• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Образотворче мистецтво
  • Пропедевтика уроків образотворчого мистецтва, спрямованих на створення та оперування просторовими образами в початковій та середній школі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій , інтегрованого підходу

Пропедевтика уроків образотворчого мистецтва, спрямованих на створення та оперування просторовими образами в початковій та середній школі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій , інтегрованого підходу

Опис документу:
Художнє виховання засобами образотворчого мистецтва, формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель ОТМ Рогожинська Л.М 2018-2019 н.р. Тема. Пропедевтика уроків образотворчого мистецтва, спрямованих на створення та оперування п...
Слайд № 1

Підготувала вчитель ОТМ Рогожинська Л.М 2018-2019 н.р. Тема. Пропедевтика уроків образотворчого мистецтва, спрямованих на створення та оперування просторовими образами в початковій та середній школі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій , інтегрованого підходу в рамках “Нової школи” та в умовах формування наукового ліцею

Мета: художнє виховання засобами образотворчого мистецтва, формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентно...
Слайд № 2

Мета: художнє виховання засобами образотворчого мистецтва, формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. Завдання: формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо-образної мови, засвоєння основних художніх технік та засобів вираження, ритму, композиції, колориту; розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей; опанування вміннями та навичками в образотворенні; формування художньо-практичної компетентності; готовності використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі; виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів у сфері мистецтва; розуміння учнями зв’язків візуального мистецтва з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем. Моє ж завдання, як учителя – пробудити чи розвинути в дитині те творче зерно, яке є в кожному, тому що воно закладене природою, допомогти учневі знайти себе в житті!!! .

У своїй роботі застосовую такі методи та принципи: *інформаційно-комунікаційних технологій:  «навчальне відео»,  відеоряд,  який може бути представ...
Слайд № 3

У своїй роботі застосовую такі методи та принципи: *інформаційно-комунікаційних технологій:  «навчальне відео»,  відеоряд,  який може бути представлений репродукціями або відеоматеріалами, текстом, зображеннями, схемами, картами, «метод художніх проектів», методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності: пізнавальні ігри тощо . Під час проведення уроків широко використовую програмні засоби навчання та мультимедіа: презентації (програма Microsoft Power Point), відеоролики (програма Windows Movie Maker), комп’ютерні програми (MS Office Word, MS Paint) тощо, які дають змогу продемонструвати на уроці ті явища, які в реальному світі побачити неможливо або складно.  Цікавими за формою і методом для використання на уроці є комп'ютерні програми, які дозволяють створити пензлем (мишкою) малюнки. Принципи науковості, систематичності, послідовності, наочності, доступності, застосування на практиці.  Брейнштормінг Автор — Алекс Осборн (Alex Osborn) 2. Шість капелюхів Автор — Едвард де Боно (Edward de Bono) 3. Ментальні карти Автор — Тоні Б’юзен (Tony Buzan) 4. Синектика Автор — Вільям Гордон (Wiliam Gordon) 5. Метод фокальних об’єктів Автор — Чарльз Вайтінг (Charles Whiting) 6. Морфологічний аналіз Автор — Фріц Цвіккі (Fritz Zwicky) 7. Непрямі стратегії Автори — Брайан Ено (Brian Eno) і Пітер Шмідт (Peter Schmidt) 8. Автобус, ліжко, ванна 9. Розшифровка 10. Пастка для ідей

НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ, які я використовую на уроках: Жмаканим папером – занурити у фарбу жмаканий папір і зробити відбиток на папері, домалювати пен...
Слайд № 4

НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ, які я використовую на уроках: Жмаканим папером – занурити у фарбу жмаканий папір і зробити відбиток на папері, домалювати пензлем необхідні деталі Набризкування – виконується за допомогою фарби та зубної щітки Пальцевий живопис – малювання за допомогою пальців та долоні ягід, квітів, тварин тощо Ниткою – скласти аркуш паперу навпіл і розгорнути. На одну сторону аркуша викласти довільно змочену у фарбі нитку, накрити іншою частиною аркуша і потихеньку витягувати нитку Психомалювання – під музику діти малюють олівцем із закритими очима, передаючи враження від мелодії. Після прослуховування музики, діти розплющують очі та доопрацьовують малюнок кольором Свічкою – на аркуш паперу наноситься малюнок свічкою. Він є, але його не видно. Пропонується зафарбувати фон і подивитись, що вийшло

Тема 6-го кл. «Світло, світлотінь. Кольори і їх властивості. Тон і тональність» . Використовую на практиці розділ з фізики «Фізичні властивості сві...
Слайд № 5

Тема 6-го кл. «Світло, світлотінь. Кольори і їх властивості. Тон і тональність» . Використовую на практиці розділ з фізики «Фізичні властивості світла». На комп'ютері демонструю дослід, який розкриває можливості кольору (біле світло, проходячи крізь скляну призму, розкладається на спектр - 7 кольорів веселки). Тож комп'ютер хоча і є об'єктом технічного середовища, дуже вдало входить у синтез з традиційним, природним середовищем уроку. Залучаю фізику на уроках образотворчого мистецтва

Тема уроку з образотворчого мистецтва у 2 кл.: “Жителі лісу” -Зайці поширені на всіх континентах окрім Антарктиди та Австралії. -У світі існує приб...
Слайд № 6

Тема уроку з образотворчого мистецтва у 2 кл.: “Жителі лісу” -Зайці поширені на всіх континентах окрім Антарктиди та Австралії. -У світі існує приблизно 30 видів зайців. -На відміну від кроликів, зайці не риють нір (тільки будують гнізда в невеликих ямках). -У зайців слух — відмінний, нюх — добрий, але слабкий зір. - Дитинчата зайців народжуються з відкритими очима і шерстю, але їх матері лишаються з ними всього 5-6 днів, через це більшість зайчат стають жертвою хижаків. - Заєць-русак може розігнатися до 70 км/год. -Щоб завоювати самку, самці б’ють один одного передніми лапами. -У зайців слабкі задні лапи і довгі кігті, які здатні завдати глибокі поранення. -У Санкт-Петербурзі встановлений пам’ятник зайцеві. -Ну і звичайно безбілетників називають «зайцями». Малюємо за допомогою геометричних фігур: овал, круг. Використовуємо у роботі над темою і математичні числа: Математика на уроках образотворчого мистецтва Малюють діти:

Висновок: Урок образотворчого мистецтва – особливий, і вимоги до нього особливі – він має будуватися за законами мистецтва. А мистецтво зумовлює пе...
Слайд № 7

Висновок: Урок образотворчого мистецтва – особливий, і вимоги до нього особливі – він має будуватися за законами мистецтва. А мистецтво зумовлює передусім духовне спілкування. Урок образотворчого мистецтва немислимий без створення атмосфери зацікавленості. Я прагну досягти цього за допомогою розповіді,  діалогу з учнями,  музики, візуальних образів, ігрових ситуацій і головне, інтерактивних  та мультимедійних  технологій. Сьогодні це не є новим, але саме інтерактивні технології дозволяють задіяти інтелект, досвід, свідомість людини, а також її почуття, емоції, вольові якості, дають додаткові можливості для реалізації індивідуального підходу; не лише доповнюють традиційні методи та прийоми навчання основам образотворчого мистецтва, але й значно розширюють можливості формування та розвитку художньо-творчих здібностей учнів. Допомагають формувати в учнів художньо-практичні та інформаційні компетенції, що досягаються в результаті активної, мотивованої, напруженої роботи з навчальними матеріалами, комп'ютерними моделями, інформаційними джерелами, в тісній співпраці з учителем в рамках «Нової школи» наукового ліцею. Дякую за увагу!

  • 05.06.2019
  • Образотворче мистецтво
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас
  • Стаття
  • 125
  • 0
  • 3
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.