Психологічні аспекти впливу мультфільмів на розвиток дітей дошкільного віку

Опис документу:
Одним з провідних засобів впливу на розвиток дітей в ранньому віці є мультфільми. Сьогодні майже для кожної дитини телебачення стало чимось на кшталт іграшки або книги. За останні роки на телебаченні з'явилась велика кількість різноманітних мультфільмів в основному закордонного виробництва , що породжує роздуми відносно їх впливу на розвиток і становлення психіки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Соціально – психологічні аспекти впливу мультфільмів на розвиток дітей дошкільного віку Хранітель Аліна Вікторівна П р а к т и ч н и й п с и х о л ...
Слайд № 1

Соціально – психологічні аспекти впливу мультфільмів на розвиток дітей дошкільного віку Хранітель Аліна Вікторівна П р а к т и ч н и й п с и х о л о г КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І.Ющенка ВОР» Обласний дитячий центр психічного здоров’я з консультативним прийомом, з ліжками денного перебування та цілодобового стаціонару відділення №16, дитяче психіатричне

Актуальність Формування особистості людини починається з раннього дитинства. Одним з провідних засобів впливу на розвиток дітей в ранньому віці є м...
Слайд № 2

Актуальність Формування особистості людини починається з раннього дитинства. Одним з провідних засобів впливу на розвиток дітей в ранньому віці є мультфільми. Сьогодні майже для кожної дитини телебачення стало чимось на кшталт іграшки або книги. За останні роки на телебаченні з'явилась велика кількість різноманітних мультфільмів в основному закордонного виробництва , що породжує роздуми відносно їх впливу на розвиток і становлення психіки підростаючого покоління.

Результати анкетування серед батьків 95% дошкільників щоденно дивляться мультфільми Середній вік першого перегляду – 6 міс. Батьки дітей віком до 1...
Слайд № 3

Результати анкетування серед батьків 95% дошкільників щоденно дивляться мультфільми Середній вік першого перегляду – 6 міс. Батьки дітей віком до 1 р. аргументують перегляд мультфільм розвиваючою метою («Тіні лав») 85% батьків були попереджені офтальмологом та неврологом, про заборону переглядати мультфільми дітям до 3 років ___________________________________ Вибірка – 100 батьків Тривалість перегляду за день % опитаних батьків До 20 хв. 5% 40 хв. 20% 1 год. 10% 2 год. 40% понад 2 год. 25%

Результати анкетування серед батьків Типові відповіді на питання: Чому я даю можливість, дозволяю дивитись мультфільми своїй дитині: - Для того, що...
Слайд № 4

Результати анкетування серед батьків Типові відповіді на питання: Чому я даю можливість, дозволяю дивитись мультфільми своїй дитині: - Для того, щоб мати час на побутові справи (приготовити їжу, прибрати) Для того, щоб приділити увагу собі Порозмовляти по телефону Посидіти мовчки з собою в тиші Мультфільми розвивають, дають дитині можливість пізнати нове

«… замість того, щоб дати нам все найкраще, що є в літературі і музиці минулого і теперішнього, засоби масової інформації і реклами забивають голов...
Слайд № 5

«… замість того, щоб дати нам все найкраще, що є в літературі і музиці минулого і теперішнього, засоби масової інформації і реклами забивають голову людям сміттям, яке не має нічого спільного з реальністю…Розум людства піддається безперервному впливу отруєння, і ми безпечно продовжуємо ігнорувати аморальність, яка панує на екрані…» Еріх Фромм, 1955

Особливості сучасних мультфільмів Занадто велика швидкість подачі відеоряду Відсутність сюжетних пауз для усвідомлення того що відбувається Надлишк...
Слайд № 6

Особливості сучасних мультфільмів Занадто велика швидкість подачі відеоряду Відсутність сюжетних пауз для усвідомлення того що відбувається Надлишкова багатосерійність, яка утруднює запам'ятовування сюжету Розбіжність вікової адресації образу героя, змісту його мови і контексту його діяльності Невідповідність сюжету реальній життєдіяльності дітей дошкільного віку, його надмірна складність Неприродність, вичурність, гротеск персонажів Надлишок спецефектів, які закривають зміст подій і ускладнюють сприйняття сюжету

Багато батьків, психологів, педагогів звертають свою увагу на різницю між радянськими мультфільмами і закордонними (переважно американськими). Сьог...
Слайд № 7

Багато батьків, психологів, педагогів звертають свою увагу на різницю між радянськими мультфільмами і закордонними (переважно американськими). Сьогодні переважна більшість дітей надає перевагу мультфільмам закордонного виробництва. Поширена думка, що американська кінопродукція для дітей націлена на знищення наших цінностей, деградацію нації, формуванню у дітей образу життя, який не передбачає створення сім’ї і продовження роду, а також формування уявлення про життя як безкінечні розваги і ігри.

Аналіз мультфільмів
Слайд № 8

Аналіз мультфільмів

Аналіз мультфільмів
Слайд № 9

Аналіз мультфільмів

Аналіз мультфільмів
Слайд № 10

Аналіз мультфільмів

Практично в кожному мультфільмі можна угледіти якийсь потаємний сенс, все залежить від точки зору і інформованості дитини про явище. І якщо ми буде...
Слайд № 11

Практично в кожному мультфільмі можна угледіти якийсь потаємний сенс, все залежить від точки зору і інформованості дитини про явище. І якщо ми будемо на все дивитися через призму своєї критичної "дорослої" моралі, то в нашому світі не залишиться ні мультфільмів, ні казок, ні віри в чудеса.

Ознаки шкідливого мультфільму Головні герої агресивні, прагнуть завдати шкоду оточуючим, нерідко калічать або вбивають інших персонажів, причому по...
Слайд № 12

Ознаки шкідливого мультфільму Головні герої агресивні, прагнуть завдати шкоду оточуючим, нерідко калічать або вбивають інших персонажів, причому подробиці та варіанти жорстокої, агресивної поведінки багаторазово повторюються, «смакуються». Наслідками перегляду таких мультфільмів можуть стати прояви жорстокості, агресії в реальному житті. Дослідження А.Бандури, проведені ним і його колегами ще в 60-х роках ХХ ст.., довели, що сцени телевізійного насилля збільшують прояви агресивності у дітей. Девіантна та деліквентна поведінка героїв ніким не карається. В результаті у дитини закріплюється уявлення про допустимість подібних форм поведінки, знімаються табу. Демонструються небезпечні для життя дитини форми поведінки. Перегляд такої поведінки може знизити поріг чутливості до небезпеки. Не слід забувати, що дошкільний вік - це вік повторення. Транслюються форми нестандартної статево рольової поведінки (герої ведуть себе як представники протилежної статі, одівають відповідний одяг, проявляють інтерес до представників своєї статі. Дошкільний вік - це період активної статевої ідентифікації дитини! Поширені сцени зневажливого ставлення до людей, тварин, рослин.

Рекомендована тривалість перегляду мультфільмів в залежності від віку
Слайд № 13

Рекомендована тривалість перегляду мультфільмів в залежності від віку

Американська академія педіатрії (The Ameriсan Academy of Pediatrics) рекомендує взагалі заборонити перегляд телебачення дітям які не досягнули трьо...
Слайд № 14

Американська академія педіатрії (The Ameriсan Academy of Pediatrics) рекомендує взагалі заборонити перегляд телебачення дітям які не досягнули трьохрічного віку. Дітям у віці 3-5 років дозволяється переглядати «високоякісні дитячі передачі» не більше 30 хв. в день. _______________________________________ Информація Kaiser Family Foundation

Всесвітня організація охорони здоров'я, педіатри, психологи також категорично забороняють дітям до 3 років перегляд телебачення. Проте, на дану заб...
Слайд № 15

Всесвітня організація охорони здоров'я, педіатри, психологи також категорично забороняють дітям до 3 років перегляд телебачення. Проте, на дану заборону не зважають . Маркування «0+» на відео є грубим порушенням вікових норм. Будь – яка відеоінформація для дітей цього віку наносить шкоду для здоров'я і розвитку дітей. 0+

В Європі мультфільми «Аніме» офіційно під забороною, через спроби суїцидів після перегляду та агресивну поведінку.
Слайд № 16

В Європі мультфільми «Аніме» офіційно під забороною, через спроби суїцидів після перегляду та агресивну поведінку.

Слайд № 17

В Росії в 2014р. набрав чинності закон "О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию". «Ну погоди!» перейшов в категорію п...
Слайд № 18

В Росії в 2014р. набрав чинності закон "О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию". «Ну погоди!» перейшов в категорію програм «18+» і буде транслюватись після 23.00 через те, що вовк курить. «Крокодил Гена» – курить трубку, Чебурашка Займається бродяжництвом – живе в телефонній будці; «Бременские музыканты» - заклик до бродяжництва «Наша крыша - небо голубое»; «Малыш и Карлсон» - дорослий чоловік проявляє інтерес до хлопчика і просить приховувати їх стосунки; «Алиса в Стане чудес» - прогпаганда наркомвнії, героїня їсть галюциногенні гриби; «Колобок» - заборонений дітям до 6 років, так як містить "ненатуралистические изображение или описание физического ... насилия" і при цьому добро не перемагає зло; «Том и Джери» - заборонений до 16 років, через сцени насилля без осуду і співпереживання

В Україні за мультфільмами поки не стежать на законодавчому рівні, але перевіряти їх на шкідливість збираються. У Національну експертну комісію з п...
Слайд № 19

В Україні за мультфільмами поки не стежать на законодавчому рівні, але перевіряти їх на шкідливість збираються. У Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, а також до Президента та Верховної Ради звернулися творці брошури "Мультфільми. Загроза для наших дітей". Її автор - громадська організація "Сім'я під покровом Богородиці", що діє від імені Правовірної греко-католицької церкви, яку греко-католики називають сектою. У брошурі йде мова  про пропаганду гомосексуалізму, садизму, збочень, розвалу сім'ї в "Маша і Ведмідь", "Лунтик", "Губка Боб, «Сімсони» та ін.". __________________ Газета «Сегодня» 15.08.2012

Фізіологічні причини заборони перегляду телебачення дітьми до 3 років.
Слайд № 20

Фізіологічні причини заборони перегляду телебачення дітьми до 3 років.

Розглядаючи справжнє яблуко, око немовляти здійснює багато рухів (саккад), які будують візуальний образ даного предмету. Погляд на предмет на екран...
Слайд № 21

Розглядаючи справжнє яблуко, око немовляти здійснює багато рухів (саккад), які будують візуальний образ даного предмету. Погляд на предмет на екрані скорочує кількість саккад в десятки разів, що компенсується збільшенням роботи головного мозку, який змушений синтезувати безперервне зображення з окремих кадрів. Проте дивитись на предмет і будувати образ предмету - велика різниця. Мозок дорослого здатен до такого синтезу на основі досвіду. Досвід малюків - мінімальний, синтезувати там поки що нічого, тому вони бачать набір безперервно змінних п'ятен. Для малюків важливий реальний сенсорний досвід, а не віртуальний.

Негативна дія на слуховий аналізатор В мультфільмах навіть класична музика подається в компютерній обробці, звук виходить нечистим, що впливає на ф...
Слайд № 22

Негативна дія на слуховий аналізатор В мультфільмах навіть класична музика подається в компютерній обробці, звук виходить нечистим, що впливає на формування музичного слуху. Крім того, протягом мультфільму дітям пропонується до прослуховування в середньому до 30 музичних тем. Це надмірне перенавантаження аудіальної системи, внаслідок якої виникає розмежування почутого і побаченого.

Опрацювання мультиплікаційної інформації в мозку В дошкільному віці робота зорового сприйняття залежить від кінестетичного і дотикового каналу. При...
Слайд № 23

Опрацювання мультиплікаційної інформації в мозку В дошкільному віці робота зорового сприйняття залежить від кінестетичного і дотикового каналу. При перегляді мультфільмів, обидва ці канали не задіяні. Отже - сприйняття не може повноцінно розвиватись. Нейрони «простоюють», операції мислення не розвиваються. Крім того, за короткий проміжок час мозок приймає нереальну кількість зорової інформації. Він надсилає сигнали про перевантаження в нервову систему, яка починає намагатись «надоумити» організм, викликаючи різноманітні імпульси і нервові реакції. __________________________________________________ Немов Р.С. Психология: в трех книгах.-к.3.-М.:ВЛАДОС, 1999.-150-186 стр.

Мозок людини – надзвичайно гнучка система ГІПЕРСТИМУЛЯЦІЯ запускає компенсаторні механізми, і через деякий час людина адаптується до надмірного впл...
Слайд № 24

Мозок людини – надзвичайно гнучка система ГІПЕРСТИМУЛЯЦІЯ запускає компенсаторні механізми, і через деякий час людина адаптується до надмірного впливу навколишнього середовища. А от далі діє механізм природнього відбору. Все це чітко демонструє картину сучасних відхилень психічного розвитку. Діти, які звикли до гіперстимуляцій потребують все більшого потоку стимулів. У випадку дефіциту гіперстимуляції , у підлітковому віці є висока ймовірність переходу на штучну, хімічну стимуляцію (алкоголь, наркотики) Інші навпаки, з роками ігнорують надлишкові стимули і все більше відходять від оточення (затримки психічного розвитку, синдром гіперактивності, депресії, мутизм).

Передчасний і надмірний перегляд мультфільмів викликає: Недорозвиток вищих коркових функцій Гальмування власної активності дитини Порушення мови (з...
Слайд № 25

Передчасний і надмірний перегляд мультфільмів викликає: Недорозвиток вищих коркових функцій Гальмування власної активності дитини Порушення мови (з 36 опитаних батьків – 28 підтвердили передчасний і надмірний перегляд мультфільмів) Відсутність саморегуляції Гіперактивність (з 48 опитаних батьків – 40 підтвердили передчасний і надмірний перегляд мультфільмів) Порушення поведінки (з 48 опитаних батьків – 39 підтвердили передчасний і надмірний перегляд мультфільмів) Аутизм (з 28 опитаних батьків – 21 підтвердив передчасний і надмірний перегляд мультфільмів) Мутизм __________________________________ Згідно власних спостережень, аналізу оглядових консультацій з батьками і сучасних світових досліджень

Нові термінни Екранна аддикція Це стан, коли дитину неможливо «відірвати» від мультфільмів, і вона ладна дивитись їх цілий день. При вимушеному «ві...
Слайд № 26

Нові термінни Екранна аддикція Це стан, коли дитину неможливо «відірвати» від мультфільмів, і вона ладна дивитись їх цілий день. При вимушеному «відриві» від екрану дитина впадає в істерику і заспокоюється тільки при поверненні до перегляду. Мультиплікаційне спустошення - після тривалого перегляду в поведінці дитини спостерігаються апатія, депресія, зниження загального тонусу.

Позитивний вплив анімації при правильному підборі та організації перегляду мультфільмів: Розвиток мислення, уяви, уваги, пам’яті Збагачення словник...
Слайд № 27

Позитивний вплив анімації при правильному підборі та організації перегляду мультфільмів: Розвиток мислення, уяви, уваги, пам’яті Збагачення словникового запасу Розвиток творчого потенціалу у поєднанні із заняттями малюванням, ліпленням героїв мультфільмів, ігровими прийомами Демонструють різні приклади поведінки, що сприяє соціалізації, оскільки діти вчаться, наслідуючи Формують оціночне ставлення до світу, розвиток мислення, розуміння причинно-наслідкових зв'язків Розвивають естетичний смак, почуття гумору Допомагають реалізувати емоційні потреби.

Існує дві точки зору впливу мультфільмів на формування особистості дитини: Оптимістична (мультфільм – це можливість, спосіб вирішення педагогічних ...
Слайд № 28

Існує дві точки зору впливу мультфільмів на формування особистості дитини: Оптимістична (мультфільм – це можливість, спосіб вирішення педагогічних задач) Песимістична (мультфільми однозначно чинять лише шкідливий вплив) «ЗОЛОТА СЕРЕДИНА» - уміле і адекватне використання мультиплікації, яка може допомогти реалізувати виховну та навчальну мету і відповідає вимозі «не нашкодь». РІШЕННЯ

Деякі батьки намагаються взагалі не показувати дітям мультфільми. І це теж неправильно. У дитячому садку, на майданчику, в спілкуванні з одноліткам...
Слайд № 29

Деякі батьки намагаються взагалі не показувати дітям мультфільми. І це теж неправильно. У дитячому садку, на майданчику, в спілкуванні з однолітками у дитини відбувається соціалізація, і кожен займає певну ієрархію в співтоваристві дітей. Той, хто нічого не знає про те, що знають усі, безумовно, виявиться на периферії цієї спільноти.

Поради щодо організації перегляду мультфільмів дітьми дошкільного віку Дивитись мультфільми дітям дошкільного віку бажано в першій половині дня Не ...
Слайд № 30

Поради щодо організації перегляду мультфільмів дітьми дошкільного віку Дивитись мультфільми дітям дошкільного віку бажано в першій половині дня Не бажано переглядати мультфільми перед сном, особливо вразливим дітям Занадто довгі мультфільми бажано поділити на частини Відстань до телевізора має бути до 2 метрів Заборонено переглядати телевізор в положенні лежачи Якщо у дитини почали сльозитись очі, потрібно припинити перегляд Якщо дитина дивиться мультфільм вперше, - обов'язкова присутність батьків, для можливих роз'яснень і подальшого обговорення побаченого Перед тим, як показувати дитині мультфільм, батьки мають самі його переглянути

Клінічний випадок На консультації мама з дівчинкою 3 роки 6 міс. Скарги матері на: малий словниковий запас, мова складається з декількох слів, які ...
Слайд № 31

Клінічний випадок На консультації мама з дівчинкою 3 роки 6 міс. Скарги матері на: малий словниковий запас, мова складається з декількох слів, які вона вживає вкрай рідко; невміння контактувати з однолітками; істерики (при незадоволенні бажаного дівчинка кричить, падає на підлогу, б'є матір); надмірне захоплення мультфільмами.

Клінічний випадок Анамнез Сім'я повна. Батько – 28 років, освіта вища, спокійний, врівноважений, інтровертований. Мати – 28 років, освіта вища, збу...
Слайд № 32

Клінічний випадок Анамнез Сім'я повна. Батько – 28 років, освіта вища, спокійний, врівноважений, інтровертований. Мати – 28 років, освіта вища, збудлива, емоційна, екстравертована , з дитинства має міжзубний свистячий стигматизм. Дитина 1 в сім’ї від першої вагітності. Вагітність проходила без ускладнень. Пологи в термін, без ускладнень. Вага при народженні – 2800. ходити почала в 11 міс., перші слова - в 1, 5 р. Перенесені хвороби: ОРЗ, вітрянка, бронхіт. З 3 років відвідує садочок, адаптація - з труднощами, постійно хворіє.

Клінічний випадок Вихованням дівчинки займається переважно мати (батько працює, мати продовжила декретну відпустку в зв'язку з частими хворобами ді...
Слайд № 33

Клінічний випадок Вихованням дівчинки займається переважно мати (батько працює, мати продовжила декретну відпустку в зв'язку з частими хворобами дівчинки). Від народження дівчинка перебувала в кімнаті з постійно ввімкненим телевізором. У 3 міс. мати помітила що донечка повертає голову до телевізора, розцінила це як інтерес і активно почала включати «розвиваючі» та просто мультфільми.

Клінічний випадок Протягом всього дня дитина перебувала в кімнаті з ввімкненим телевізором, мати - займалась хатніми справами, доглядом за собою, а...
Слайд № 34

Клінічний випадок Протягом всього дня дитина перебувала в кімнаті з ввімкненим телевізором, мати - займалась хатніми справами, доглядом за собою, або ж сиділа поруч в інтернеті, час від часу реагуючи на емоції та потреби дитини. Початок формування розладу прив’язаності Емоційна депривація

Клінічний випадок Прогулянки, контакт з однолітками були короткотривалими, формальними, та рідкими, оскільки мати не надавала цьому великого значен...
Слайд № 35

Клінічний випадок Прогулянки, контакт з однолітками були короткотривалими, формальними, та рідкими, оскільки мати не надавала цьому великого значення. Соціальна, сенсорна депривація

Клінічний випадок Контакт з батьком також має формальний та короткотривалий характер, оскільки він вважає, що мати займається вихованням, а він фін...
Слайд № 36

Клінічний випадок Контакт з батьком також має формальний та короткотривалий характер, оскільки він вважає, що мати займається вихованням, а він фінансовим благополуччям сім’ї. Приходячи з роботи, він поринає у світ новин, музики, кіно, не приділяючи увагу доньці. Незадоволення базової потреби в батьківській любові. Відсутність можливості прожиття комплексу Едипа.

Клінічний випадок Виховуючи доньку мати то все дозволяє, то надмірно забороняє, кричить, проявляє агресію. Формування амбівалентної прив’язаності
Слайд № 37

Клінічний випадок Виховуючи доньку мати то все дозволяє, то надмірно забороняє, кричить, проявляє агресію. Формування амбівалентної прив’язаності

Клінічний випадок Починаючи з 1 року, на спроби матері почитати казку, подивитись малюнки, дівчинка закриває їй долонею рот, і поведінкою демонстру...
Слайд № 38

Клінічний випадок Починаючи з 1 року, на спроби матері почитати казку, подивитись малюнки, дівчинка закриває їй долонею рот, і поведінкою демонструє, що хоче дивитись мультфільми. Батьки, соціум не можуть забезпечити яскравість світу та переживань, які дівчинка отримує при перегляді мультфільмів.

Клінічний випадок Коли, дівчинка щось хоче, їй простіше показати це на малюнку, підвести матір до бажаного, аніж вимовити це. Зі слів матері, дівчи...
Слайд № 39

Клінічний випадок Коли, дівчинка щось хоче, їй простіше показати це на малюнку, підвести матір до бажаного, аніж вимовити це. Зі слів матері, дівчинка, коли немає дорослих поруч розмовляє з котом, з іграшками, коментує свої дії, проте лиш з’являються батьки - замовкає. Елементи елективного мутизму

Клінічний випадок В емоційних проявах дівчинка схильна до істерик, агресії, на які матір емоційно включається. Проблеми матері з контейнуванням На ...
Слайд № 40

Клінічний випадок В емоційних проявах дівчинка схильна до істерик, агресії, на які матір емоційно включається. Проблеми матері з контейнуванням На спроби однолітків до неї доторкнутись - одразу реагує плачем, кричить “нільзя”, біжить до матері. Епізодично зустрічаються симптоми соціальної тривоги

Клінічний випадок На момент консультації виявлено, що вдома дівчинка цілими днями сидить при ввімкненому телевізорі, шукаючи при цьому нові серії м...
Слайд № 41

Клінічний випадок На момент консультації виявлено, що вдома дівчинка цілими днями сидить при ввімкненому телевізорі, шукаючи при цьому нові серії мультфільмів в інтернеті, за допомогою планшету. На ігровому майданчику в дворі, бере у матері телефон і дивиться мультфільми, до гри дітей час від часу проявляє інтерес, переважно займає позицію спостерігача, але знову повертається до мультфільмів. Батьки, соціум не можуть забезпечити яскравість світу та переживань, які дівчинка отримує при перегляді мультфільмів. Екранна аддикція від’єднала дитину від живого спілкування з дорослими, обмежила сферу спільної діяльності дитини і дорослого в сім’ї . Мультфільми витіснили традиційну гру, в тому числі колективну гру з однолітками, необхідну для психічного розвитку і особистісного становлення.

Клінічний випадок Висновок психолога на момент первинного огляду Контакт утруднений. Бігає по кімнаті, хватає іграшки, викрикуючи матері «дивись». ...
Слайд № 42

Клінічний випадок Висновок психолога на момент первинного огляду Контакт утруднений. Бігає по кімнаті, хватає іграшки, викрикуючи матері «дивись». На звернену мову реагує вибірково, короткочасно. Доступне виконання інструкцій за умови їх повторення і демонстрації. Власна мова складається з окремих слів, вигуків, які вживаються відповідно до ситуації. Емоційні реакції лабільні, схильна до афективних проявів та істерик. Запам'ятовування механічне. Мислення конкретне з недостатньою критикою, предметно-дійове. Показує на малюнках запропоноване, диференціює кольори. Самостійно складає пірамідку, дошку Сегена. Вербальних відповідей не дає, на питання посміхається. Для уваги характерні швидка виснажуваність. Гра на предметно маніпуляційному рівні. Малюнки примітивні.

Клінічний випадок Консультація психіатра Діагноз: Затримка психічного та мовного розвитку
Слайд № 43

Клінічний випадок Консультація психіатра Діагноз: Затримка психічного та мовного розвитку

Клінічний випадок Слід зазначити, що відхід дівчинки в світ мультиплікації це не першопричина, а наслідок батьківської поведінки. Враховуючи вище з...
Слайд № 44

Клінічний випадок Слід зазначити, що відхід дівчинки в світ мультиплікації це не першопричина, а наслідок батьківської поведінки. Враховуючи вище зазначене, в даній ситуації проводилась психокорекційна робота не лише з дівчинкою, а і з сім'єю. З дівчинкою проводилась як індивідуальна так і групова психокорекційна робота Ефективними у роботі з дитиною були пісочна та арттерапія, за допомогою яких дитина могла відреагувати свої негативні емоційні стани, та завдяки символічній грі навчилась більш ефективній взаємодії з оточуючими. Було рекомендовано повністю обмежити перегляд мультфільмів. А також, оскільки у роботі з аддикцією дієвим є метод заміщення залежності, рекомендовано батькам на фоні телевізору розігравати ляльковий театр. Також було призначено медикаментозне лікування (курс кортексіну).

Клінічний випадок Через 8 міс. після звернення: Контакт продуктивний. Реагує на звернену мову, дає короткі відповіді на питання. Збільшився словник...
Слайд № 45

Клінічний випадок Через 8 міс. після звернення: Контакт продуктивний. Реагує на звернену мову, дає короткі відповіді на питання. Збільшився словниковий запас. Покращився контакт з однолітками, з’являються навички продуктивного взаємодії з дітками. Гра на предметно маніпуляційному рівні з елементами сюжетності. На даний час дівчинка та сім’я продовжують заняття з психологом.

Дякую за увагу
Слайд № 46

Дякую за увагу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00