і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Розробка виховної години. Тема: "Гра-подорож «Мандрівка Україною»".

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Міністерство освіти і науки України

Рубіжанський професійний хіміко-технологічний ліцей

Виховна година.

Гра-подорож

«Мандрівка Україною»

Підготувала

класний керівник групи З-16

Калугіна С.М.

Рубіжне

2018 р.

Тема: Гра-подорож «Мандрівка Україною»

Мета: поглибити знання учнів про Україну; продовжити ознайомлення з національними символами; формувати національну свідомість; розвивати пізнавальний iнтерес, мовлення учнів; сприяти вихованню почуття любові до рідного краю, виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу; виховувати любов та бережне ставлення до українських традицій.

Форма проведення: година спілкування для учнів, гра-подорож.

Обладнання: проектор, ноутбук, екран, мультимедійна  презентація, відеоролик, відеокліп, репортаж, державна та національна символіка, на столах роздатковий матеріал.

Хід години спілкування

I. Органiзацiя групи.

Привiтання.

Повторення правил для учнiв.

II. Створення ситуації успiху.

Прочитайте вiрш.

У всiх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рiднiша їм своя пустиня,

Анiж земний в чужинi рай.

Їм красить все їх рiдний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батькiвщини.

                                                 М. Чернявський

— Про яку святиню говориться у вiршi? (Про Україну)

Як iнакше можна назвати цей вiрш? (Акровірш)

— Чим цiкавi для нас акровiршi? (Коли скласти першi букви кожного рядка, утворюється слово)

Яке слово утворилося? (Україна)

Тож, напевно, ви здогадалися, про що йтиметься на нашій виховній годині? (Про нашу Батькiвщину)

III. Повiдомлення теми i мети уроку.

Тема нашого уроку: «Гра-подорож «Мандрівка Україною».

IV. Актуалiзація знань учнiв.

— Кожна людина найбiльше любить той край, де народилася i живе. Кожен пишається своєю рiдною землею. Завжди хоче сказати про неї найкраще. Подивiться уважно на карту України. Що ви знаєте про Україну?

Повiдомлення учнiв.

• Простiр землi, яку заселяють українцi, є таким великим, що аби перетнути його пiшки iз заходу на схiд, треба йти 90 днiв, долаючи щодня 30 км.

Територiя України простягається iз заходу на схiд на 1316 км, а з пiвночi на пiвдень — на 893 км.

• За площею територiї (603,7 тис. кв. км) серед європейських держав вона поступається лише Росiї.

Протяжнiсть державного кордону України становить 7 590 км, iз них на морськi кордони припадає 1 959 км.

• Нашими найближчими сусiдами є росiяни, бiлоруси, поляки, чехи, словаки, угорцi, румуни, молдавани, болгари.

• Україна — це держава. Вона має свою Конституцiю — Основний Закон, тобто правила, за якими живуть українці. Її прийнято Верховною Радою України 28 червня 1991 року.

• 24 серпня 1991 року прийнято Акт проголошення незалежностi України.

Україна є суверенною i незалежною, демократичною, соцiальною, правовою державою.

Сьогоднi у нас незвичайний урок — урок-подорож. Ми будемо рухатись від станції до станції, але щоб мандрувати, треба виконати певнi завдання. Тож до роботи!

Правильність відповідей буде фіксувати журі.

Станція 1. «Державнi символи України».

Кожна країна свiту обов’язково повинна мати свої три символи. Що ж означає слово символ? (Символ — це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища).

Україна також має свої символи. І щоб їх згадати, нам треба попрацювати в командах.

Робота в командах.

 

1. Хто автор слiв Гiмну України? (Чубинський)

2. Край, де ви народились, живете i зростаєте. (Батькiвщина)

3. Знак, що символiзує мiць держави. (Герб)

4. Людина, яка належить до певної держави, пiдпорядковується законам, перебуває пiд її захистом. (Громадянин)

5. Один iз державних символiв. (Прапор)

6. Найголовнiша пiсня країни. (Гiмн)

7. Столиця України. (Київ)

Команди відповідають по черзі(кожна правильна відповідь-1бал).

Станція 2. «Народна скарбничка».

Майже в усiх народiв, окрiм державних символів, є ще й народнi.

— Якi народнi символи українцiв ви знаєте?

Щоб зясувати це, нам треба з’єднати частинки народних прислiв’їв.

Батькiвщина — мати, ... (умій за неї постояти).

Людина без Вiтчизни, ... (як соловей без пiснi).

Всюди добре, ... (а вдома найкраще).

Кожному мила ... (рідна сторона).

За рiдний край ... (життя вiддай)!

Станція 3. «Знання — майбутнє нації».

Треба дати вiдповiдi на запитання для ерудитiв.

• Якi гори є на територiї України? (Кримські, Карпати)

• Назвiть найвищу гору Карпат? (Говерла, 2 061 м)

• Які моря є на територiї України? (Чорне, Азовське)

• Яка найбiльша рiчка? (Дніпро)

• Основний закон України. (Конституцiя)

Державна мова України. (українська)

• Найголовнiший майдан нашої країни. (Майдан Незалежності)

• Кого називають Кобзарем України? (Т.Г.Шевченка)

Що святкують українцi 28 червня? (День Конституції)

Станція 4. «Мiста нашої держави».

Гра «Хто знає найбiльше назв мiст».

Викладач починає гру, називаючи місто (наприклад, Київ), один з учнів називає місто України, що починається на останню букву цього слова, і т. д. Перемагає той, хто останнім правильно назве місто.

Довiдник для вчителя

«К»: Київ, Канiв, Кременчук, Кривий Рiг, Керч, Каховка.

«Х»: Херсон, Харкiв, Хмельницький.

«Л»: Львiв, Луганськ, Луцьк.

«Д»: Донецьк, Днiпропетровськ, Днiпродзержинськ.

«П»: Полтава, Прилуки, Путивль.

«М»: Миколаїв, Миронiвка, Мукачеве.

 «В»: Вiнниця, Володимир-Волинський.

«Ж»: Житомир, Жмеринка, Жовтi Води.

«І»: Iвано-Франкiвськ, Ірпiнь, Ізмаїл.

«Я»: Ялта, Яготин, Яремча.

«А»: Алушта, Алчевськ, Антрацит.

«Т»: Тернопiль, Тростянець, Трускавець.

«У»: Ужгород, Умань.

«З»: Запорiжжя, Золотоноша, Знам’янка.

«О»: Одеса, Охтирка, Очакiв.

«С»: Севастополь, Сiмферополь, Скадовськ, Суми.

 

Станція 5. «Київ — столиця України».

Учнi переглядають відеокліп з краєвидами міста.

Станція 6. «Рубіжне —місце народженння, місце навчання».

Учнi переглядають репортаж про Рубіжне.

Ведучий. Поки журі підраховує бали конкурсів, пропоную загадки:

1. Жінка, яка  досягла  старості (баба).

2. Батько матері чи батька (дід).

3. Як називається вишита сорочка (вишиванка).

4. Старовинний верхній чоловічий одяг, оздоблений хутром (жупан).

5. Глиняний посуд, в якому варять їжу (горщик).

6. Велика глиняна посудина у вигляді глибокої миски для розтирання маку, для вареників та іншої їжі (макітра).

7. Дерев’яний нашийник для великої рогатої худоби (ярмо).

8. Вид дорожнього мішка, що його носить, звичайно за плечима (торба).

9. Переносна лава для сидіння (ослін).

10. Дерев’яне ліжко для відпочинку (лежак).

11. Група людей, що складається з чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом (родина).

12. Нерідна мати стосовно дітей свого чоловіка (мачуха).

13. Син брата чи сестри (племінник, небіж).

14. Маленькі хлопчик чи дівчинка, син чи дочка незалежно від їхнього віку стосовно своїх батьків (дитина).

Усі загадки стосувались українського побуту, зокрема родини. Сім’янайцінніший скарб України. Послухайте розмову сина з мамою…

Відеокліп «Розкажи мені, мамо…»

VII. Рефлексiя.

Закiнчити нашу зустріч я хочу словами поета Володимира Сосюри:

Любiть Україну, як сонце любiть,

Як вiтер, i трави, i води.

В годину щасливу i в радостi мить,

Любiть у годину негоди.

Любiть Україну у снi й наяву,

Вишневу свою Україну.

Красу її, вiчно живу i нову,

І мову її солов’їну.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Форма проведення: година спілкування для учнів, гра-подорож.Мета: поглибити знання учнів про Україну; продовжити ознайомлення з національними символами; формувати національну свідомість; розвивати пізнавальний iнтерес, мовлення учнів; сприяти вихованню почуття любові до рідного краю, виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу; виховувати любов та бережне ставлення до українських традицій.
  • Додано
    03.11.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    902
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    44
  • Номер матеріала
    DC079363
  • Вподобань
    0
Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти