Раннє читання за методикою О. Декролі

Опис документу:
- читання - це новий вид отримання інформації, тепер малюк може самостійно дізнаватися, про різні відомості. - читаючи, дитина розвиває свою мову, оскільки читання - це одна з різновидів мовлення (письмова); - читаючи і запам'ятовуючи нові слова, дитина розвиває мислення, збільшує словниковий запас;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Відділ освіти Снігурівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Дошкільний навчальний заклад №7 Снігурівської міської ради...
Слайд № 1

Відділ освіти Снігурівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Дошкільний навчальний заклад №7 Снігурівської міської ради Раннє читання за методикою О. Декролі З досвіду роботи вихователя Огородник Наталії Леонідівни

Періоди навчання читанню I період: інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу. II період: аналіз знайомих слів та виділення букв....
Слайд № 2

Періоди навчання читанню I період: інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу. II період: аналіз знайомих слів та виділення букв. III період: подальше ознайомлення з буквами, конструювання невеликих слів (спочатку – за аналогією, потім – самостійно) та свідоме читання цих слів. IV період: подальше конструювання коротеньких слів (іменників, прикметників, дієслів) зі знайомих букв, свідоме читання й аудіювання слів, конструювання та читання невеликих речень. 

"Гра – це радість коли, маленька дитина грається, їй весело" О. Декролі Д / гра "Прочитай слово“ Мета:Ознайомлення із словом та розвиток пам'яті. Д...
Слайд № 3

"Гра – це радість коли, маленька дитина грається, їй весело" О. Декролі Д / гра "Прочитай слово“ Мета:Ознайомлення із словом та розвиток пам'яті. Д / гра « Звідки слово прийшло» Мета: Залучати дітей до тлумачення слів, дотримуючись послідовності роботи з новим словом: - називання ; - використання наочності ; - тлумачення.

Тут навчають нас читати, оці кубики малі їх придумав для маляток вчений Овід Декролі
Слайд № 4

Тут навчають нас читати, оці кубики малі їх придумав для маляток вчений Овід Декролі

" Вчимося легко, коли вчитися цікаво" «Зберемо урожай», «Що ми покладемо в кошик?» Мета: Навчати читати назви овочів, фруктів, назви кольорів. Закр...
Слайд № 5

" Вчимося легко, коли вчитися цікаво" «Зберемо урожай», «Що ми покладемо в кошик?» Мета: Навчати читати назви овочів, фруктів, назви кольорів. Закріпити поняття, де що росте, їх класифікацію. Розвивати увагу, зв’язне мовлення. Виховувати інтерес до читання і бажання працювати із пoсiбникoм. Матеріал: Слова для читання, кошик, набір овочів і фруктів. Інструкція: За вказівкою вихователя діти збирають окремо урожай овочів та фруктів, читають їх назви на посібнику-плакаті. Слова: фрукти – яблуко, груша, виноград, вишня; овочі – помідор, огірок, капуста, картопля ,гриб. «У зоопарку» Мета: Закріпити з дітьми назви диких тварин, навчати читати їх назви, пізнавати їх серед свійських тварин, уточнити їх спосіб життя. Розвивати увагу. Виховувати турботливе ставлення до тварин. Матеріал: Силуетне зображення арени цирку, набір зображень диких тварин, слова для читання. Інструкція: Діти читають слова, уточнюють спосіб життя диких тварин. Пригощання тварин улюбленою їжею. Дикі тварини :ВОВК, ТИГР ,ВЕДМІДЬ , ЛИС , ЗАЄЦЬ.

Періоди навчання читанню Інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу Аналіз знайомих слів Подальше користування коротких та виділе...
Слайд № 6

Періоди навчання читанню Інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу Аналіз знайомих слів Подальше користування коротких та виділення букв. слів зі знайомих букв,свідоме читання слів. Конструювання та читання невеликих речень. Подальше ознайомлення з буквами, конструювання невеликих слів та свідоме читання цих слів

Засоби реалізації навчання читання у системі навчально – виховної роботи Сюжетно - рольова гра Спостереження, екскурсії Художньо-театральна Навчанн...
Слайд № 7

Засоби реалізації навчання читання у системі навчально – виховної роботи Сюжетно - рольова гра Спостереження, екскурсії Художньо-театральна Навчання читання діяльність Дидактичні ігри та Пошуково-дослідницька вправи діяльність Ігри - заняття

Напрямки роботи Впровадження інноваційних методів Навчання та виховання Розвиток творчих здібностей дитини Здійснення диференційованого Створення у...
Слайд № 8

Напрямки роботи Впровадження інноваційних методів Навчання та виховання Розвиток творчих здібностей дитини Здійснення диференційованого Створення умов для підходу всебічного розвитку дитини

- читаючи, дитина розвиває свою мову, оскільки читання - це одна з різновидів мовлення (письмова); - читаючи і запам'ятовуючи нові слова, дитина ро...
Слайд № 9

- читаючи, дитина розвиває свою мову, оскільки читання - це одна з різновидів мовлення (письмова); - читаючи і запам'ятовуючи нові слова, дитина розвиває мислення, збільшує словниковий запас; - читання допомагає малюкові запам'ятати еталони побудови речень, і він сам починає будувати свою промову правильно; - багаторазово прочитуючи одне і те ж слово, дитина візуально запам'ятовує його накреслення, то допоможе йому в майбутньому правильно писати; - читання - це новий вид отримання інформації, тепер малюк може самостійно дізнаватися, про різні відомості. Значення читання для розвитку дитини

Навчання читання дітей на основі методики О. Декролі 1. Навчання читання дітей цілими словами. 2.Проведення занять в ігровій формі. 3. Застосування...
Слайд № 10

Навчання читання дітей на основі методики О. Декролі 1. Навчання читання дітей цілими словами. 2.Проведення занять в ігровій формі. 3. Застосування диференційного підходу. 4.Пізнавальність.

1 2 3 4
Слайд № 11

1 2 3 4

Низький рівень знань Середній рівень знань Високий рівень знань Результат роботи
Слайд № 12

Низький рівень знань Середній рівень знань Високий рівень знань Результат роботи

Навчання дітей ранньому читанню спирається НА: сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуїцію) мислення активну практичну діяльність дитини пі...
Слайд № 13

Навчання дітей ранньому читанню спирається НА: сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуїцію) мислення активну практичну діяльність дитини пізнавальні здібності дитини

Слайд № 14

Дидактичні ігри «Допоможемо діду вирвати ріпку» Мета: Вчити дітей правильно називати персонажі казки, вміти їх читати на плакаті-посібнику. Закріпи...
Слайд № 15

Дидактичні ігри «Допоможемо діду вирвати ріпку» Мета: Вчити дітей правильно називати персонажі казки, вміти їх читати на плакаті-посібнику. Закріпити вміння передавати діалог героїв. Розвивати зв’язне мовлення, активізувати словник дітей власними іменами. Виховувати почуття колективізму. Матеріал: Герої-персонажі казки «Ріпка», слова для читання, фланелеграф. Інструкція: Драматизація казки, читання слів на плакатах, закріплення власних назв героїв з демонстрацією на фланелеграфі. «Моя родина» М е т а : розвивати мовлення дітей, увагу, пам’ять. Виховувати любов до рідних. Вчити читати слова-назви членів сім’ї. Інструкція : діти читають слова-назви членів родини і показують їх на картинці.

Завдання раннього читання 1. Удосконалення навичок правильного, свідомого, виразного і швидкого читання. 2. Виховання вдумчивого читача, який любит...
Слайд № 16

Завдання раннього читання 1. Удосконалення навичок правильного, свідомого, виразного і швидкого читання. 2. Виховання вдумчивого читача, який любить книгу і вміння працювати з нею. 3. Розширення, поглиблення знань про навколишній світ. 4. Здійснення морального, духовного, естетичного виховання дошкільника. 5. Розвиток мовлення і мислення.

Перспективне планування № місяць тема 1 Вересень Мійсадочок – рідний дім(мама, дім) Осінь в гості завітала (гриб,лист,жук ) 2 Жовтень 1. У бабусі н...
Слайд № 17

Перспективне планування № місяць тема 1 Вересень Мійсадочок – рідний дім(мама, дім) Осінь в гості завітала (гриб,лист,жук ) 2 Жовтень 1. У бабусі на подвір'ї ( гуси, Петя, Бім, коза, кіт) 3 Листопад Моя родина ( тато ,баба, дід ,Маша) Я люблю свою родину 4 Грудень 1. В гостях у лісових звірят (вовк, лис, їжак, заєць ) 5 Січень 1. Ой, до нас прийшла зима ( сніг, мороз, ялинка) 6 Лютий 1.Транспорт ( машина, автобус, потяг ) 7 Березень Весна – красна( трава, квітка, небо, сонце ) В гостях у казки ( рукавичка, ріпка, 8 Квітень 1. Професії( вихователь, водій, кухар, двірник) 9 Травень 1. Дивовижний світ комах (муха, джміль, бабка)

Тема : “Жили – були звірята “ М е т а : розвивати увагу, зосередженість, пам’ять. Виховувати інтерес до читання. Продовжувати вчити дітей читати на...
Слайд № 18

Тема : “Жили – були звірята “ М е т а : розвивати увагу, зосередженість, пам’ять. Виховувати інтерес до читання. Продовжувати вчити дітей читати назви диких тварин та свійських, комах. М а т е р і а л : картки для читання. І н с т р у к ц і я : за вказівкою вихователя діти знахрдять відповідні слова, читають вірші, читають їх назви на посібниках-картках . С л о в а : кіт, Петя, гуси, Бім, вовк, лис, заєць, їжак, коза, жук.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.