Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Програма інноваційного розвитку педагога НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

16.08.2020

238

8

0

Опис документу:
Сучасна українська школа потребує від педагога нових підходів до організації своєї власної самоосвіти. Саме тому наш план самоосвіти перетворився у Програму інноваційного розвитку педагога, яка дає змогу кожному із нас бачить свій власний зріст, планувати роботу так, щоб підвищити свій професійний рівень та сприяти саморозвитку . Ця програма стане у пригоді як досвідченим педагогам , так і тим, хто тільки починає свої перші перші спроби на теренах НУШ
Перегляд
матеріалу
Отримати код

інноваційного розвитку

творчого потенціалу

вчителя 1 – Б класу

КЗ «СЗШ № 29 м. Кам'янське»

Курись Яни Леонідівни

на 2019 – 2020 навчальний рік

Моє педагогічне кредо:

п/п

Зміст робити

Термін виконання

Примітки

I. Удосконалення матеріально – технічної бази кабінету

1.

Наблизити класну кімнату до класного кабінету згідно вимог МОН України. З цією метою:

- поповнити кабінет новими таблицями з української мови – 1 клас; математика – 1 клас

- поповнити класну кімнату новим роздатковим матеріалом відповідно до вимог НУШ

- Замінити шафи у класній кімнаті для зберігання навчального матеріалу

- придбати електронний конспект уроку варіант «Українська мова. 1 клас. НУШ»; «Українська мова. Електронний тренажер» - 1 клас; «Математика. 1 клас. НУШ»; серії презентацій за курсом «Математика. 1 клас за підручником Скворцової»; «Читання. 1 клас за підручником Науменко»; «Письмо. 1 клас»

- Створити стіну слів для 1 класу

- удосконалити ігровий куточок у класі

- придбати килим для ігор та крісла – пуфи для куточку усамітнення

- створити фотозбірку «Наші перші кроки у школі» (за матеріалами життя в 1 класі)

- зробити ремонт класної кімнати для наступного року (пофарбувати батареї, двері, зробити шафу для зберігання побутових речей)

- підготувати нові тематичні папки:

  • Диференційовані картки для уроків читання. Цікаві завдання для вивчення літер 1 клас

  • Диференційовані картки з предмету «Математика» та завдання із серії «Логічний розвиток дитини 1 класу»

- створити збірку тематичні тижні в 1 класі з курсу «Я досліджую світ»

- продовжити вести куточок «Алея наших класних досягнень»

Вересень 2019р.

Серпень 2019р.

Серпень 2019р.

Вересень 2019р.

Впродовж року

Жовтень 2019р.

Листопад 2019р

Травень 2020р

I семестр

II семестр

На кінець навчального року

Впродовж року.

II. Підвищення фахового рівня

1.

Постійно знайомитися з матеріалами педагогічної преси: ”Початкова школа”, ”Учитель початкової школи”, ”ПНВ”, ”Завуч”, ”Управління школою”, «Вихователю ГПД», «Розвиток дитини». Нові рекомендації впроваджувати в практику роботи.

постійно впродовж навчального року

2.

Постійно цікавитись новинками на тематичних сайтах для вчителів «Учительський Он – лайн журнал», «Шкільний портал», «Vkurok», «Metodportal», «Pedsovet», «Академія талановитих керівників», платформа «КритМислОП» та Facebook сторінки «Гра по новому, навчання по іншому» та «Освітяни Кам’янського», «Скарбничка вчителя НУШ», «Уміти вчити: спільнота освітян» на власній сторінці у Facebook

постійно впродовж навчального року

3.

Поповнити особисту методичну бібліотеку новинками методичної літератури.

Постійно впродовж навчального року

4.

Опрацювати нову програму НУШ під редакцією Шияна . Сформувати основні тези НУШ. Роздрукований матеріал опрацювати і вкласти у папку календарного планування

Вересень 2019

5.

Продовжити ведення папок росту педагогічної майстерності «Творчі лабораторії» (накопичення конспектів уроків за сучасними освітніми технологіями, матеріали щодо роботи над власною проблемою; ведення діагностичних карток росту знань учнів з тем, таблиць моніторингового дослідження рівня засвоєння програмового матеріалу та відсутності учнів)

Впродовж року

6.

Відкоректувати власний освітній маршрут згідно обраної проблеми; технологій навчання

Жовтень 2019р.

7.

Прийняти участь у тренінгу «Сучасні освітні технології в роботі вчителя початкової школи» під керівництвом тренера Оксани Хомич м. Київ

Жовтень

2019 р.

8.

Постійно приймати участь у цікавих вебінарах, які організовує видавнича група «Основа» та освітньому проекті «На урок»

Постійно впродовж року.

9.

Прийняти участь в тренінгу «LEGO» - навчання по новому

Листопад 2019р.

10.

Взяти участь у Всеукраїнському марафоні «Новітнє освітнє середовище» від видавничої групи «Основа»

Жовтень 2019р.

11.

Провести годину корисних дрібничок для вчителів «Визначення загальної обдарованості дітей» (анкетування вчителів, тест – анкета «Здібності дітей. Як їх упізнати»

Листопад 2019р.

12.

Прийняти участь у створенні банку електронних презентацій «На допомогу вчителю НУШ»

Впродовж року

13.

Прийняти участь у випуску методичних бюлетенів на запропоновану тематику

І раз в семестр

14.

Провести педагогічний десант,як тренера НУШ з вчителями 1 класів: Шматченко С.В. та Марченко М.С. щодо оформлення класних журналів, створення календарного плану та конструктор поурочного плану

І тиждень вересня 2019 р.

15.

Провести заняття з елементами тренінгу з вчителями «НУШ:оцінення по - новому»

ІІІ тиждень жовтня 2019р.

16.

Створити методичний бюлетень «Увага, цікавий досвід»

- випуск методичного бюлетеня «Є ідея»

- випуск методичного бюлетеня «Радимо застосовувати в практиці роботи»

І тиждень листопада

2019 р.

Січень 2020 р.

Лютий 2020 р.

17.

Підготувати і провести тренінг для вчителів «Критичне мислення» в гостях у Р.Матохіна

ІІІ тиждень листопада

2019 р.

18.

Прийняти участь у ярмарку педагогічних ідей «Робота вчителів за власними освітніми маршрутами, їх вплив на удосконалення навчальних досягнень учнів» (педагогічні рекомендації)

ІІІ тиждень грудня 2019 р.

19.

Прийняти участь в шкільних професійних конкурсах:

  • «Мій кращий урок»

  • «Мій кращий позакласний захід»

  • «Краща класна кімната початкової школи»

  • «Кращий майстер педагогічної майстерності - 2020»

  • «Кращий організатор дитячого колективу - 2020»

Грудень 2019

Травень 2020 р.

20.

Підготувати та оформити стенд – презентацію «Зоряний успіх нашого дружнього 1 – Б класу»

Квітень 2020 р.

21.

Прийняти участь у підготовці та проведенні асорті інноваційних методик та технологій в НУШ (на прикладі к.п.н. М.Качур; к.п.н О.Суховірського; к.п.н О.Ліби; доктора філософії С.Якименко)

ІІІ тиждень 2020 р.

22.

Запросити колег на відкритий сучасний урок в початковій школі за складеною моделлю у підтримці ІКТ

Квітень 2020р

23.

Прийняти участь з учнями в:

  • Участь у Міжнародному природничому конкурсі «Колосок» та мовознавчій грі «Соняшник»

ІІ семестр 2019 – 2020 н.р.

24.

Підготувати виступ на шкільну методичну раду на тему: «Формування соціально – комунікативної компетентності засобами технології розвитку критичного мислення»

Березень 2020 р

25.

Прийняти участь у шкільній виставці «Творчі таланти класних родин»

- «Цікаві потрібні речі, зроблені власноруч із природничого матеріалу» (батьки + учні)

Березень 2020 р

Травень 2020 р

26.

Захист педагогічного проекту «Стежинами НУШ»

Травень 2020 р.

27.

Організувати та провести підсумкове свято учнів НУШ «У творчості своїй я радість пізнаю» (у супроводі виставки дитячих тематичних проектів)

ІІІ тиждень травня 2020 р.

III. Підвищення рівня знань із педагогіки, методики

1.

Опрацювати ППД вчителів України, області, міста

  • «Робота над завданнями з логічним навантаженням», доктор педагогічних наук О. Митник (УПШ № 7.19, с.11)

  • «Компетентнісні математичні завдання: особливості змісту на різних рівнях», к.п.н. доцент Львівського ОПІППО Марія Барна (УПШ № 2.19,с. 14)

  • «Формування вміння чути, бачити, переживати, передавати словами», Валентина Філінюк к.філологічних наук, (УПШ № 4.19, с.120)

  • «Сучасні прийоми формування природничої компетентності», Марія Кузьма – Качур, к.п.н Мукачевського державного університету (УПШ № 9.19, с. 10)

  • «Технологія Daylli 3: навчаємо математиці по - новому», Оксана Ліба – к.п.н Мукачевського державного університету (УПШ № 9.18, с.6)

Листопад 2019

Грудень 2019

Січень 2020

Лютий 2020

Березень 2020

2.

Створити і заповнити портфоліо учнів – «Банк навчальних досягнень»

Кінець І семестру

3.

Робота над власною проблемою: «Формування творчої компетентності та критичного мислення молодших школярів шляхом введення методики ейдетики»

  • Скласти освітній маршрут з обраної теми

  • Презентація власного досвіду на МО через проведення тренінгу для МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД

  • Провести цикл майстер – класів для вчителів 1 класів з метою ознайомлення з розвитком критичного мислення молодших школярів, формування творчої компетентності шляхом використання методики ейдетики

  • Скласти картотеку творчо – практичних завдань для учнів 1 класів, анотовані картки - характеристики методів ейдетики (міні – збірка на диску)

  • Виступити на шкільній педагогічній раді з теми: «Формування соціально – комунікативної компетентності засобами технології розвитку критичного мислення»

Жовтень 2019

Листопад 2019

Листопад – грудень 2019 р.

І семестр

ІІ семестр (березень 2020)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.