і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Реклама

Опис презентації окремими слайдами:
Критичне  мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини
Слайд № 1

Критичне  мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини

Вправа «Шукаю друга» 5  хвилин
Слайд № 2

Вправа «Шукаю друга» 5  хвилин

критичне мислення соціальна реклама комерційна реклама
Слайд № 3

критичне мислення соціальна реклама комерційна реклама

Критичне  мислення  —  це  мислення,  суть  якого  полягає в  ухваленні  ретельно  обміркованих  та  незалежних  рішень.
Слайд № 4

Критичне  мислення  —  це  мислення,  суть  якого  полягає в  ухваленні  ретельно  обміркованих  та  незалежних  рішень.

Алгоритм дій
Слайд № 5

Алгоритм дій

види реклами Реклама (від латин, гесlатаrе — викрикувати) — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в...
Слайд № 6

види реклами Реклама (від латин, гесlатаrе — викрикувати) — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб. соціальна комерційна

Соціальна  реклама  —  це  некомерційна  інформація  державних  органів  з  питань  здорового  способу  життя,  охорони здоров’я,  охорони  природи...
Слайд № 7

Соціальна  реклама  —  це  некомерційна  інформація  державних  органів  з  питань  здорового  способу  життя,  охорони здоров’я,  охорони  природи,  збереження  енергоресурсів,  профілактики  правопорушень,  соціального  захисту  та  безпеки населення. 

Комерційна  реклама    —  інформування  про  вихід  нового  товару  на  ринок,  спонукання  до підвищення  купівельної  активності,  зміна  ставлен...
Слайд № 8

Комерційна  реклама    —  інформування  про  вихід  нового  товару  на  ринок,  спонукання  до підвищення  купівельної  активності,  зміна  ставлення  споживачів до тієї чи іншої послуги або товару.

Фізкультхвилинка
Слайд № 9

Фізкультхвилинка

рекламні прийоми: привертання  уваги  до  популярності  товару,  торгівельної марки; застосування «загадкових» заголовків, що підсвідомо змушують д...
Слайд № 10

рекламні прийоми: привертання  уваги  до  популярності  товару,  торгівельної марки; застосування «загадкових» заголовків, що підсвідомо змушують дочитати рекламний текст до кінця; я переконливість тексту; я використання різних шрифтів із метою звернення уваги на найбільш значимі слова; виділення деяких абзаців за допомогою світла й шрифту.

Виокремимо  «пастки»,  які  використовують  для  підтримання споживацької активності: «Samsung  —  будь  лідером!»,  «Молодь  обирає  Рерsі!» (слог...
Слайд № 11

Виокремимо  «пастки»,  які  використовують  для  підтримання споживацької активності: «Samsung  —  будь  лідером!»,  «Молодь  обирає  Рерsі!» (слогани — «пастки»); «Приєднуйся  до  кращих!»,  «Ти  досі  не  з  нами?  Не  проґав свій  шанс!»  (конкурентна  боротьба  за  право  споживання товару); «Вимагай  більшого!»,  «Бери  все  від  життя!»  (стимулювання споживання товару); «Лише  сьогодні!»,  «Зараз  або  ніколи!»,  «Поспішай!  До кінця  акції...»  (примушує  споживача  поспішати  придбати повар «доки він є у наявності»); «Немає  мобільного?!»  (створення  ефекту  «білої  ворони» або «прибульця з іншої планети»).

Аналіз соціальної і комерційної реклами
Слайд № 12

Аналіз соціальної і комерційної реклами

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
"Критичне мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини"
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    726
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    NG949482
  • Вподобань
    1
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь