Розділ 3. БЕЗПЕЧНЕ ДОЗВІЛЛЯ Урок 16. Безпека і небезпека

Опис документу:
Розділ 3. БЕЗПЕЧНЕ ДОЗВІЛЛЯ Урок 16. Безпека і небезпека Мета: обговорити з учнями небезпечні і безпечні ситуації; формувати навички орієнтування в небезпечних ситуаціях та ухвалення раціональних рішень; показати, як уміння приймати рішення допомагає уникати небезпек.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розділ 3. БЕЗПЕЧНЕ ДОЗВІЛЛЯ

Урок 16. Безпека і небезпека

Мета: обговорити з учнями небезпечні і безпечні ситуації; формувати навички орієнтування в небезпечних ситуаціях та ухвалення раціональних рішень; показати, як уміння приймати рішення допомагає уникати небезпек.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Прочитайте назву розділу, який ми будемо вивчати. Про що ви дізнаєтесь у цьому розділі? (Як розпізнати небезпеку, про будову електроприладів, види перехресть, правила спілкування з тваринами.)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми обговорюватимемо безпечні і небезпечні ситуації.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 70–75)

— Що таке безпека?

— По черзі продовжіть речення: «Я почуваюся в безпеці, коли...».

— Розгляньте малюнки на с. 70. Назвіть тих, хто дбає про вашу безпеку вдома, у школі, надворі. Розкажіть, як вони це роблять.

— Які небезпечні ситуації ви знаєте?

— Розгляньте малюнки на с. 71. Наведіть приклади небезпечних ситуацій.

Робота в групах

— Об’єднайтесь у пари. Розкажіть про небезпечну ситуацію зі свого життя.

  • Що з тобою трапилося?

  • Що ти відчув тієї миті?

  • Що ти зробив?

  • Хто тобі допоміг?

— Розгляньте малюнок на с. 72, назвіть важливі телефони.

Домашнє завдання

— Разом із дорослими запиши важливі телефони на аркуші паперу і розмісти його поруч із домашнім телефоном.

Унизу напиши домашню адресу і номер свого телефону, щоб у разі потреби чітко і швидко назвати його.

Запиши ці телефони у своєму мобільнику.

Вивчи вірш на наступній сторінці. Він допоможе запам’ятати телефони аварійних служб, які діють паралельно з номером «112»

Номер для виклику всіх рятувальних служб — 112.

— Пропоную вам розучити вірш Л. Вознюк «Служби порятунку» (с. 73).

— Розгляньте малюнок. Які служби можна викликати за цими номерами?

— Що допомагає уникати небезпек?

— Що таке зважені рішення?

Зважені рішення — це те, що люди роблять після обмірковування ситуації.

— Розгляньте малюнок на с. 74. Пригадайте кроки прийняття зважених рішень за «Правилом світлофора».

— Поясніть, що означає кожен із цих кроків.

— Уміння приймати зважені рішення допомагає уникати небезпек.

— Розгляньте малюнок на с. 75. Олесь і Руслан запізнюються на трену­вання. Руслан запропонував бігти навпростець через озеро. Олесь сказав: «Не можна, бо...». Продовжіть речення.

Користуючись «Правилом світлофора», визначте, чиє рішення правильне. Поясніть, чому.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над прислів’ями

  • Більше вір своїм очам, ніж чужим розмовам.

  • Бережися бід, поки їх немає.

  • Обережність — мати безпеки.

  • Побоювання — половина порятунку.

2. Робота в парах

— Розгляньте малюнок. Позначте на ньому кружечками червоного кольору місця, які ви вважаєте небезпечними.

VІ. Підсумок уроку

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Які бувають небезпечні ситуації?

— Як розрізнити небезпечні ситуації?

— Що допомагає уникати небезпек?

— Які кроки прийняття правильних рішень?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн