Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

ПРОГРАМА Пришкільного англомовного табору відпочинку ”Rainbow”.

Англійська мова

Для кого: 4 Клас, 6 Клас

05.10.2021

49

2

0

Опис документу:

Участь у англомовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування англійською мовою. При цьому знання дитини не повинні оцінюватися як у школі, тоді дитина буде сприймати навчання як гру. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і набувають комунікативних навичок. У таборі діти матимуть можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах тощо).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Затверджую

Директор школи І-ІІІ ступенів №119

________________________Л.С.Хара

______________2019 р.











ПРОГРАМА

Пришкільний англомовний табір відпочинку ”Rainbow”.

2018/2019 навчальний рік”







Укладач: Коваль Віталія Вікторівна,

вчитель англійської мови





















Київ – 2019

Метою програми є створення відповідного мовного середовища та умов для заохочення учнів до вивчення англійської мови.

Основні завдання програми:

  • підвищити рівень володіння англійською мовою учнів 5-7х класів навчального закладу;

  • зацікавити дітей, сприяти самостійній підготовці учнів удома;

  • допомагати учням здобувати необхідні мовні навички та непомітно долати мовний бар’єр;

  • удосконалювати усне (розмовне) мовлення дитини;

  • поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;

  • створити мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;

  • привернути увагу батьків до оволодіння англійською мовою їхніми дітьми;

  • виховання культури спілкування з однолітками, прагнення до самовдосконалення та співпраці;

  • покращення емоційного та фізичного здоров’я школярів.

Очікувані результати

Участь у англомовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування англійською мовою. При цьому знання дитини не повинні оцінюватися як у школі, тоді дитина буде сприймати навчання як гру. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і набувають комунікативних навичок. У таборі діти матимуть можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах тощо).

Англомовний табір покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання англійської мови, отримані протягом навчального року.



Таким чином, у літньому мовному таборі учні зможуть:



  • отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;

  • підвищити рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;

  • набути навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;

  • подолати мовний бар’єр;

  • застосовувати критичне мислення у нестандартних ситуаціях;

  • аналізувати інформацію з різних джерел; опановувати навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі; сформувати полікультурну компетенцію (бути шанобливими до інших, приймати думки, права і почуття інших людей, бути толерантними);

  • сформувати комунікативну компетенцію (встановлювати контакт та зв'язки з іншими людьми, щоб мати можливість ефективно спілкуватися).

Етапи реалізації програми

Підготовчий етап

17 травня 2019року – 24 травня 2019 року

Розробка програми «Пришкільний англомовний табір відпочинку ”Rainbow” в 2018/2019 навчальному році», визначення основних стратегій, заходів.

Організаційно-прогностичний етап

27 травня 2019 року – 29 травня 2019 року

  1. Зарахування учнів до табору.

  2. Розподіл учнів по загонах.

  3. Складання плану-сітки роботи табору.

  4. Оформлення інформаційного стенду.

  5. Підготовка робочої документації для вихователів табору.

Пошуково-формуючий етап –

29 травня 2019 року – 14 червня 2019 року

  1. Практична реалізація Програми.

  2. Координація дій.

Узагальнюючий етап –

14 червня 2019 року – 19 червня 2019 року 1. 1. 1.Аналіз роботи англомовного табору.

    1. Звіт про роботу.

    2. Підготовка наказу про підсумки роботи пришкільного англомовного табору відпочинку ”Rainbow”.

    3. Поширення позитивного досвіду роботи за Програмою.



Опис наявного і необхідного забезпечення для реалізації Програми Науково-методичне:

  • Навчально-методичні матеріали сайту British Council, видавництв Pearson, McMillan, Oxford;

  • положення про творчі конкурси, турніри, проекти тощо;

  • енциклопедична, науково-популярна література;

  • фахові періодичні видання;

  • Інтернет-ресурси;

  • розробки виховних заходів.

Кадрове:

  • учителі англійської мови навчального закладу;

  • бібліотекар;

  • медична сестра;

  • учні-волонтери навчального закладу.

Матеріально-технічне:

  • ігрова площадка;

  • спортивний майданчик та спортивний інвентар;

  • бібліотека;

  • кабінет англійської мови;

  • кабінет інформатики;

  • актовий зал;

  • канцелярське приладдя;


План роботи

пришкільного англомовного табору відпочинку «Rainbow».

(табірна зміна: 03.06.2019 – 14.06.2019)

Дні, тема

Захід

Форма проведення

Відповідальні

03.06

понеділок

WE ARE FRIENDS

МИ – ДРУЗІ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка, табірна розминка

начальник табору

3. Ознайомлення з режимом роботи в таборі.

лінійка

начальник табору

4. Вступний інструктаж з техніки безпеки в таборі

бесіда

вихователі загонів

5. Заняття з англійської мови

  • creating camp flags and emblems

  • choosing team names and mottos

  • brainstorming the camp rules together

  • making team posters

колективна творча справа: створення табірних прапорів, емблеми, вибір назв загонів, девізи, правила. створення постерів

учителі англійської мови

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови вихователі загонів, учніволонтери

7. Виставка загонових емблем

презентація

вихователі загонів

8. Підсумки дня

інтерактивна гра «Мікрофон»

вихователі загонів

04.06

вівторок

ANIMAL PLANET

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка, табірна розминка

начальник табору


ПЛАНЕТА ТВАРИН

3. Правила поводження з комахами та безпритульними тваринами

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • animal riddles

  • a game “Predator and Prey”,

”Guess the Animal”

  • animal crafts

гра «Хижак та здобич», «Відгадай тварину», проектні вироби з теми

учителі англійської мови

5. Підсумки дня

інтерактивна гра «Віночок»

вихователі загонів

05.06

середа

FAIRY TALES

КАЗКИ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору




3. Заняття з англійської мови

  • theatre workshops

(performing “The

Gingerbread Man”, “The

House in the wood”, “Three little pigs”, etc.

  • fairy tale crafts

театральні майстерні – постановка казок

учителі англійської мови

4. Підготовка до гала-концерту

репетиція

учителі англійської мови, вихователі, учніволонтери

5. Підсумки дня

інтерактивна гра «Піраміда позитивних почуттів»

вихователі загонів

06.06

четвер

HELLO, SUMMER!

ПРИВІТ, ЛІТО!

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

Лінійка

начальник табору

3. Заняття з англійської мови


виготовлення колажів “Моє ідеальне літо”,

учителі англійської мови



07.06

П*ятниця


ТУРИСТИЧНІ ПРИГОДИ

1. Заняття з англійської мови  a game “Amazing Tour”

  • craft projects, representing different countries

  • watching videos

гра “Дивовижне турне”, проекти з теми, перегляд та обговорення відео

учителі англійської мови

2.Квест «Туристичні пригоди»

гра-квест

учителі англійської мови, інформатики, вихователі загонів, учніволонтери

3. Підсумки дня

інтерактивна гра «Одна хвилина»

вихователі загонів

10.06

понеділок

SPORT AND

HEALTH

СПОРТ І ЗДОРОВ’Я

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Заняття з англійської мови

  • participating in sports

  • projects “Healthy lifestyle”

спортивні ігри, проект “Здоровий спосіб життя”

учителі англійської мови

4. Підсумки дня

інтерактивна гра

«Одним словом»

вихователі загонів

11.06

вівторок

FANTASY WORLD

Світ фантазії

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

нач. табору

4. Заняття з англійської мови

  • creative workshops

  • collages “My Dreams”

творча майстерня, створення колажів «Мої мрії»

учителі англійської мови

5. Галявина незвичайного

мовна практика (діалоги)

учителі англійської мови



6. Підсумки дня

інтерактивна гра «Павутиння»

вихователі загонів

12.06

середа

MUSIC

МУЗИКА

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Заняття з англійської мови

  • making music instruments out of household materials

(“Maracas Song”)

  • music contests (“Let’s Sing

Together”, “Sing Out Loud”)

виготовлення музичних інструментів з підручних матеріалів – “Пісня маракасів”, музичні змагання “Давайте співати разом”, “Співаймо голосно”

учителі англійської мови

3. Підготовка до гала-концерту

репетиція

учителі англійської мови, вихователі

4. Підсумки дня

інтерактивна гра «Павутиння»

вихователі загонів

13.06

четвер

OUTER SPACE

КОСМОС

1.Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Заняття з англійської мови

  • a game “Moon Rocks Hunt”

  • a quiz “Milky Way”  spaceships crafts

гра “Полювання за місячними камінцями”, лексична гравікторина

“Чумацький шлях”,

учителі англійської мови


14.06

П*ятниця

“OUR CAMP HAS GOT TALENTS!”

НАШ ТАБІР МАЄ

ТАЛАНТИ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила техніки безпеки під час літніх канікул

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови  a concert (концерт)

гала-концерт

учителі англійської мови, учні-волонтери

5. «My impressions about the camp» («Мої враження від перебування в таборі»)

анкетування

учителі англійської мови, вихователі загонів

6. Підведення підсумків роботи в таборі

лінійка, вручення дипломів

начальник табору, учителі англійської мови

7. Щоб канікули були цікавими

Бесіда-порада

вихователі загонів





Рекомендована література

  1. Близнюк О. І. Ігри у навчанні іноземних мов / О. І. Близнюк, Л. С. Панова. – К. : Освіта, 1997. – 64 с.

  2. Бутковська Н.О. Англійські та американські свята й традиції / Н. О. Бутковська, Н. І. Маслова. – Х.: Основа, 2012. – 127 с.

  3. Використовуємо англійські прислів’я та фразеологізми / упоряд. О. С. Любченко. – Х.: Основа, 2012. – 80 с.

  4. Дон О. М. Ефективність застосування дидактичних ігор у навчальновиховному процесі. / О. М. Дон // Наша школа. – 2000. – №2. – С.86.

  5. Казачінер О. С. Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови / О. С. Казачінер. – Х. : Основа, 2012. – 112 c.

  6. Кукуріка Л. С. Роль читання у вивченні англійської мови / Л. С. Кукуріка. – Х. : Основа, 2012. – 96 с.

  7. Мілютіна З. Т. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови. / З. Т. Мілютіна // Управління школою. – 2012. – № 19 – 21. – С.49 – 51.

  8. Новітні технології на уроках англійської мови / упоряд. М. Михайленко. –

К. : Ред. газ. гуманіт. циклу, 2012. – 112 с.

  1. Осадчук Р. І. Дидактичні ігри у навчальному процесі школи. / Р. І. Осадчук // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. - С. 102 – 110.

  2. Панайотова О. А. Використання методу проектів на уроках країнознавства . / О. А. Панайотова // Англійська мова і література. – 2012. – № 30. - С. 15 – 19.

  3. Трофимчук С. К. Some ideas on developing students’ creative writing skills/ C. К. Трофимчук // Іноземна мова в навчальних закладах. – 2007. - № 5-6. – С.124.

  4. Jeremy Harmer. The Practice of English Language Teaching. / Jeremy Harmer. – England : Pearson Education Limited, 2007. – 448 p.

  5. Sherman Jane. Own thoughts in your own words. / Jane Sherman. - Oxford University Press, 2009. – 198 p.

  6. Phillips Stewart. Young Learners. / Stewart Phillips. – Oxford University Press, 1996. – 202 p.

  7. Wright Andy. Games for Language Learning. / Andy Wright. – Cambridge University Press, 1997. – 178 p.

Інформаційні ресурси

  1. Активні методи навчання [Електронний ресурс] // Режим доступу : http://users.kpi.kharkov.ua/lre/bde/ukr/pedde/active.htm

  2. Інформаційний портал для вчителів англійської мови [Електронний ресурс] // Режим доступу : http:// www.oup.com/elt

  3. Іонова М. І. Потенціал методу проектів для розвитку творчої особистості

[Електронний ресурс] / М. І. Іонова. – Режим доступу :

http://www.ioso.ru/distant/ project/meth%20project/metod%20pro.htm

  1. Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/375-17 5. Літні мовні табори. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/2016-%E2%80%93rik-anglijskoyi-movi-v-ukrayini/litni-movni-tabori/

    1. Методичні рекомендації щодо організації проведення занять у літньому мовному таборі [Електронний ресурс] – Режим доступу :

http://choippo.edu.ua/?page_id=19271

    1. Наказ відділу освіти Сквирської РДА від 25.0.2017 №144 «Про організацію заходів з літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році» [Електронний ресурс] – Режим доступу :

http://skviravo.ucoz.ru/news/nakaz_viddilu_osviti_vid_25_kvitnja_2017_roku _144/2017-05-04-2286

    1. Освітній портал Британської Ради для вчителів, батьків та дітей

[Електронний ресурс] // Режим доступу : http://www.learnenglishkids.britishcouncil.org

    1. Основи класного менеджменту[Електронний ресурс] // Режим доступу :

http://www.pearsonlongman.com/young_learners/teachers/parents-help.html

    1. Розробки навчальних занять з англійської мови [Електронний ресурс] // Режим доступу : http://www.macmillan.com.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили