Розв’язування вправ та задач на застосування вивчених таблиць множення і ділення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Нестандартний урок –сюрприз з математики у 2 -Г класі з елементами інтерактивних та інформаційних технологій.  Підготувала та провела Тищенко Ольга...
Слайд № 1

Нестандартний урок –сюрприз з математики у 2 -Г класі з елементами інтерактивних та інформаційних технологій.  Підготувала та провела Тищенко Ольга Анатоліївна

- Я всміхаюсь сонечку! - Здрастуй золоте! - Я всміхаюсь квіточці! - Хай собі росте! - Я всміхаюсь дощику! - Лийся, мов з відра! - Друзям усміхаюся!...
Слайд № 2

- Я всміхаюсь сонечку! - Здрастуй золоте! - Я всміхаюсь квіточці! - Хай собі росте! - Я всміхаюсь дощику! - Лийся, мов з відра! - Друзям усміхаюся! - Зичу їм добра!

Міркуємо – швидко ! Відповідаємо - правильно ! Лічимо – точно ! Пишемо – гарно !
Слайд № 3

Міркуємо – швидко ! Відповідаємо - правильно ! Лічимо – точно ! Пишемо – гарно !

горобець синичка шпак снігур Логічна вправа “Знайди зайве”
Слайд № 4

горобець синичка шпак снігур Логічна вправа “Знайди зайве”

Р
Слайд № 5

Р

Гра “Допоможи шпаку долетіти до шпаківні” 4·5 10:2 6·3 24:4 7·3 12:3 5·9 21:3 5·7
Слайд № 6

Гра “Допоможи шпаку долетіти до шпаківні” 4·5 10:2 6·3 24:4 7·3 12:3 5·9 21:3 5·7

Каліграфічна хвилинка Вправа“Гронування” Презентація числа 35 Що ви знаєте про це число? Що спільного в написанні цих цифр?
Слайд № 7

Каліграфічна хвилинка Вправа“Гронування” Презентація числа 35 Що ви знаєте про це число? Що спільного в написанні цих цифр?

З
Слайд № 8

З

Математичний диктант 10 15 20 25 30 35 40 45 50 Ж а й в о р о н о к
Слайд № 9

Математичний диктант 10 15 20 25 30 35 40 45 50 Ж а й в о р о н о к

У
Слайд № 10

У

Вправа “Мікрофон” Перевірка домашнього завдання № 876 №877
Слайд № 11

Вправа “Мікрофон” Перевірка домашнього завдання № 876 №877

Гра “Пташка видзьобала число” … · 4 = 16 4 · … = 32 3 · 5 = … 5 · … = 45 … : 4 = 7 … · 8 = 40 24 : … = 8 3 · …= 30
Слайд № 12

Гра “Пташка видзьобала число” … · 4 = 16 4 · … = 32 3 · 5 = … 5 · … = 45 … : 4 = 7 … · 8 = 40 24 : … = 8 3 · …= 30

Гра “ Пташка видзьобала число” (Самостійно) 36 : …= 9 5 · 7 = … … : 3 = 3 5 · …= 25   4 35 9 5
Слайд № 13

Гра “ Пташка видзьобала число” (Самостійно) 36 : …= 9 5 · 7 = … … : 3 = 3 5 · …= 25   4 35 9 5

О
Слайд № 14

О

Робота в парах ”Ланцюжок” прикладів 8:2=»… +4=»… 5=»… :4=»… 5=»… -2=» … Самоперевірка 8:2=» 4 +4=»8 5=» 40 :4=»10 5=» 50 -2=»48
Слайд № 15

Робота в парах ”Ланцюжок” прикладів 8:2=»… +4=»… 5=»… :4=»… 5=»… -2=» … Самоперевірка 8:2=» 4 +4=»8 5=» 40 :4=»10 5=» 50 -2=»48

Таблиця самоперевірки Дятел – 42 Шишкар – 48 Синичка – 27
Слайд № 16

Таблиця самоперевірки Дятел – 42 Шишкар – 48 Синичка – 27

Н
Слайд № 17

Н

Самостійна робота 59+54 = 24:4+48 = 18+56 = 32:4:2 = (15+6):3 = (30-12):2= 8:2+45= 28:4 5 = 58+40 = дрохфа журавель лелека
Слайд № 18

Самостійна робота 59+54 = 24:4+48 = 18+56 = 32:4:2 = (15+6):3 = (30-12):2= 8:2+45= 28:4 5 = 58+40 = дрохфа журавель лелека

Таблиця самоперевірки 59+54 =99 24:4+48 = 54 18+56= 48 32:4:2 = 4 (15+6):3 = 7 (30-12):2 = 9 8:2+45= 24 28:45 = 35 58+40 = 80 дрохфа журавель ...
Слайд № 19

Таблиця самоперевірки 59+54 =99 24:4+48 = 54 18+56= 48 32:4:2 = 4 (15+6):3 = 7 (30-12):2 = 9 8:2+45= 24 28:45 = 35 58+40 = 80 дрохфа журавель лелека

М
Слайд № 20

М

Гра “Веселий дзьобик” Завдання 882
Слайд № 21

Гра “Веселий дзьобик” Завдання 882

К
Слайд № 22

К

Вправа « Мозковий штурм» - Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»? - Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше», « у…...
Слайд № 23

Вправа « Мозковий штурм» - Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»? - Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше», « у… рази менше»?  

Задачки від синички Ок. - 15 р. Й. - ? р., у 3 рази< ? р.
Слайд № 24

Задачки від синички Ок. - 15 р. Й. - ? р., у 3 рази< ? р.

Розв’язання задачі 1)15:3=5 (р.) – йоржів ; 2) 15 +5 =20 (р.) 15+15:3 =20 (р.) Відповідь: 20 рибин впіймав рибалка.
Слайд № 25

Розв’язання задачі 1)15:3=5 (р.) – йоржів ; 2) 15 +5 =20 (р.) 15+15:3 =20 (р.) Відповідь: 20 рибин впіймав рибалка.

Задачки від синички Робота в парах I.- 5 II. - ?, у 2 рази > ? * * * I. - 20 II. - ?, у 5 разів < ?
Слайд № 26

Задачки від синички Робота в парах I.- 5 II. - ?, у 2 рази > ? * * * I. - 20 II. - ?, у 5 разів < ?

И
Слайд № 27

И

Робота в парах Весела геометрія
Слайд № 28

Робота в парах Весела геометрія

И
Слайд № 29

И

Цікавинки від сороки -Допоможіть сороці зібрати намисто. -Продовжіть логічний ряд. 10 20 30 …. 5 15 25 …. 2 5 8 ….  
Слайд № 30

Цікавинки від сороки -Допоможіть сороці зібрати намисто. -Продовжіть логічний ряд. 10 20 30 …. 5 15 25 …. 2 5 8 ….  

Р З У О Н М К И И ! Р О З У М Н И К И !
Слайд № 31

Р З У О Н М К И И ! Р О З У М Н И К И !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!