Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Психологічне заняття "Завдання від професора"

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.04.2020

306

6

0

Опис документу:
Мета: розвивати логічне мислення, уяву. Тренувати пам'ять та увагу. Формувати уявлення про предмет, його особливості, призначання. Вміння будувати зображення з частин. Розвивати дрібну моторику, точність та цілеспрямованість рухів. Виховувати посидючість та цікавість. Обладнання: предметні зображення та їх тіні, картинки із відсутніми фрагментами, заплатки, фломастери, домальовка, професор.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Завдання від професора»

Мета: розвивати логічне мислення, уяву. Тренувати пам'ять та увагу.

Формувати уявлення про предмет, його особливості, призначання. Вміння будувати зображення з частин.

Розвивати дрібну моторику, точність та цілеспрямованість рухів.

Виховувати посидючість та цікавість.

Обладнання: предметні зображення та їх тіні, картинки із відсутніми фрагментами, заплатки, фломастери, домальовка, професор.

Хід заняття

1. Бесіда. Налаштування на роботу. (3 хв.)

- Добрий день. Як ти почуваєшся? Який настрій? Готовий грати у ігри та виконувати завдання, професор передав мені конверти із завданнями. Сьогодні ти будеш його учнем. Будь уважним та слухняним. Тоді нам обом буде цікаво і зовсім не нудно.

2. Вправа «Тіні» (5 хв.)

Мета: розвивати логічне мислення, уяву, тренувати увагу.

- Перед тобою є тваринки та предмети, а це їх тіні. Постав зображення на відповідну тінь або навпроти неї.

3. «Заплатки» (7 хв.)

Мета: формувати уявлення про предмет, його особливості, призначання. Вміння будувати зображення з частин.

  • Чудово впорався. А таке завдання виконаєш? На аркушах по 6-ть предметів. На кожному з них бракує шматка, а ось і ці шматки. Постав деталь якої бракує до кожного зображення.

4. Розминка «Дзеркало» (5 хв.)

Мета: розвивати точність та цілеспрямованість рухів.

- Гарно працюєш, треба трішки порухатись. Пограємо у рухливу гру. Я буду показувати певний рух чи міміку, а ти повинен точно повторити його і затриматись у такій позиції на 3 секунди. Я лічитиму, почали»

5. «Хто там був?» (5 хв.)

Мета: розвивати дрібну моторику, тренувати пам'ять.

- Повертаємось до роботи. Ось наступне завдання. Поглянь на зображення. Ось багато предметів тварин, рослин, людей, техніки, транспорту. Вони усі вмістились тут. А ось їх близнюки. Розмісти близнюків на картинці.

6. «Домалюй» (7 хв.)

Мета: виховувати посидючість та цікавість.

- Маю чудове завдання. Подивимось наскільки ти старанний та творчий. Спробуй по клітинках домалювати другу частину тваринки.

7. «Розмальовка - релаксація» (5 хв.)

Мета: виховувати посидючість та цікавість.

  • Що ж. тепер, щоб побачити хто це, потрібно його розмалювати. Тоді він оживе.

8. Підсумок заняття (3 хв.)

Професор уважно спостерігав за тобою по камері від комп’ютера. Він задоволений твоє робою. Бажає аби ти старанніше працював, бо йому потрібні помічники у лабораторію. Ти молодець.

- Пригадай, яку ми робили розминку?

- Що тобі було виконувати найважче?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.