Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Розробка заняття для дітей з порушенням когнітивного розвитку "Мандрівка в природу"

Природознавство

Для кого: 5 Клас

14.12.2020

199

3

0

Опис документу:
Розробка заняття з природознавства у 5 класі для дітей з порушенням когнітивного розвитку. Дана розробка може бути використана як основа для творчості вчителя, який працює з дітьми з особливими потребами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мандрівка в природу.

Пропонована розробка може бути використана для проведення занять з дітьми, що мають порушення когнітивного розвитку і є лише основою для пошуку різних варіацій в залежності від матеріальних можливостей, рівня розвитку дітей і творчості вчителя.

Слід зауважити, що зображення бажано підбирати тих місць і об’єктів, що гарно знайомі дітям, інакше у дитини може виникнути нерозуміння у виконанні завдання.

Розробка заняття з природознавства для дітей з порушенням когнітивного розвитку.

Природознавство 5 клас.

Тема заняття. Природа навколо нас.

Мета. Навчитися відрізняти об’єкти природи від створених людиною.

Хід заняття.

Любі діти!

Сьогодні наприкінці заняття ви навчитеся вирізняти об’єкти природи, які вивчатимемо на наступних уроках природознавства. Є багато різних наук і всі вони вивчають певні предмети, процеси, явища, події.

Що ж на вашу думку вивчає природознавство? Спробуйте знайти підказку у самому слові.

(Підготувати дві картки зі словами «природа», «знати». Поставити картки в правильній послідовності, а потім запропонувати учневі переставити слова і дати відповідь на запитання.)

Вірно, природознавство вивчає природу. Тобто об’єкти, що відносяться до природи.

Як ви вважаєте, що, які об’єкти відноситься до природи? (Діти наводять приклади: Сонце, земля, котик, собачка, небо, людина…

Діти називають різні об’єкти. Відразу, якщо є помилкові, звертаємо увагу, що ці об’єкти не відносяться до природи).

Що ж об’єднує всі об’єкти? (те, що всі вони не створені людиною).

А тепер ще раз спробуємо розпізнати об’єкти, що відносяться до природи і пограємо у гру «Впізнайко». Я показуватиму картинки, а ви по черзі називаєте чи відносяться вони до природи.

(Використовуємо заздалегідь підготовлений набір картинок. В наборі має бути зображення не природних об’єктів, об’єктів живої природи та об’єктів неживої природи. Для вивчення можна показати по 2-3 об’єкти. При демонстрації об’єктів не природи, обов’язково слід звернути увагу, що даний об’єкт створили люди)

Таким чином, ми ще раз переконалися, що все те, що оточує людину і виникло без її втручання, називається природою.

Зараз я пропоную вам вибрати з отриманих наборів зображень об’єкти природи.

(Роздати підготовлені набори зображень. Це може бути набір від шести зображень (по два зображення природи (живої в не живої) і не природи. Враховуючи настрій і стан дітей, можна використати елемент змагальності.)

Виберіть один з об’єктів природи . Чому ви вибрали саме цей об’єкт? Що ви можете про нього розповісти?

На останок виконайте таке завдання. На аркуші, що ви отримали зображені різні об’єкти. Обведіть олівцем ті, що відносяться до природи.

(Інший більш складніший варіант запропонувати зворотне завдання. Тобто, з вже знайомих картинок обрати об’єкти не природи).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.