Матеріал:

Професії космосу сьогодні і у майбутньому

pdf
21.12.2024
1 0
3—4 роки, 4—5 років, 5—6 років, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний

1292

0

придбати матеріал
Ціна:

35 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Професії космосу у майбутньому

  1. Космічний туристичний гід

    • Опис: З розвитком комерційних космічних подорожей, зокрема завдяки компаніям як SpaceX і Blue Origin, може виникнути потреба в спеціалістах, які проводитимуть екскурсії по космосу для туристів, навчатимуть їх користуватись космічними системами та безпечно перебувати в умовах мікрогравітації.

    • Необхідні навички: знання космічної безпеки, здатність пояснювати складні наукові поняття простими словами, підготовка до роботи в космосі.

  2. Інженер з космічної колонізації

    • Опис: Спеціалісти, які будуть розробляти технології для створення сталих поселень на інших планетах, таких як Марс, або на Місяці. Вони будуть працювати над вирішенням проблеми життєзабезпечення, транспортування та будівництва в умовах позаземного середовища.

    • Необхідні навички: знання будівництва, життєзабезпечення, фізики, біоінженерії та екології.

  3. Космічний біотехнолог

    • Опис: Космічні біотехнологи будуть розробляти нові методи вирощування їжі, обробки води та інших біологічних процесів у космічному середовищі. Це дозволить створювати замкнуті системи, необхідні для довготривалих місій.

    • Необхідні навички: біотехнологія, генетика, агрономія, знання екологічних систем.

  4. Космічний юрист

    • Опис: З розвитком космічних місій, а також комерційних подорожей, виникне потреба в спеціалістах, які працюватимуть над правовими аспектами освоєння космосу, зокрема у питаннях власності на ресурси, міжнародних угодах та етиці.

    • Необхідні навички: знання міжнародного права, зокрема космічного права, здатність аналізувати юридичні ситуації у сфері досліджень та бізнесу в космосі.

  5. Космічний інженер з матеріалознавства

    • Опис: Розробка нових матеріалів, здатних витримувати екстремальні умови космосу, такі як високі температури, радіація та вакуум, буде важливою частиною майбутніх космічних місій.

    • Необхідні навички: знання хімії, фізики, матеріалознавства, нанотехнологій.

  6. Робототехнік для космосу

    • Опис: Розвиток роботів, які можуть працювати в умовах космосу, відчувати радіацію, здійснювати ремонтні роботи на орбіті або вивчати інші планети, стане однією з важливих галузей. Це дозволить знизити ризики для людей, розширюючи можливості космічних досліджень.

    • Необхідні навички: робототехніка, програмування, мехатроніка, інженерія.

Висновок

З розвитком космічних технологій і збільшенням кількості місій, пов'язаних з дослідженням космосу, науковими та комерційними ініціативами, кількість нових професій у космічній галузі продовжуватиме зростати. Важливою рисою цих професій є міждисциплінарність, оскільки освоєння космосу вимагає поєднання знань з багатьох галузей науки і техніки.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Матеріали :
зображення - були згенеровані за допомогою ШІ DALL·E https://labs.openai.com/
Презентації -розроблені на платформі Саnva https://www.canva.com/
Теми уроків взято з НАВЧАЛЬНОї ПРОГРАМИ
«STEM 5 клас (міжгалузевий інтегрований курс»

Розроблено на основі модельної навчальної програми
«SТEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)»
(авт. Бутурліна О.В., Артєм’єва О.Є.)
Вміст матеріалу: показано 8 з 30 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

придбати матеріал
Ціна:

35 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Професії майбутнього де людина і техніка працюють разом

pdf
Професії майбутнього де людина і техніка працюють разом

91

Аватар профіля Місько Євгеній Дмитрович
STEM-освіта
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

35 грн

Навички ХХІ століття. Hard skills. Soft skills. Яких навичок потребує сьогоднішній роботодавець? Професії майбутнього та навички майбутнього. Моє перше резюме.

pdf
Навички ХХІ століття. Hard skills. Soft skills. Яких навичок потребує сьогоднішній роботодавець? Професії майбутнього та навички майбутнього. Моє перше резюме.

135

Аватар профіля Місько Євгеній Дмитрович
STEM-освіта
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

35 грн

Небезпечні фактори Космосу

pdf
Небезпечні фактори Космосу

129

Аватар профіля Місько Євгеній Дмитрович
STEM-освіта
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

35 грн

Історія освоєння космосу

pdf
Історія освоєння космосу

103

Аватар профіля Місько Євгеній Дмитрович
STEM-освіта
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

35 грн

Вступ.STEM-освіта Нові горизонти для майбутнього

pdf
Вступ.STEM-освіта Нові горизонти для майбутнього

58

Аватар профіля Місько Євгеній Дмитрович
STEM-освіта
5—6 клас

34 грн

Схожі матеріали

Відомі люди STEM - напрямку

pptx
Відомі люди STEM - напрямку

19

Аватар профіля Чорна Наталія Анатоліївна
STEM-освіта

Освітня діяльність

docx
Освітня діяльність

11

Аватар профіля Солтановська Тамара Миколаївна
STEM-освіта
5—6 років

Створення іграшкової акули з пластикової пляшки ("Shark Attack" Plastic Bottle Toy)

docx
Створення іграшкової акули з пластикової пляшки ("Shark Attack" Plastic Bottle Toy)

21

Аватар профіля Сачко Інна Миколаївна
STEM-освіта
4 клас

ПРАКТИЧНЕ STEM ЗАНЯТТЯ «МУЗИКА І ГЕОГРАФІЯ. МУЗИЧНА КАРТА СВІТУ»

docx
ПРАКТИЧНЕ STEM ЗАНЯТТЯ «МУЗИКА І ГЕОГРАФІЯ. МУЗИЧНА КАРТА СВІТУ»

54

Аватар профіля Мужичок Юрій Іванович
STEM-освіта
6—8 клас

Cтатті “Впровадження STEM-підходів у початковій школі як засіб формування дослідницьких і міжпредметних компетентностей молодших школярів у контексті НУШ”

pdf
Cтатті “Впровадження STEM-підходів у початковій школі як засіб формування дослідницьких і міжпредметних компетентностей молодших школярів у контексті НУШ”

23

Аватар профіля Ласкава Марина Аркадіївна
STEM-освіта
1—4 клас