Ранкова зустріч « Життя – це рух, рух – це спорт!»

Опис документу:
Надана розробка допоможе вчителю організувати роботу з дітьми про здоровий спосіб життя, допоможе розвивати у дітей спритність, витривалість, бажання займатися фізкультурою та спортом заради зміцнення власного здоров’я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч « Життя – це рух, рух – це спорт!»

Мета: вчити дітей вести здоровий спосіб життя; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; розвивати спритність, витривалість; виховувати потребу займатися фізкультурою та спортом заради зміцнення здоров'я.

Обладнання: картки для «Стіни слів» про спорт,

Хід ранкової зустрічі

  1. Організаційна частина

1. Вітання

Діти утворюють коло.

  • Помахайте рукою, хто сьогодні робив зарядку.

  • Потисніть руку тому, хто сидить з вами за однією партою.

  • Увійдіть до середини кола той, хто одягнений зараз у білу хустку (сорочку).

  • Помахайте рукою, у кого гарний настрій.

2. Обмін інформацією. Тема дня « Життя – це рух, рух – це спорт!»

Рух — це життя. Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися. Адже недарма кажуть: «У здоровому тілі — здоровий дух!». Тільки здорова людина може бути успішною, заможною, жити щасливо. А щоб бути здоровим, потрібно любити спорт і займатися фізичними вправами.

Вправа «Миємо руки»

Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.)

Добре руки з ним помили.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.)

Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почерговевитирання кожної руки рушником.)

Швидко ручки обітру

«Крісло автора»

Слухання інформації про вид спорту, яким ти займаєшся.

 3. Групове заняття

Поверніться праворуч, покладіть руки на плечі сусідові. Починаємо рухатися по колу, відразу об’єднуючись в групи по 6 чоловік: перші 6 – 1 група, наступні 6 – друга група і т.д.

*Гра „ Дешифрувальник”

Учитель. Розставте числа у порядку спадання і розшифруйте слово.

О

Р

С

Д

Б

Н

О

У

6

3

20

1

8

15

11

9

(сноуборд)

И

К

Г

А

Т

М

А

С

І

Н

6

3

20

1

8

15

11

9

17

12

(гімнастика)

Б

О

Б

Л

С

Е

Й

6

3

20

1

8

15

11

(бейсбол)

Н

Г

Б

І

О

У

Л

6

3

20

8

15

11

9

(боулінг)

Б

О

Б

Л

Т

С

К

Е

А

6

3

20

1

8

15

11

9

17

(баскетбол)

*Презентація робіт

Прикріпити слово до відповідного виду спорту

Сноуборд

Гімнастика

Боулінг

Бейсбол

Баскетбол

4. Щоденні новини

Число, день тижня, пора року, погода.

5. Рефлексія «Що я беру з собою?»

- Що корисного дізналися?

Що хотіли б взяти з собою?

Дійсно, всі види спорту користі. Переможці отримують нагороди, їх знає весь світ.

Вам хотілось би, щоб вас всі знали та поважали? Давайте намагатися стати кращими. Хай вам щастить!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.