Початкова школа - це період, коли дитина знаходиться на стадії формування основних психологічних структур, таких як ідентичність, самоповага, емоційна стабільність, соціальна компетентність тощо. Тому важливо, щоб у початкових класах була належна психологічна підтримка, яка допомагатиме дитині адаптуватися до нового середовища та досягати успіху в навчанні та соціальному житті.
Авторська модель психологічної служби початкової школи має допомогти психологам та педагогам створити оптимальні умови для підтримки дитини на цьому етапі розвитку. Ця модель може включати в себе такі елементи, як діагностика психологічного стану дитини, психологічна консультація, проведення психологічних тренінгів, розроблення індивідуальних психологічних програм для дитини, роботу з батьками та педагогами для підвищення їхньої психологічної компетентності.