і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Реклама

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Критичне  мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини

Слайд № 2

Вправа «Шукаю друга» 5  хвилин

Слайд № 3

критичне мислення соціальна реклама комерційна реклама

Слайд № 4

Критичне  мислення  —  це  мислення,  суть  якого  полягає в  ухваленні  ретельно  обміркованих  та  незалежних  рішень.

Слайд № 5

Алгоритм дій

Слайд № 6

види реклами Реклама (від латин, гесlатаrе — викрикувати) — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб. соціальна комерційна

Слайд № 7

Соціальна  реклама  —  це  некомерційна  інформація  державних  органів  з  питань  здорового  способу  життя,  охорони здоров’я,  охорони  природи,  збереження  енергоресурсів,  профілактики  правопорушень,  соціального  захисту  та  безпеки населення. 

Слайд № 8

Комерційна  реклама    —  інформування  про  вихід  нового  товару  на  ринок,  спонукання  до підвищення  купівельної  активності,  зміна  ставлення  споживачів до тієї чи іншої послуги або товару.

Слайд № 9

Фізкультхвилинка

Слайд № 10

рекламні прийоми: привертання  уваги  до  популярності  товару,  торгівельної марки; застосування «загадкових» заголовків, що підсвідомо змушують дочитати рекламний текст до кінця; я переконливість тексту; я використання різних шрифтів із метою звернення уваги на найбільш значимі слова; виділення деяких абзаців за допомогою світла й шрифту.

Слайд № 11

Виокремимо  «пастки»,  які  використовують  для  підтримання споживацької активності: «Samsung  —  будь  лідером!»,  «Молодь  обирає  Рерsі!» (слогани — «пастки»); «Приєднуйся  до  кращих!»,  «Ти  досі  не  з  нами?  Не  проґав свій  шанс!»  (конкурентна  боротьба  за  право  споживання товару); «Вимагай  більшого!»,  «Бери  все  від  життя!»  (стимулювання споживання товару); «Лише  сьогодні!»,  «Зараз  або  ніколи!»,  «Поспішай!  До кінця  акції...»  (примушує  споживача  поспішати  придбати повар «доки він є у наявності»); «Немає  мобільного?!»  (створення  ефекту  «білої  ворони» або «прибульця з іншої планети»).

Слайд № 12

Аналіз соціальної і комерційної реклами

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
"Критичне мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини"
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    503
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер материала
    NG949482
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання