Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Рекомендації автора щодо рухової активності під час проведення інтерактивної вистави.

Інтерактивні методи навчання

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

13.07.2021

406

6

1

Опис документу:
Інтерактивні вистави є достатньо популярним видом навчання та дозвілля, Та все ж виникають практичні питання. Як вдало провести інтерактивну виставу. Рекомендації автора щодо рухової активності під час проведення інтерактивної вистави. Олена Ріпна
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Рекомендації автора

щодо рухової активності

під час проведення інтерактивної вистави.

Олена Ріпна

Інтерактивна вистава – must have в практичній діяльності сучасного музичного керівника. Різні форс мажори, у вигляді карантинних обмежень, відсутності дітей через часті хвороби та домашні обставини, та багато іншого стає на заваді планомірній роботі музичного керівника та його душевній та фізичній рівновазі. Інтерактивна вистава - це та універсальна форма проведення, яку можна використовувати як під час свят та розваг, так і під час занять. Інтерактивна вистава повністю задовольняє освітні потреби дитини – цікаво, яскраво, видовищно, пізнавально, різноманітно і, що неймовірно важливо, задовольняє потребу в русі, фізичній активності. Все це вкупі дає позитивний виховний та гарний освітній результат. Словесну інформацію, яку в змозі всотати мозок дорослої людини, мозок дитини просто пропустить повз. Та коли педагог створить умови повної участі, присутності та занурення в цікаву історію, казку, дитина буде відкрита до інформації і зможе її сприйняти на інтелектуальному, емоційному та фізичному рівні.

Хоча інтерактивні вистави є достатньо популярним видом, та все ж виникають практичні питання на кшталт, чи варто повністю використовувати музичні фрагменти, що призначені для рухової активності, чи їх треба скорочувати. Від себе можу зазначити, коли створюю виставу, то продумую та розраховую пропорційність між статичністю та рухом. Також рекомендую заздалегідь продумувати, які саме рухи ви запропонуєте зробити дітям, звісно, якщо це не руханки із заздалегідь прописаними в тексті рухами, від цього залежить 90 відсотків успіху та доречності рухливого моменту. Колеги-вихователі - це мої головні помічники в проведенні вистав, і тому їм я довіряю ролі головних персонажів – дійових осіб вистав. Собі залишаю роль посередника між дітьми та персонажами – роль ведучої. Зазвичай, музичний керівник знайомий зі специфічними, особистісними особливостями і кожної групи, і кожної дитини, може швидко імпровізувати та варіювати рухову активність, тому може направляти емоційний стан дітей або в сторону збудження активності, або навпаки, дати емоційну розраду. Тому під час інтерактивних моментів та моментів рухової активності, завжди привертаю увагу дітей та беру головну роль на себе, даючи можливість виконавцям ролей - вихователям хвилинку перепочити. Навіть під час ігор з персонажами, беру цього персонажа собі на руки і вже від його імені граю з дітьми. Дітям такі моменти здаються ще більш чарівними, тому що герой казки опиняється поруч із ними.

Не буде однозначної відповіді кому, як і скільки рухатися, та треба дотримуватись певних правил. Рухова активність повинна продовжувати тему заходу. Вона повинна дати можливість дитині розслабитися, змінити вид діяльності з інтелектуальної на фізичну, але не втомити дитину, а також не дати емоційного перезбудження. Тут у кожної вікової групи, та і у кожної дитини свої індивідуальні особливості. І це вимагає від педагога тонкого відчуття потреб та можливостей дітей, також вміння швидко до них пристосуватися та адаптуватись, варіювати рухи. Та однозначно не ігнорувати рухову активність під час інтерактивних вистав.

Інтерактивні вистави зможуть задовольнити всі потреби вимогливого педагога та сподобаються дітям.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.