! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Проект "Розвиток творчих здібностей дітей через театралізовану гру"

Опис документу:
Проект для дітей молодшого дошкільного віку. Залучати дітей до театрально-ігрової діяльності слід із раннього віку, починаючи із фланелеграфа, театральних та настільних ігор. Для старших дошкільнят – ігри – драматизації та імпровізації (розігрування сюжет без попередньої підготовки). Зацікавлять дітей і театр фантазії, театр пантоміми. Театралізовані ігри слід проводити і на природі – спілкування з небом, сонцем, деревами, квітами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРОЕКТ

Розвиток творчих здібностей дошкільників, через театралізовану гру.

Анотація.

Театралізована діяльність у дошкільному віці – один із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дитини, впливає і на творчі прояви дітей, сприяє розвитку у дошколят фантазії, виникнення по їхній уяві яскравих образів літературних героїв, казкових персонажів. Теоретичною основою цього проекту виступило положення про те, що кожна дитина від природи неповторна. Унікальна індивідуальність.

Якщо створити умови для її розвитку, в дитини неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою. І завдання педагога полягає в тому, щоб виявити ці перші здібності і на цьому тлі створити умови для повноцінного розвитку особистості.

Залучати дітей до театрально-ігрової діяльності слід із раннього віку, починаючи із фланелеграфв, театральних та настільних ігор. Для старших дошкільнят – ігри – драматизації та імпровізації (розігрування сюжет без попередньої підготовки). Зацікавлять дітей і театр фантазії, театр пантоміми. Театралізовані ігри слід проводити і на природі – спілкування з небом, сонцем, деревами, квітами

Тип проекту: творчий;

Вид проекту: ігровий. короткотривалий (3 місяці)

Вік: діти 3-4 років (молодша група)

Учасники проекту: педагоги НВК, діти, батьки.

Проблема: реалізація потреб дітей у самовираженні, спілкуванні, пізнані себе через відтворення різних образів.

Мета проекту:

  • розвивати здібності дітей до акторської діяльності, усвідомлення мовленнєвих виконавчих дій;

  • формувати у дошкільника бажання до самовираження, пізнання себе, як творчу особистість;

  • виховувати цікавість дітей до участі в театралізованих дійствах,

Завдання проекту:

  • виготовлення ляльок до різних видів театру-тіньовий, настільний, пальчиковий, ляльковий;

  • Створення картотеки театралізованих ігор, пальчикових ігор, артикуляційних вправ, лічилок, скоромовок.

  • підбір сценаріїв до вистав, театральних дійств;

  • підбір музичного матеріалу;

  • влаштовувати виступи перед вихованцями дитячого садка.

  • практикувати залучення батьків у театральних дійствах.

План реалізації проекту

Заходи

Виконавці

Термін

Підбір методичної літератури

Ніфантьєва Н.О.

Лютий

Консультація для вихователів «Театралізована діяльність в дитячому садку. Види театра». Презентація.

Ніфантьева Н..О

педагоги

лютий

Батьківські збори: «Театр - наш друг і помічник»

Ніфантьєва Н.О. Вожеренко В.А., батьки

Березень

Консультація для батьків «Як зробити театр вдома»

Ніфантьева Н.О

Березень

Виготовлення атрибутів до ігор-драматизацій

Ніфантьєва Н.О. Вожеренко В.А., батьки

березень

Створення банку даних театралізованих ігор, пальчикових ігор, артикуляційних вправ, лічилок, скоромовок.

Ніфантьева Н.О

Лютий-березень

Підготувати і провести свято для мам «Казкові герої мам вітають», казка «Колобок» (ляльковий театр), казка «Ріпка» (театр тіней)

Ніфантьєва Н.О. Вожеренко В.А. Костенюк В.А.

Лютий-березень

Спільна участь дітей і батьків в святах і драматизація казок.

Ніфантьєва Н.О. Вожеренко В.А. Костенюк В.А.

Березень

Результати проекту:

1. Збагачення мовного словника дітей театральною термінологією.

3. Підвищення рівня навчання дошкільнят через театрально-ігрову діяльність; удосконалення психічних процесів – пам’ять, уява, мислення, воля.

4. Комплексне розв’язання мовленнєвих завдань.

5. Наповнення центрів театралізації ляльками, фігуркам, атрибутами до різних видів театру.

6. Вдосконалення координації рухів, жестів, пластики, міміки.

7. Бажання дітей “грати в театр”, потреба до виступів перед дорослими та однолітками, прагнення успіху та визнання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись