Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Додаток до уроку 2
Тема: Пам’ять як психічний процес. Діагностика пам’яті. Механізми
запам’ятовування і забування.
Методика дослідження обсягу логічної та механічної пам’яті.
Мета: дослідити обсяг логічної і механічної пам’яті учнів методом запам’ятовування двох рядів слів.
Матеріали: два ряди слів. У першому ряду між словами існують смислові зв’язки, у другому ряду вони відсутні.
Перший ряд Другий ряд
лялька – фата жук - крісло
курка – яйце гребінь - земля
ножиці – різати компас - клей
кінь – сани дзвіночок - стріла
книга – вчитель синиця - сестра
метелик – муха лійка - трамвай
щітка – зуби мухомор - диван
барабан – музикант гребінець - вітер
сніг – зима черевики - самовар
півень – кричати графин - брати
чорнило – зошит сірник - вівця
корова – молоко тертка - море
паровоз – їхати капелюх - бджола
груша – компот риба - пожежа
лампа - вечір пилка – яєчня
Експериментатор читає пари слів першого ряду (інтервал між парою 5 с). Після 10-секундної перерви експериментатор читає слова цього ж ряду ліворуч (з інтервалом в 10 с), а досліджувані записують слова правої частини ряду, які вони запам’ятали.
Аналогічна робота проводиться зі словами другого ряду.
Обробка результатів: підраховується сума правильних відповідей по кожному ряду окремо.
Інтерпретація результатів: 12 і більше балів – високий; 9-11 балів – вище середнього; 6-8 балів – середній; 4-5 балів – нижче середнього; 3 і менше балів – низький обсяг логічного та механічного запам’ятовування відповідно.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»