Повторення найважливіших орфограм і пунктограм

Українська мова

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

17.08.2021

109

7

0

Опис документу:
поглибити знання учнів про особливості будови складних речень, речень з прямою мовою, діалогів, удосконалювати вміння ставити розділові знаки при прямій мові та діалозі, повторити вивчені орфограми, розвивати культуру мовлення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Повторення найважливіших орфограм і пунктограм
Слайд № 1

Повторення найважливіших орфограм і пунктограм

Мета: поглибити знання учнів про особливості будови складного речення, речення з прямою мовою, діалогів, удосконалювати вміння ставити розділові зн...
Слайд № 2

Мета: поглибити знання учнів про особливості будови складного речення, речення з прямою мовою, діалогів, удосконалювати вміння ставити розділові знаки в складному реченні при прямій мові, діалозі; повторити основні орфограми, розвивати культуру мовлення, спілкування, виховувати повагу до історичного та культурного надбання нашого народу, повагу до співрозмовника, толерантність при спілкуванні.

Словниковий диктант Легкий, дьогтю, екзамен, кістлявий, щасливий, чесний, білці, ляльці, менший, мавпячий, пів аркуша, піваркуш, торф’яний, святков...
Слайд № 3

Словниковий диктант Легкий, дьогтю, екзамен, кістлявий, щасливий, чесний, білці, ляльці, менший, мавпячий, пів аркуша, піваркуш, торф’яний, святковий, молоддю, спорттовари, роззброїти, розкутий, спитати, зцідити, премудрий, приміський, прізвисько.

Записати речення. Пояснити пунктограми. Із – за гаю сонце сходить і за гай заходить. Сяє з неба сонце ясно, і цвіте калина красно. Пахнуть хлібом с...
Слайд № 4

Записати речення. Пояснити пунктограми. Із – за гаю сонце сходить і за гай заходить. Сяє з неба сонце ясно, і цвіте калина красно. Пахнуть хлібом слова, що мене їх навчила мати. Кажуть, мудрість приходить з роками . Пісня – душа народу. Пісня солодко ллється, а душа співця сміється. «Нема кращих співаночок, як у нашім краю», - пишаються своєю піснею українці перед світом. Тут рідне все: трава, листок, пір’їна. Що, братику, посієш, те й пожнеш.

Домашнє завдання Записати текст, відновивши орфографію та пунктуацію. Було собі два брати—(а,о)дин убогий а другий б(а,о)гатий. От б(о,а)гатий коли...
Слайд № 5

Домашнє завдання Записати текст, відновивши орфографію та пунктуацію. Було собі два брати—(а,о)дин убогий а другий б(а,о)гатий. От б(о,а)гатий колись ізл(о,а)скавився над бідним, що (не)має той ні ло(ш,ж)ки молока дітям, та й дав йому дійну к(а,о)рову, каже Потроху відробиш(ь) м(е,и)ні за неї. Бідний брат відр(о,а)бляв потроху а далі тому б(о,а)гачеві шкода стало к(о,а)рови він і каже вбог(о,а)му братові Віддай м(и,е)ні к(о,а)рову назад! Той каже Брате! Я ж тобі (за)неї відр(о,а)бив! — Що ти там відробив,— як кіт наплакав тієї р(а,о)боти було а то таки к(а,о)рова! Віддай! Бідному стало жалко своєї праці, не схотів віддати. Пішли вони п(а,о)зиватися до пана.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.