Просвітницька робота на тему: " .Дружба. Яка вона?"

Опис документу:
Мета: підвищити рівень знань учнів про особливості дружніх стосунків, надати інформацію про дружбу і якою вона повинна бути, сформувати навички конструктивного спілкування. Дружба – безкорисні особисті взаємини ,засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, загальних інтересах, захопленнях. Обов’язковими ознаками дружби є повага до думки друга, довіра і терпіння

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Просвітницька робота .Дружба. Яка вона?

Мета: підвищити рівень знань учнів про особливості дружніх стосунків, надати інформацію про дружбу і якою вона повинна бути, сформувати навички конструктивного спілкування.

Хід заняття

Мозковий штурм «Дружба»

На вашу думку дружба що це?

На чому тримається дружба?

Які почуття виникають у вас, коли ви зробили щось гарне своєму другові?

Інформаційне повідомлення « Дружба. Де вона починається?»

Дружба – безкорисні особисті взаємини ,засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, загальних інтересах, захопленнях. Обовязковими ознаками дружби є повага до думки друга, довіра і терпіння. Людей, пов’язаних між собою дружбою, називають друзями. Друг ніколи не покине в тяжкі хвилини, завжди зрозуміє і підтримає. Він ніколи не стане слухати інших, щоб ті не говорили. Хто, як не друг, скаже правду? Тільки друг може говорити про помилки свого друга, а той у свою чергу, ніколи на це не буде ображатися. Справжня дружба об’єднує тільки тих людей, які здатні пробачити і зрозуміти недоліки інших. Дружба – невідємна частина життя кожної людини. Як сказав Бенджамін Франклін: «Брат може не бути другом, але друг – завжди брат».

Притча "Цвяхи"

В одній родині ріс хлопець, він був молодий, гарячкуватий і нестриманий, грубіянив людям, які його оточували, навмисно кривдив їх....
Одного разу батько дав йому торбинку цвяхів і наказав, щоб той забивав цвях у паркан щоразу, коли не стримає свого гніву.
У перші кілька днів син забивав цвяхи десятками.
Незабаром він навчився стримувати свій гнів, і з кожним днем кількість цвяхів, забитих у паркан, зменшувалась. Він зрозумів, як свій гнів можна контролювати, й почав ним керувати. І це здалось йому легшим, ніж забивати цвяхи.
Нарешті прийшов день, коли син жодного разу нікого не скривдив і не забив жодного цвяха. Син радісно розповів про це батькові. На це батько сказав, що за кожний день, коли син не заб'є жодного цвяха, або за кожне прощення образ він може витягти один цвях.
Поступово, іноді зриваючи і забиваючи нові цвяхи, син витягав цвяхи з паркану. Забитих цвяхів ставало все менше. І ось настав день, коли він витяг останнього забитого цвяха. Син задоволено сповістив про це батька. Батько підвів сина до паркану й сказав:
- Ти непогано впорався, але бачиш,скільки залишилось дірок від цвяхів? Паркан уже ніколи не буде таким, як колись. Коли кажеш людині що-небудь зле, у неї залишається такий самий шрам, як і ці дірки. І не важливо, скільки разів ти після того вибачаєшся - шрам не зникає. Рана словесна так само завдає болю і залишає слід, як і фізична.

Поетична хвилинка

Що це значить – не дружити

Жити так – одинаком?

Не дружити - це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином на швидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком.

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити –

Це, повірте, все одно, Що, заплющившись, сидіти

І дивитись у вікно.

Правила дружби

1.Дружба – це правда і чесність кожного.

2.Поважай тих, із ким дружиш.

3.Що вимагаю від друга, насамперед, вимагаю від себе.

4.Ніколи нікого не обманюй, не ображай.

5.Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнися.

6.Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.

7.Ти не кращий за всіх, але й не гірший за всіх!

8.Якщо вмієш добре грати, то й навчи іншого.

9.Успіху можна досягти тільки разом у колективі. Частіше кажи: «Нумо дружити», «Нумо грати!»

10.Ходи до школи і нехай заняття в школі будуть тобі в радість!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.