• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • «ПСИХОЛОГІЯ» 11 КЛАС . Додаток 5 та 6. Урок 4 .Тема: Увага та її властивості. Діагностика рівня розвитку уваги. Засоби розвитку уважності.
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
5
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

«ПСИХОЛОГІЯ» 11 КЛАС . Додаток 5 та 6. Урок 4 .Тема: Увага та її властивості. Діагностика рівня розвитку уваги. Засоби розвитку уважності.

Опис документу:
Додаток 5 та 6. Розвиток обсягу уваги. Опитувальник особистісної схильності до творчості Г. Девіса Мета: опитувальник призначений для виявлення схильності до творчої поведінки у повсякденному житті. Особистісні ознаки креативності містять в собі цікавість, самодостатність, відчуття гармонії, краси, альтруїзму, прагнення до ризику, потребу в активності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»

11 КЛАС

Додаток 5 та 6 Урок 4

Тема: Увага та її властивості. Діагностика рівня розвитку уваги. Засоби розвитку уважності.

Розвиток обсягу уваги.

1. Перед вами на плакаті зображено 12 предметів. Ваше завдання: за 4 секунди запам’ятати, які предмети зображені, та перелічити їх назви на аркуші для відповідей.

Опитувальник особистісної схильності до творчості Г. Девіса

Мета: опитувальник призначений для виявлення схильності до творчої поведінки у повсякденному житті. Особистісні ознаки креативності містять в собі цікавість, самодостатність, відчуття гармонії, краси, альтруїзму, прагнення до ризику, потребу в активності. Опитувальник містить 21 запитання, з допомогою яких діагностуються креативність як особистісну властивість. Автором визначено норми для дітей у віці 12-17 років.

Ключ

Показник особистісної креативності:

«Так» - 2, 4, 6. 7, 8, 9, 10, 12, 16, 17, 19.

«Ні» - 1,3,5,11,13,14,15,18,20,21.

За кожен співпадаючий з ключем варіант відповіді нараховується 1 бал. Потім одержані бали підсумовуються. Далі індивідуальний результат порівнюється з віковими нормами.

Стать

Клас

Низький

Середній

Високий

Ж

7

0

10

11

15

16

21

8

0

10

11

15

16

21

9

0

11

12

16

17

21

10

0

11

12

16

17

21

Ч

7

0

10

11

14

15

21

8

0

10

11

15

16

21

9

0

10

11

16

17

21

10

0

10

11

16

17

21

Інструкція: прочитайте наведені твердження і надайте відповідь на них «так» чи «ні». Номер твердження і варіант відповіді запишіть на спеціальному аркуші.

1. Думаю, що я акуратна людина, люблю, щоб скрізь був порядок.

2. Я прагну дізнатися більше про все, що відбувається в світі.

3. У дитинстві, я любив відвідувати нові місця разом з батьками, а не
один.

4. Я прагну бути кращим в тому, чим займаюся.

5. Я неохоче ділився своїми іграшками або солодощами з іншими, коли

був маленьким.

6. Я буваю незадоволений собою, якщо не можу довести роботу до досконалості.

7. Я прагну зрозуміти, як усе влаштовано в світі.

8. У школі я не дуже популярний серед дітей.

  1. Мені подобається іноді поводитися по-дитячому.

  2. Якщо я вирішив що-небудь зробити, то наполегливо прагну до досягнення наміченої мети.

11. Я вважаю за краще працювати разом з іншими і не люблю що-небудь
робити один.

  1. Я сам знаю, що я повинен робити і чим займатися.,

  2. Коли зі мною не згодні інші, я прагну змінити свою точку зору, навіть якщо упевнений в своїй правоті.

  3. Я дуже турбуюся і переживаю, коли роблю щось не так, як слід.

  4. Я часто нудьгую, тому що не знаю, чим зайнятися.

  5. Я відчуваю, що буду значущим і відомим, коли виросту.

  6. Мені подобається дивитися на красиві речі.

  7. Я більше вважаю за краще грати в знайомі гри, ніж розучувати нові.

  8. Мені подобається експериментувати, досліджувати: що станеться, якщо я зроблю що-небудь.

  9. Коли я граю або щось роблю, то прагну якомога менше ризикувати.

  10. У житті важливіше мати хорошу пам’ять, ніж розвинену уяву Дякуємо за участь в дослідженні!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.