і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Психолого-педагогічна характеристика

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Психолого – педагогічна характеристика учня учениці

1 класу

Нехворощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

2006-2007 н.рік

Учениця 1 класу, , за період навчання показала рівень знань. Протягом навчального року вона оволоділа такими навичками та вміннями.

Українська мова

Слухає та розуміє усне висловлювання .Читає напам’ять до 5 віршів; формулює запитання за змістом прослуханого тексту чи іншим джерелом інформації; переказує сюжетний текст букварного типу; самостійно будує зв’язне висловлювання за поданим початком.

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; Списує друкований і рукописний текст, дотримуючись каліграфічних вимог; виконує мовні завдання фонетико – графічного характеру; пише під диктування слова, речення з 3-4 слів; складає, записує речення за ілюстраціями.

Впізнає речення за певною комунікативною ознакою; впізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій

Математика

Називає числа у межах 20 . Розуміє зміст дії додавання; знає назви компонентів та результату дії додавання; розуміє зміст дії віднімання; знає назви компонентів та результату дії віднімання; складає за прикладом на додавання два приклади на віднімання; знає переставну властивість додавання, використовує її під час обчислень; виконує додавання і віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20; обчислює приклади, що містять дві дії; усвідомлює поняття збільшити на, зменшити на, та розв’язує приклади, які містять дані відношення

Розуміє сутність поняття числовий вираз; має уявлення про рівність і нерівність; розв’язує прості задачі на знаходження суми та різниці, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння чисел; знаходження невідомого доданка.

Я і Україна

Має уявлення про себе як члена певної спільноти. Має уявлення про живу і неживу природу, властивості повітря, води, вплив висоти Сонця на зміну пір року; різноманітність рослин і тварин, умови їх зростання і проживання.

Має уявлення про Україну як незалежну державу; деякі державні, народні і релігійні свята.

Учениця має рівень знань з музики, образотворчого мистецтва, фізкультури, трудового навчання.

замкнута, доброзичлива, чуйна, старанна, не дуже охайна учениця.

07.06.2007р.

Директор школи________________________________М.П.Лук`яненко

Класовод _____________________________________Н.В.Михайлина

Характеристика учня 1 класу, який відстає у навчанні

(Зразок)

П.І.Б. народився .... Дитячий садок відвідував. Вступив до школи 1 вересня ... року.
Група здоров'я - ..., фізкультурна група - ...
…….. виховується в прийомній сім'ї. Прийомний батько - П.І.Б. рік народження, освіту ..., працює в дитячому садку молодшим вихователем. Сім'я неповна, благополучна. У сім'ї доброзичливі відносини. Питанням виховання розвитку дитини в сім'ї приділяється досить багато часу. Також у вихованні дитини допомагає бабуся.
……програму засвоює важко, працездатність низька, швидко стомлюється. Пізнавальні інтереси, допитливість відсутні. Погляд на уроці незацікавлений, постійно відволікається, тому одним видом діяльності може займатися тільки 2-3 хвилини. Інструкцію до завдання розуміє не завжди, потребує повторення. Встановити головне в сприйманому матеріалі не вміє.
Увага нестійка, розсіяна. Переважає наочно-образне мислення. Немає міцності запам'ятовування. Мова бідна, відповіді на питання дає односкладові, невиразні. Є проблеми у вимові окремих звуків. На уроці не проявляє активності, воліє пограти зі шкільним приладдям. Зміст картинок, розповідей розуміє, але переказати зв'язно не може. Букви забуває, плутає, тому прочитати швидко не може. Не вміє писати під диктовку, списує з друкованого тексту повільно, з помилками. Знає рахунок до 10, а у зворотній послідовності не завжди може сказати, поняття «попереднє», «подальше» число плутає, утруднюється рахувавать по 2, по 3. Додаваання і віднімання в межах 10 виконує з помилками, тільки на пальцях або по лінійці , допускає помилки у вирішенні завдань.
Відчуває труднощі в послідовності днів тижня, пір року. Недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. Малюнки і вироби подобається виконувати. У трудовій діяльності проявляє себе активно.
……..повільний, не встигає працювати в темпі з класом. Планувати свою самостійну діяльність не вміє, помилок не помічає. Повільно йде загальний розвиток. З хлопчиком постійно займалися додатково після уроків, давалися індивідуальні завдання. Ситуація успіху викликає у хлопчика позитивні емоції. Переважний тип настрою - спокійний. Здатність до вольового зусилля низька, часто не доводить розпочату справу до кінця.
(Ім'я дитини) любить грати в іграшки і дивитися мультфільми. Вчитися подобається, але особливих зусиль не докладає, ображається, якщо щось не виходить. Настрій завжди хороший, намагається виконувати правила поведінки. На перерві постійно в русі, шумить, бігає. З дітьми з класу не з усіма ладнає. Зовнішній вигляд у хлопчика охайний, доглянутий.
Направляється на ПМПК з метою вибору програми навчання.

Дата

Класний керівник_____________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Зразок ППХ учня,який відстає у навчанні
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    1107
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    25
  • Номер матеріала
    SF046460
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь