• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Розробка уроку в 4 класі з природознавства на тему "Австралія" з елементами НУШ. Урок має 5 частин, перша з яких: ранкове коло. В уроці присутній метод ЗХД та дві групові роботи , які учні виконують та презентують на фліпчарті

Розробка уроку в 4 класі з природознавства на тему "Австралія" з елементами НУШ. Урок має 5 частин, перша з яких: ранкове коло. В уроці присутній метод ЗХД та дві групові роботи , які учні виконують та презентують на фліпчарті

Опис документу:
Розробка уроку в 4 класі з природознавства на тему "Австралія" з елементами НУШ. Урок має 5 частин, перша з яких: ранкове коло. В уроці присутній метод ЗХД та дві групові роботи , які учні виконують та презентують на фліпчарті

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Австралія

Мета: ознайомити учнів з рослинним світом Австралії та тваринним ;розвивати мовлення учнів та їх мислення ; вчити складати розповіді про природу материків і океанів ,виступати перед класом з поданною інформацією ; виховувати пізнавальний інтерес та дбайливе ставлиння до природи .

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, карта Світу, контурна карта Австралії, конверти із завданнями, зображення рослинного та тваринного світу Австралії.

Хід уроку

І.Ранкова зустріч

Привітання

Доброго ранку,сонечко ,

Доброго ранку,небо ,

Доброго ранку, наш класс!

2.Хвилинка релаксації

Чи гарний у вас сьогодні настрій ? Я бачу , що не у всіх

Давайте ми з вами поділимося гарним, теплим настроєм з оточуючими. (Діти розтирають свої долоні та торкаються долоней сусіда, тим самим передаваючи гарний настрій один одному)

- Ось, як добре у вас виходить передавати свій гарний настрій своєму другові. Одраз, зявилися посмішки на ваших обличчах.

3. Вправа “Синоптик”

- Скажіть, коли ви йшли до школу , то який стан мало небо? ( Діти дають відповіді)

- А чи дивилися ви сьогодні на термометр? Та чи пощіплювали у вас щічки по дорозі ?

- Тож, який ми можемо зробити висновок? ( Діти відповідають, що на вулиці морозець)

-А що це значить? Що це перші прояви зими. Так чи ні?

4. Робота з календарем.

-А зараз ми з вами давйте визначемо який сьогодні день тижня? (Учні на календарі позначають день)

- А який місяць? (Позначають місяць та кажуть, що це останній місяць осені)

-Тож, ви сказали, що зараз останній місяць осені, так давайте позначемо пору року на нашому календарі. (Діти ставлять позначку на “Осінь”)

5. Новини дня

-Вашим домашнім завданням було дізнатися останні цікаві новими , що відбувалися на тих континентах , які ми вже вивчили ( Розповідь дітей про новини Африки , Північної та Південної Америки )

ІІ Актуалізація опорних знань учнів

1. Гра “ Мандрівка”

( Музичний супровід )

- А чи знаєте ви, чому Африку називають чорним континентом?

- А тепер, уявіть, що ми з вами вірішили помандрувати, але перед тим, як це зробити, нам потрібно згадати де ж розташовані наші континенти на карті та пригадати декілька цікавих фактів з цих континентів. ( Діти показують розташування континентів та обмінюються фактами)

- Які ви молодці! Все запам’ятали. Подивіться на карту та скажіть, який континент розташовинй найближче до України?

-Тож, скажіть мені, будь-ласка, як з ми зможемо дістатися з Укрїни в Африку?

- А на чому поїдемо з Європи до Азії?

- І на цінець, скажіть, будь-ласка, на чому ми можемо дістатися з Північною Америки до Австралії?

2. Метод ЗХД ( знаю, хочу дізнатися, дізнався)

-У кожного на парті є стікери на яких вам потрібно написати , що ви вже знаєте з цієї теми, на другому стікері — що хочете дізнатися, а на третьому ми напишемо на прикінці уроку, що цікавого для себе ви дізналися. ( Діти пишуть та клеють стікери на таблицю ЗХД)

ІІІ Повідомлення теми та мети уроку

-А сьогодні ми з вами зупинимося в нашій Австралії, повторимо та закріпимо знання про цей континент.

ІV Робота за темою уроку

1. Групова робота № 1

-Діти, а зараз ми з вами будемо працювати в групах. У нас є чотири групи по 5 учнів. В кожній групі потрібно обрати лідера, який буде презентувати виконану роботу; організатора, який слідкує за роботою групи в цілому та відповідального за матеріали.

-До мене підходять відповідні за матеріали та отримують конверти із завданням. Будьте уважними , тому,що завдання треба виконувати за інструкцією .На підготовку роботи ви отримаєте 10 хвилин . Потім ваша задача буде презентувати те , що ви виконали.

-Я бажаю вам успіхів та натхнення ,

( Відповідальний за матеріали отримує конверти )

- Перевірте , чи у всіх є конверти ?

( перевірка робочого місця )

- Відкриваємо конверти , та ознайомлюємося із завданнями , До кожного завдання як я вже й казала є інструкція . Всі готові до роботи ?

Завдання для першої групи:

Обрати картинки та опис прапора ; картинку та опис гербу; загальну інформацію про Австралію .(Додаток до уроку 1)

Завдання для другої групи:

Прочитати загадки . Поєднати загадку із зображенням - відгадкою . Підготувати розповідь про тваринний світ Австралії.( Додаток до уроку 2)

Завдання для третьої групи:

Зібрати з поданих речень розповідь про рослинний світ Австралії .( Додаток до уроку 3)

Завдання для четвертої групи :

Знайти необхідне зображення заповідника та кратко розповісти про те , що там знаходиться під охороною держави .(Додаток до уроку 4)

-А зараз, коли всі підготувалися ми готові уважно слухати доповіді груп. Прошу лідерів по черзі презентувати свої роботи класу. ( Учні по черзі розповідають та показують свої роботи )

- Які ви всі молодці. Тож скажіть, чи цікаво вам будо дізнатися про рослинний, тваринний світи? Та що нового ви дізналися з доповідей один одного? ( Діти діляться враженнями )

- Яка вам тварина запам’яталася найбільше? Та чи були такі тварини, про які ви чули вперше?

- А який там рослинний світ? Та чи схожий він на наш?

- Розумнички, все ви знаєте , так які ж ви допитливі. Ви дуже гарно попрацювали та прийшов час нам відпочити.

2. Фізкультхвилинка

Тут трава росте висока,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги -

Не проста у нас дорога,

А тепер ідемо боком -

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п’ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

- Всі відпочили? Розім’ялись? Тепер можемо працювати далі.

3. Групова робота № 2.

- Ось ми і дійшли до другої групової робити. І зараз ми будемо працювати з контурною картою. Для цієї роботи нам теж потрібно обрати в кожній групі лідера, відповідача та відповідального за матеріали. Кожна група отримує контурну карту Австралії та конверт із завданням. Вам потрібно виконати ці завдання та приклеїти їх на фліпчарт. А потім лідер кожної групи презентує свою...

Завдання для першої групи:

1. Позначити океани ,якими омивається Австралія

2. Розмалювати карту (Додаток до уроку 5)

Завдання для другої групи:

1. Обрати з першого конверту тварин Австріліїї та розмістити зображення на контурній карті. ( Додаток до уроку 2 )

Завдання для третьої групи:

1. Обрати з першого конверту рослини Австраліїї та розмістити зображення на контурній карті . ( Додаток до уроку 3)

Завдання для четвертої групи:

1. Обрати з першого конверту державні символи та наклеїти іх на контурній карті. (Додаток до уроку 1)

- Ось і закінчується час на підготовку груп. Тож, прошу першу групи виходити до дошки та презентувати свою роботу. ( Лідери груп по черзі виходять та демонструють свої контурні карти )

- Велике дякую групам та лідерам, за активну співпрацю. Тож, давайте підведемо підсумок цієї роботи.

- На фліпчарті ми можемо з вами побачити тваринний світ, рослинний та державні символи Австралії. Скажіть , будь-ласка, які тварини та рослини притаманні цій країні? Та який клімат переважає у цій країні?

( Відповіді дітей)

V Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Бесіда

- З яким континентом ми сьогодні продовжили знайомство?

- Що нового та цікавого ви дізналися про Австралію?

- Зараз ви бачите на дошці зображення та кожен з вас повинен продовжити речення на цих малюнках ( додаток до уроку 6 ):

- Сьогодні я дізнався...

- Було цікаво...

- Було важко...

- Я зрозумів, що...

- Тепер я можу...

- У мене вийшло...

- Мене здивувало...

- Мені захотілося...

А чи не забули ви про таблицю ХЗД? Треба тепер написати тепер на стікерах, що ви цікавого дізналися на уроці, та чи отримали ви відповіді на свої питання.

2. Оцінювання своїх знань на уроці за допомогою лего.

-У всіх на партах є лего. Ваше завдання підняти вгору цеглинки того кольору, на який ви оцінюєте свої знання.

Зелений — відмінно;

жовтий — добре;

червоний — задовільно. ( Діти демонструють відповідний колір цеглинки )

- Як добре, майже всі відмінно засвоїли поданий матеріал.

Осі і підійшов кінець уроку, мені було дуже приємно з вами працювати. До побачення!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00