Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Розробка інтегрованого уроку з фізичної культури та основ здоров’я для учнів 4 класу.

Фізична культура

Для кого: 4 Клас

18.02.2020

255

2

0

Опис документу:
Інтегровані уроки викликають інтерес до інших предметів, роблять навчання захоплюючим і ефективним, дають можливість підвищувати пізнавальний інтерес до фізичної культури, служать розвитку у школярів уяви, уваги, мислення, мови і пам’яті. Варіативність модулів на уроках фіз.культури впливає на формування фізичних якостей, прикладних умінь та навичок. Інтегрований урок з фіз.культури і основ здоров’я навчає учнів розрізняти корисні і шкідливі звички, самоконтролю, допомагає гармонійно розвиватись
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розробка

інтегрованого уроку для учнів 4 класу

(фізична культура та основи здоров’я)

Тема уроку: Розвиток фізичних якостей та формування прикладних умінь завдяки варіативності навчальних модулів на уроках фізичної культури в 4 класі (модулі «Гімнастика», «Баскетбол», «Рухливі ігри – Cool Games»).

Мета уроку:

  • Навчальна – формування стійкого інтересу до уроків фізичної культури, закріплення рухових навичок і умінь, покращення знань про здоровий спосіб життя.

  • Розвиваюча – розвиток фізичних якостей та інтелектуальних здібностей для активної життєдіяльності, сприяння гармонійному розвитку учнів.

  • Виховна – виховувати самостійність, дисциплінованість, пізнавальний інтерес до уроків фізичної культури.

Інвентар: Фішки, гімнастичні обручі, гімнастичні палиці, баскетбольні м’ячі, волейбольні м’ячі, картки-запитання.

Місце проведення: Спортивний зал.

Завдання уроку:

  1. Повторити комплекс гімнастичних загально-розвиваючих вправ.

  2. Закріпити техніку виконання вправ з баскетбольними м’ячами («Безпечний баскетбол»).

  3. Сприяти розвитку спритності, швидкості, уваги, координації рухів засобами естафет («Круті ігри» - «Cool games»).

  4. Закріпити знання учнів з питань «Основ здоров’я», самоконтролю та здорового способу життя.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівники

Підготовча частина 12-15хв.

1.

Шикування, привітання, завдання уроку.

Нагадування правил БЖ.

Вимірювання ЧСС 6сек.

20сек.

Фронтальний метод, в одну шеренгу, візуальний огляд учнів. Опитування учнів, норма ЧСС 80-90уд./хв.

2.

Повідомлення про інтегрований урок фізичної культури. Картка 1.

2хв.

Запитання-відповіді

3.

Різновиди ходьби:

  • на носках, руки на поясі

  • перекатом з п’ятки на носок

  • випадами, руки в замок, повороти тулуба

  • у напівприсяді, руки на пояс

20 м.

20 м.

20 м.

15 м.

Потоковий метод, спина пряма

Тримати дистанцію

Глибокі випади

Спина пряма

4.

Різновиди бігу:

  • рівномірний біг

  • приставним кроком, правим, лівим боком вперед

  • схресним кроком; правим, лівим боком вперед

  • з поворотом у русі на 360°

  • звичайний біг

30сек.

15м.х2

15м.х2

5-6 разів

Тримати дистанцію

У стійці баскетболіста

Тримати дистанцію

За свистком

5.

Ходьба, вправи на відновлення дихання

1-2 руки через сторони вверх

3-4 те саме вниз

3-4рази

В одну колону

Повільне дихання

6.

Шикування в одну шеренгу

30 сек.

Фронтальний метод.

Комплекс гімнастичних вправ

1.

Вп. стійка ноги нарізно, руки на пояс 1-4 нахили голови вперед, назад, праворуч, ліворуч

4р.

Спина прямо

2.

Вп. те саме, права вверх

1-4 почергове відведення прямих рук назад

4р.

Руки прямі, зміна положення рук на кожен рахунок

3.

Вп. те саме, руки в замок перед грудьми

1-4 повороти тулуба праворуч, ліворуч

4-6р.

Амплітуда рухів

4.

Вп. те саме, руки до плечей

1-8 колові оберти зігнутих рук вперед

9-16 те саме назад

2р.

Амплітуда рухів

5.

Вп. широка стійка, нахил прогнувшись, ноги нарізно, руки в сторони

1-2 повороти тулуба праворуч, ліворуч

6-8р.

Спина та руки прямі

6.

Вп. ноги нарізно, руки на пояс

1-3 пружні нахили тулуба

4 Вп.

4-6р.

Глибокі нахили, коліна не згинати

7.

Вп. вузька стійка, руки позаду

1-10 присіди

10р.

Глибокі присіди на всю стопу

8.

Вп. стійка ноги нарізно

1 – упор присівши

2 – упор лежачи стрибком «рамка»

3-4 почергова зміна рук в упорі лежачи

15сек.

10сек.х2

Тулуб прямий, дивитись вгору

9.

Вп. присід, ноги нарізно

1-10 стрибки у присяді ліворуч, праворуч

10х4

Тримати рівновагу

10.

Ходьба на місці

Рівняння в колонах

11.

Картка №2

Запитання, відповіді

Основна частина 20-25хв.

1.

«Безпечний баскетбол»

  • розминка кистей рук

  • ходьба з підкиданням м’яча вверх та хлопками перед собою та позаду

  • стійка на правому коліні, ведення м’яча на місці зі зміною рук

  • ведення м’яча з поворотом на 360°

  • ведення м’яча лівою рукою, обвести фішку, назад-ведення м’яча лівою рукою

  • ведення м’яча правою рукою вперед, назад

  • ведення м’яча на швидкість

25сек.

5-6р.

1р.

2р.

2р.х3

2р.

2р.

2р.

Груповий метод, нагадування БЖ

Всі передачі партнеру з відскоком від підлоги

Виконувати уважно

Повороти тулуба, низьке ведення м’яча

М’яч не вище пояса, права рука

Темп швидкий

У стійці баскетболіста

2.

Перешикування учнів

Три колони

Рухливі ігри (Cool games – Круті ігри)

  1. Пояснення та демонстрація правил виконання естафет

  1. Проведення естафет:

  • «Конвеєр»

  • «Керлінг»

  • «Флеш»

  1. Підсумки естафет

Картка №3

1р.

1р.

1р.

Загальний метод

Розподіл учнів на команди. Залучення та допомога учнів, які тимчасово звільнені від навантажень до проведення естафет.

Виявлення переможців.

ЧСС 145-160 уд./хв..

Опитування учнів

Заключна частина 2-3хв.

1.

Шикування в одну шеренгу

Фронтальний метод

2.

Підсумки уроку

3.

Домашнє завдання

  • згинання-розгинання рук в упорі лежачи

  • скакалка

  • імітація стійки баскетболіста, передача м’яча на місці

Х.15х2р., Д 10р.х2.

Х. 50р.х2., Д 60р.х2

Тулуб прямий, руки в куті 90°

Слідкувати за диханням

Самостійно

4.

Організований вихід із залу

Шикування у дві колони

Вступне слово: «Здоров’я треба не тільки берегти, а і зміцнювати. У цьому нам допомагають заняття фізичною культурою і спортом. Сьогодні будемо займатись гімнастикою, спортивними та рухливими іграми».

Картка №1

  1. Підніміть руки, хто займається у спортивних секціях?

  2. Як правильно рахувати ЧСС (за 6сек.х10)

  3. Що для вас значить «здоров’я»? Як ви розумієте значення цього слова?

Картка №2

  1. Шкідливі звички які псують наше здоров'я:

  • Паління

  • Наркотичні засоби

  • Алкоголь

  • Переїдання, шкідлива їжа та напої

  • Недотримання гігієни

  • Комп’ютерна залежність

  1. Корисні звички які допомагають нам бути здоровими:

  • Особиста гігієна (загартування)

  • Раціональне харчування

  • Руховий режим школяра

  • Гармонія з навколишнім світом

Корисні звички забезпечують підтримку здоров'я та покращують якість життя.

Картка №3

Прислів'я та приказки про здоров'я:

  • Хто довго жує, той довше живе

  • Як дитина бігає і грається то її здоров'я усміхається

  • У здоровому тілі здоровий дух

  • Нема щастя без здоров'я

5 корисних звичок успішних людей:

  1. Звичка дбати про своє здоров'я

  2. Звичка цінувати час

  3. Звичка вірити в себе

  4. Звичка учитися в інших і діяти разом

  5. Звичка самовдосконалюватися.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.