Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Quiz-show "Who knows English best?"

Англійська мова

Для кого: 4 Клас

24.01.2022

141

5

0

Опис документу:

Вікторина "Who knows English best?" для учнів 4-их класів допоможе активізувати лексику по темах "Сім'я","Школа","Їжа","Зовнішність","Пори року", розвиватиме мовну кмітливістьта здогадку, навчатиме працювати в команді.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Слайд № 43

Слайд № 44

Слайд № 45

Слайд № 46

Слайд № 47

Слайд № 48

Слайд № 49

Слайд № 50

Слайд № 51

Слайд № 52

Слайд № 53

Слайд № 54

Слайд № 55

Слайд № 56

Слайд № 57

Слайд № 58

Слайд № 59

Слайд № 60

Слайд № 61

Слайд № 62

Слайд № 63

Слайд № 64

Слайд № 65

Слайд № 66

Слайд № 67

Слайд № 68

Слайд № 69

Слайд № 70

Слайд № 71

Слайд № 72

Слайд № 73

Слайд № 74

Слайд № 75

Слайд № 76

Слайд № 77

Слайд № 78

Слайд № 79

Слайд № 80

Слайд № 81

Слайд № 82

Слайд № 83

Слайд № 84

Слайд № 85

Слайд № 86

Слайд № 87

Слайд № 88

Слайд № 89

Слайд № 90

Слайд № 91

Слайд № 92

Слайд № 93

Слайд № 94

Слайд № 95

Слайд № 96

Слайд № 97

Слайд № 98

Слайд № 99

Слайд № 100

Слайд № 101

Слайд № 102

Слайд № 103

Слайд № 104

Слайд № 105

Слайд № 106

Слайд № 107

Слайд № 108

Слайд № 109

Слайд № 110

Слайд № 111

Слайд № 112

Слайд № 113

Слайд № 114

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.