Розробка уроку образотворче мистецтво 6 клас Фантастичний пейзаж. Групова робота «Фантастичне місто»

Образотворче мистецтво

Для кого: 6 Клас

25.03.2019

2039

1

67

Опис документу:
Розробка уроку образотворче мистецтво 6 клас Мета: Закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», відомості про передавання глибини простору на площині; розвивати комбінаторні здібності, логічне мислення; сприяти формуванню в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати стимулювати допитливість; виховувати взаємоповагу, доброзичливість, акуратність, увагу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6 КЛАС

УРОК №8

Дата:___________

Вчитель:________

Тема: Фантастичний пейзаж. Групова робота «Фантастичне місто»

Мета: Закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», відомості про передавання глибини простору на площині; надавати початкові відомості про містобудування, правила населених пунктів; розвивати комбінаторні здібності, логічне мислення; сприяти формуванню в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати стимулювати допитливість; виховувати взаємоповагу, доброзичливість, акуратність, увагу.

Тип уроку: комбінований.

Методи навчання: словесні (розповідь, бесіда, пояснення) наочні (ілюстрації), практичні (групова творча робота)

Форми навчання: фронтальні, велика група, інтерактивні «обговорення проблеми в загальному колі»

Засоби навчання: прості візуальні (ілюстрації, підручник)

Матеріали та інструменти: ватман, простий олівець, гумка, кольорові олівці.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.

Учитель вітає учнів. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ,

Фронтальне опитування:

- Що таке пейзаж?

- Які різновиди пейзажів ви знаєте?

- Що таке фантастика?

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення вчителя

Утопією назвав свою мрію про справедливе і щасливе суспільство гуманіст 16 ст. Томас Мор. Про « Місто Сонця» мріяв Томмазо Кампанелла. Мрію про місто щастя розвивали соціалісти – утопісти,перед усім Шарль Фур’є. Усе це були спроби змоделювати суспільний устрій,використовуючи місто як зручну форму. Суспільний розвиток відбувався своїм шляхом,перетворюючи місто і село.

Коли фантазія митця сягає краєвидів майбутнього чи вигаданих світів,він створює фантастичний пейзаж.

Розповідь вчителя

Учитель демонструє репродукції картин художників:

Чже Чхоль Парк «Фантастичний палац», Сергій Крайнєв «За межею», Чжан Шихун «Фантастичний пейзаж», Євген Лещенко «Визріваючі кручі»

Для того щоб зобразити реалістичний пейзаж, художник пише його з натури, перебуваючи на відкритому повітрі (на пленері). Щоб створити фантастичний пейзаж, автору необхідна фантазія, адже в такому творі він зображує ніким небачені краєвиди. Однак митець завжди черпає натхнення з довкілля. Але якого б дивного вигляду не мав би фантастичний пейзаж, для його зображення художники застосовують ті самі, що й у реальних пейзажах, закони лінійної та повітряної перспективи, дотримуються плановості в розміщенні (учитель звертає увагу на картини художників)

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Творче завдання

Ми сьогодні на уроці усі разом будемо зображувати фантастичний пейзаж.

(Учитель обєднує учнів в одну групу)

Учні мають вигадати та намалювати «Фантастичний пейзаж» (учні обговорюють проблему в загальному колі)

Колективна робота за творчим завданням

Вчитель створює атмосферу доброзичливого ставлення учнів один до одного,допомагає у творчому завданні,контролює процес роботи.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ

Бесіда

- У процесі створення творчої роботи ви продемонстрували свої знання про види пейзажів, з кольорознавства та законів перспективи, плановості. Чи хотіли б ви відвідати це місце яке вигадали?

- У чому виявляється особливість фантастичного пейзажу?

- Як художники-пезажисти застосовують перспективу?

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пофантазуйте , якими кольорами можна зобразити природні явища на далеких планетах, наприклад, виверження вулкана, блискавку, туман, вітер тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця