Рекомендації щодо впровадження арт-терапевтичних методик у корекційно розвивальну роботу з дошкільниками

Опис документу:
У статті розкриті основні етапи роботи, які сприяють ефективності впровадження арт-терапії у корекційно-розвивальну роботу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо впровадження арт-терапевтичних методик у корекційно-розвивальну роботу з дошкільниками

Арт-терапія є тією дорогою, яка веде кожну людину до себе самої.

Самовираження за допомогою арт-терапії дозволяє відкрити нові грані, нові якості особистості дитини. Використовуючи танець, малюнок, ліплення, музику, прозу, поезію, театр на корекційних заняттях педагог створює сприятливі умови для гармонізації внутрішнього світу дитини, розвиває творче мислення дітей.

Крім цього, терапія або корекція творчим самовираженням глибоко впливає на основні компоненти структури особистості, сприяє духовному розвитку дитини, разом з цим вона є безцінним стимулом для розвитку мовленнєвих вмінь та навичок дитини, створюючи невимушені умови для мовної активності на корекційних заняттях. Можна визначити такі основні етапи роботи:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!