і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Розробка уроку "Повторення основних пунктограм"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Перлинки досвіду Уколової Ніни Олександрівни Проблема: управлiння розвитком творчого потенцiалу дитини

Слайд № 2

Позитивна установка Що знаєте, того не забувайте, що вмієте, удосконалюйте, а чого не вмієте, того навчайтеся!

Слайд № 3

Змiннi доручення консультанти, відповідальний за мовлення, учень на контролі, відповідальний за наголоси, «лiкар» стежить за осанкою, «психолог» оцiнює атмосферу спiвпрацi, «хронолог», ролi при співпрацi у групi

Слайд № 4

Ключ до теми Жити, бути, знати, вміти, Чути, бачити, хотіти І, навчаючись, радіти!

Слайд № 5

Укрупнення матеріалу Авторська методика Михайла Девдери

Слайд № 6

Перехідність (неперехідність) дієслів У реченні вимагають додатка у знахідному відмінку: доглядати (сад). У реченні не вимагають додатка у знахідному відмінку: сперечатися, сидіти. Види дієслів що зробити? написати, сказати що робити? писати, казати доконаний недоконаний Способи дієслів дійсний умовний наказовий любив, любить, любитиме любив би, любила б, любили б люби, любімо, любіть Часи дієслів минулий теперішній майбутній що робив? що зробив? працював, виконав що робить? працює, виконує що зробить? виконає Дієвідміни дієслів: у ІІІ особі множини теперішнього і майбутнього часу дієслова І дієвідміни мають закінчення –уть, -ють (пишуть); ІІ дієвідміни –ать, -ять (говорять)

Слайд № 7

Буріме ________________ стати, ________________ знати, ________________ вивчати, ________________ писати. _________________ мати, _____________ міркувати, _____________ заглядати, _____________ працювати. ________________ бути, ________________ чути, _____________ вивчати, ____________ не забувати. _____________ не марнуй, ____________ не ледарюй, ____________ дошукайся, ______________ не гайся!

Слайд № 8

Мистецькі роботи

Слайд № 9

Перевірка тестових завдань Які з поданих дієслів є доконаного виду? А записати; Б ловити; В гримотіти; Г набувати. В якому рядку всі дієслова стоять у формі другої особи? А обмощуємо, будує, сходив би; Б набувати, прийду, намалюймо; В позичаєш, читаєте, вживаєш; Г любить, ремонтуєш, пиши.

Слайд № 10

Візитка Ім’я – Займенник Займенникович. Місце народження – країна Морфологія. Місце роботи – фабрика частин мови. Основна діяльність – вказувати, але не називати. Адреса: підручник української мови для 6 класу, сторінка 137. Я нікого не займаю, Але місце своє знаю: Не іменник, не прикметник, А зовуть мене займенник!

Слайд № 11

Нестандартні форми проведення уроків ярмарок, ділові ігри: «Шанс», інтелектуальний футбол, «Коректор», аукціон знань, «Компетентність»

Слайд № 12

Слайд № 13

Робота над змiстом художнього твору ? Складання тестових завдань Моральний кодекс героя Написання власної кiнцiвки Створення iлюстрацiй Дидактична гра «Вiрю – не вiрю» Переказ вiд першої особи Iнсценування епiзодiв

Слайд № 14

Мистецькі роботи читачів Ви розгубились у житті? Не знаєте, як жити далі? Про Чураївну ви читайте – І мудрість собі здобувайте!

Слайд № 15

Оцінювання ДД – дуже добре Д – добре ЗК – знає, але не каже КЗ – каже, але не знає ГНБ – гірше не буває

Слайд № 16

Рефлексія Млинок Валіза Смітник

Слайд № 17

Сюрприз

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок відбувається у формі ділової гри "Компетентність", спонукає до розвитку творчої активності, розвиває навички роботи в команді.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5415
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    OT499687
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти