• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • ПРОТОКОЛ КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ТА РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ Назва та форма роботи: Заняття з профілактики дезадаптація до навчання здобувачів освіти 1-го класу

ПРОТОКОЛ КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ТА РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ Назва та форма роботи: Заняття з профілактики дезадаптація до навчання здобувачів освіти 1-го класу

Психологія

13.06.2021

107

0

14

Для кого: Дорослі
Опис документу:
ПРОТОКОЛ КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ТА РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ Назва та форма роботи: Заняття з профілактики дезадаптація до навчання здобувачів освіти 1-го класу «Мені подобається у навчальному закладі» Мета: налагодити довірливі відносини в групі; розвивати зв’язки між півкулями головного мозку, творче мислення і увагу; знімати почуття агресивності; виховувати етичні норми; працювати з поняттям «гнів» та «доброта».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ

КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ТА РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ

Назва та форма роботи: Заняття з профілактики дезадаптація до навчання здобувачів освіти 1-го класу «Мені подобається у навчальному закладі»

Мета: налагодити довірливі відносини в групі; розвивати зв’язки між півкулями головного мозку, творче мислення і увагу; знімати почуття агресивності; виховувати етичні норми; працювати з поняттям «гнів» та «доброта».

Клас: 1клас

Хід

1.Зняття дискомфорту, концентрація на позитивних навичках.

Гра «Вихвалялки»

Діти, продовжте речення: «Мене звати… Не хочу вихвалятися, але я добре вмію..»

2. Вправи на розвиток зв’язків між півкулями головного мозку.

Діти, що вам допомагає добре писати, працювати? (відповіді дітей)

Давайте зробимо зарядку для наших помічників.

Гра-зарядка для язика, пальців, очей.

Зарядка для язика.

Жив собі Язичок у теплій оселі. Вона була м’якенька, ніжна.

Вирішив якось Язичок вийти на прогулянку. Визирнув він зі свого будиночку.

Подивився на сонечко, потім на землю, у різні боки.

Побачив Язичок гойдалку, сів на неї та почав гойдатися вгору-вниз. Коли нагойдався, пішов гуляти. Аж бачить попереду велику калюжу. Тоді Язичок зробив місточок.

Та ось він побачив яскравий м’ячик, і йому дуже захотілося пограти у футбол.

Тут бачить Язичок неподалік маленьку кицьку, яка п’є молочко.

Стомився Язичок і пішов додому відпочивати.

Діти досліджують язиками внутрішню поверхню рота.

Висувають язика з ротиків.



Піднімають кінчики язиків, опускають, повертають їх у різні боки.

Вигинають язики «місточком», зачепившись кінчиками язиків за передні нижні зуби.



Упираються кінчиками язиків у ліву, потім у праву щічку.

Імітують рухи кицьки.


Закривають ротики.

Зарядка для пальчиків

Ми писали, ми трудились –

Наші пальчики стомились.

Пострибайте, пальчики,

Як у лісі зайчики:

Стриб, скок, стриб, скок –

Пострибали у лісок.

Вітер травоньку хитає,

Вліво, вправо нагинає.

Ви не бійтесь вітру, друзі,

Веселіться ви на лузі.

Стискають і розтискають пальці в кулачки.

Піднімають руки догори. Різко розтискають кулачки.


Пальці зводять разом, нахиляють їх ліворуч, праворуч.

Швидко рухають прямими пальцями.


Зарядка для очей

Сплять маленькі совенята.

Раз! – розплющили оченята.

Подивилися навколо,

Потім вгору і додолу.

Оченята – блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми далі працювати.

Заплющують очі.

Розплющують очі.

Роблять рухи очима.


3. Створення позитивного настрою

Рухлива гра «Мінялки»

( помінятися місцями тим, у кого є щось спільне)

4. Формування фонетико-фонематичного мовлення. Розвиток довільної уваги.

Вправа «Акровірші»

Зараз ми з вами відгадуватимемо загадки. У кожній загадці є підказки.

  • Вона потрібна всім щодня,

  • Однаково і для роботи, й для життя.

  • Друже мій, що ж за диво це, впізнай.

  • А тому букви перші зверху вниз читай.

  • Ми поважаємо її усі,

  • А любим так, як цвіт душі.

  • Мабуть, ріднішої немає,

  • А хто вона? Хто її знає?

  • Раз рибалив я на річці,

  • А клювала риба абияк,

  • Клешнею вчепився тільки …

  • Її людина щодня вживає,

  • Жує на день не один раз.

  • А без неї – життя немає.

  • Сьогодні бачила я пташку:

  • Очі жовті, як ліхтар.

  • Вона вночі – мисливець добрий,

  • А хто її вже упізнав?

5. Актуалізація опорних знань. Повторення назв пальців руки.

Гра «Як звати твої пальчики?»

Жили на одній галявині п’ять братів-пальчиків. Були вони рожевими і пухкими, дуже схожими один на одного. Великий пальчик був найрозумнішим і найсерйознішим, усі інші його слухали й ставилися до нього з повагою. Вказівний пальчик був шибеником. Він увесь час когось колупав, ліз куди не слід, тому часто потрапляв у неприємні історії. Середній пальчик був найвищим і дивився на усіх зверхньо. Безіменний пальчик був буркотливим і часто ображався, напевно тому, що йому так і не дали імені. А найменшим був мізинчик. Усі його любили й казали, коли бачили: «Який гарний маленький пальчик!». А мізинчик лише зітхав і мріяв швидше підрости.

Непосиди дітки бігають швиденько,

Бо у них моторчики ззаду є маленькі.

Непосиди дітки іграшки ламають,

А долоньки-пальчики їм допомагають.

А мої долоньки – пальчики слухняні,

Помагають татові, бабусі, мамі.

Вправні мої пальчики трудяться щодня,

І за це я кожному дав своє ім’я.

Це – Великий та міцний

На долоньці головний.

Цей покаже нам усе,

Кожну річ якось назве,

В мандрах вкаже вірну путь –

Вказівним його всі звуть.

Цей живе посередині

Та найдовший у родині.

Він Середній між братами,

У роботі завжди з нами.

А наступний розлінився,

Жить без імені згодився.

Не хотів нам помагати –

Безіменним його звати

А Мізинчик – наш пестунчик,

Він бешкетник, веселунчик.

Хоч найменшим уродився,

У роботі пригодився.

6. Прощання

(діти повторюють)

Зазирнуло сонечко в віконце,

Усміхнулось весело мені.

«Я бажаю всім добра й здоров’я!» -

Шепотів промінчик на гіллі.

Рекомендації: продовжувати проводити вище зазначену корекційно-розвивальну програму. По закінченню перевірити результативність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Психологія

13.06.2021

107

0

14

Для кого: Дорослі