• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • «ПСИХОЛОГІЯ» 11 КЛАС Додаток до уроку 2 Тема: Пам’ять як психічний процес. Діагностика пам’яті. Механізми запам’ятовування і забування.
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
2
0
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

«ПСИХОЛОГІЯ» 11 КЛАС Додаток до уроку 2 Тема: Пам’ять як психічний процес. Діагностика пам’яті. Механізми запам’ятовування і забування.

Опис документу:
Методика дослідження обсягу логічної та механічної пам’яті. Мета: дослідити обсяг логічної і механічної пам’яті учнів методом запам’ятовування двох рядів слів. Матеріали: два ряди слів. У першому ряду між словами існують смислові зв’язки, у другому ряду вони відсутні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Додаток до уроку 2

Тема: Пам’ять як психічний процес. Діагностика пам’яті. Механізми

запам’ятовування і забування.

Методика дослідження обсягу логічної та механічної пам’яті.

Мета: дослідити обсяг логічної і механічної пам’яті учнів методом запам’ятовування двох рядів слів.

Матеріали: два ряди слів. У першому ряду між словами існують смислові зв’язки, у другому ряду вони відсутні.

Перший ряд Другий ряд

лялька – фата жук - крісло

курка – яйце гребінь - земля

ножиці – різати компас - клей

кінь – сани дзвіночок - стріла

книга – вчитель синиця - сестра

метелик – муха лійка - трамвай

щітка – зуби мухомор - диван

барабан – музикант гребінець - вітер

сніг – зима черевики - самовар

півень – кричати графин - брати

чорнило – зошит сірник - вівця

корова – молоко тертка - море

паровоз – їхати капелюх - бджола

груша – компот риба - пожежа

лампа - вечір пилка – яєчня

Експериментатор читає пари слів першого ряду (інтервал між парою 5 с). Після 10-секундної перерви експериментатор читає слова цього ж ряду ліворуч (з інтервалом в 10 с), а досліджувані записують слова правої частини ряду, які вони запам’ятали.

Аналогічна робота проводиться зі словами другого ряду.

Обробка результатів: підраховується сума правильних відповідей по кожному ряду окремо.

Інтерпретація результатів: 12 і більше балів – високий; 9-11 балів – вище середнього; 6-8 балів – середній; 4-5 балів – нижче середнього; 3 і менше балів – низький обсяг логічного та механічного запам’ятовування відповідно.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.