джерел https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/2003 http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-...
Слайд № 21

Список використаних джерел https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/2003 http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-pochatkovikh.html https://www.libr.dp.ua/region/Period/Kultura/060911/pochatkov/pn_2011_16_18_1.pdf

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн