Психологія. Теорія дитячих ігор. Теорія К. Гарвей

Опис документу:
У статті розглянуто підходи до класифікації дитячих ігор дошкільників і молоших школярів. Проаналізовано думки вітчизняних психологів та педагогів. Роботу доцільно використовувати для проведення навчальних занять зі студентами педагогічних технікумів або коледжів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сучасні теорії дитячої гри

Теорія К. Гарвей

Гра посідає важливе місце у житті дитини взагалі і, зокрема, дошкільника, є його провідною діяльністю, зумовлюючи ряд новоутворень.

Ряд дослідників створили теорії щодо розвитку дитячої гри, кожна з яких має свої позитивні і негативні сторони.

Наукові спроби з’ясувати психологічні джерела, сутність, особливості, історичний розвиток гри приводили вчених до різних концептуальних висновків, що було зумовлене різними теоретичними засадами,

методологічними принципами, фактами, якими послуговувалися вони.

Більш детальну класифікацію ігор запропонувала сучасна американська дослідниця Катрін Гарвей, поділивши їх на:

ігри з рухами і взаємодією (відображають надлишок енергії та емоційний настрій дітей);

ігри з предметами (починаються з маніпуляції, далі — практика і тренування до повного вдосконалення);

мовні ігри (створення дітьми римованих творів, які не мають точного смислового змісту, — пісеньок, лічилок, приказок, жартів тощо);

ігри із соціальним матеріалом («драматичні» або «тематичні»); організовують їх діти самостійно, розвивають за власним задумом, Як правило, ці ігри мають персонажів двох типів: стереотипних (мама, лікар та ін.) і тих, що змінюються;

ігри за правилами, заданими дорослими;

ритуальні ігри (засновані на рухах, ігрових предметах, мові, соціальній умовності).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.