+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Проект роботи з дітьми старшої групи « Моє місто». Курс "Культура добросусідства"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект «Моє місто»

Тривалість проекту: 3 тижня

Мета проекту: викликати у дітей бажання створити проект «Рідне місто моє», визначити завдання, зміст та форми роботи, направленні на реалізацію освітньо-виховного процесу; розвивати пізнавальний інтерес. Сформувати систему знань, умінь та навичок, необхідних для реалізації спільного проекту через навчальну, пошуково-дослідницьку, зображувальну та театралізовану діяльність

Характеристика проекту:

пошуково – інформаційний

середньої тривалості;

колективний;

за межами групи

База реалізації: старша група «9 «Білочка»

Учасники та співучасники проекту: діти, батьки, вихователі

Ігрова діяльність: рухливі ігри; народні, дидактичні, настільно-друковані, сюжетно-рольові, театралізовані

Пошуково-дослідницька діяльність: спостереження, екскурсії

Формування передумов трудової діяльності: праця в природі, доручення, чергування

Взаємодія з сім’єю:

Рекомендована дитяча художня література:

Пізнавальна та комунікативно-

мовленнєва

діяльність

Пошуково

дослідницька

діяльність

Художня

література

Співпраця з батьками

Ігрова діяльність

Практична діяльність

Мотиваційний етап:

2 дні

Інтерактивна гра «Коло ідей»

Бесіда з метою діагностування

-Чому наше місто має таку назву?

-Що зображено на гербі міста?

Що символізує це зображення?

Які історичні пам’ятники є в місті? Чим славиться наше місто?

Яка назва міста?

Річка, що протікає через місто?

Як називається головна вулиця нашого міста?

Які місця вам більше подобаються?

Які підприємства міста ви знаєте?

Яку продукцію вони виробляють?

Хто такий мер міста?

Хто в нашому місті дбає про його благоустрій?

Домашнє завдання Дізнатись у рідних про фотографії, старовинні речі, книги, одяг, пов’язані з історією та сьогоденням нашого міста.

Винести у рубрику батьківського куточка інформацію «Чим ми займаємось»

Дидактичні ігри:
«Де ти живеш?»
-

Формування поняття «батьківщина», закріпити знання про домашню адресу, вміти застосовувати їх.

«На чому я подорожую» -уточнити інструментів для роботи на підприємствах, вміти пристосовувати їх у повсякденному житті.

«Думаємо разом» - розвивати логічне мислення. Спонукати активно вступати у взаємодією з однолітками. Вчити самостійно відкривати закономірності влаштування знання про призначення видів транспорту, закріпити правила вуличного руху

«Інтерв’ю» - розвивати діалогічне мовлення, формувати здатність до розміркування, використовувати метод «мікрофон»

Виховувати повагу до співбесідника.

«Що предмет розповість про себе?» - знати призначення речей домашнього вжитку та навколишнього світу.

Рухлива гра «Переправа через Ірпінь» - біг, спритність, швидкість.

Дерево цілей

(будинок з віконечками, драбина зі сходами, карта міста зі стежинками)

Художня праця

Колективна робота «Моє місто Ірпінь»

Інформаційний етап 3 дні

Проектне заняття

«Пройдемось по головній вулиці нашого міста» (дитина і навколишній світ, мовленнєве спілкування)

Проектне заняття

«Екскурсія до пам’ятника»

(образотворча діяльність)

Проектне заняття «Рідне місто моє»

(українознавство,

дивосвіт, мовленнєве спілкування, зображувальна діяльність)

Скласти розповіді з власного досвіду на теми:

«Професії моїх батьків»

«Мій вихідний день»

Спостереження: - в парку біля садочка.

- за головною вулицею Ірпеня

Вивчити вірші, пісні про рідне місто, природу Батьківщину.

Робота з батьками

Проводиться через «чарівний капелюх» домашніх завдань.

Дидактичні ігри: «Прогулянка містом» - формувати здатність бачити , розуміти і сприймати зміни навколишнього, красу, гармонійність, розвивати пізнавальний інтерес

«Чарівник» - розвивати мовленнєву активність, вміння перевтілюватися,

використовувати

стверджувальну та заперечливу

лексику

«В музеї» - уточнити і закріпити назви предметів національного одягу, посуду, меблів та інших предметів домашнього вжитку.

Виховувати почуття патріотизму.

«Академія маленьких пішоходів» - закріпити правила вуличного руху та правила пішоходів

«Що трапилось б, якби не працював..» (водій, електрик, лікар) – підвести до розуміння цінностей будь-якої професії

«Розставим предмети по місцях» - вміти класифікувати предмети одягу, взуття, меблів, посуду, іграшки. Знайти їх місце розташування та зберігання.

Сюжетна гра «Подорож автобусом» - спонукати дітей до спільної подорожі, під час якої закріпити знання про історію міста, історичні пам’ятники, вулиці, підприємства.

Рухливі ігри: «Ми весела дітвора» - розвивати вміння виконувати рухи за сигналом, швидку реакцію, виховувати взаємоповагу.

«Влуч у ціль» - розвивати окомір, силу «Підкидкинь ось так…» розвивати спритність. гнучкість,

швидкість, вміння узгоджувати свої дії з діями інших дітей

Трудова діяльність

Удосконалювати навички самостійного одягання й роздягання. Вчити бачити непорядок у зовнішньому вигляді, закріпити вміння його усувати.

Репродуктивний

етап 3 дні

Проектне заняття

«Ліси- окраса рідного краю»

(природа, мовленнєве спілкування)

Еколого-туристичний

похід

«Ось вона річка – Ірпінка»

Робота з батьками

«Скринька побажань»

Бесіда з батьками

«Здорова дитина – міцна країна»

Сюжетна гра

«Будуємо парк відпочинку»

Дидактичні ігри: «Зашифруй – відгадай» (гра в парах)

Закріплення знань про рідне місто

«Кожен предмет має секрет» -

закріпити знання про підприємства, збагачення словника назвами-виробами підприємства

«Скажи навпаки» - збагачення словника антонімами

«З якого дерева листочок»

вміти пізнавати листочки за формою, знати назву дерева.

Рухливі ігри: «Відгадай, де сховано»

«Хто далі кине?»

«Ми маленька дітвора, дуже спритна та швидка»

Трудовий десант

«Моє місто буде чистим»

Узагальнюючий етап

2 дні

Інтелектуальна гра

«Найрозумніший ірпінчанин»

Бесіда «Мій улюблений куточок міста»

«Як зробити наше місто красивішим?»

Бесіда «Чим славиться наше місто?»

Екскурсія до музею

«Що цікавого про наше місто розповість нам наш музей»

Дидактичні ігри:

«Комплімент»

-вміння підбирати ласкаві слова

до суб’єкту

чи об’єкту

«Відгадай за описом» - вміти

пізнавати

рослини за описом

«Хто назве більше видатних ірпінчан»

«Хто назве найбільше пам’ятників, які є в нашому місті » Сюжетно-рольова гра

«Екскурсія містом»

Рухливі ігри: «Каруселі»

«Перестрибни»

Конструювання з паперу

«Рідне місто моє»

Творчий етап

4 дні

Тематичне свято

«Рідне місто моє»

Крісло мрійника

«Якби я був мером»

«Якби я був річкою Ірпінь»

«Якби я був чарівником»

Мовні ігри

«Побажання рідному місту»

«Радіоефір»

«Назви професії від А до Я»

«Склади розповідь про рідне місто»

Створення міні-музею

СХД

«Малюємо міську

вулицю»

Майстерня

«Умілі рученята»

(поробки із природного матеріалу)

Виставка малюнків

«Рідне місто моє»

Рефлексивний

етап 1 день

Екскурсія

по новоствореному міні-музею для дітей інших груп

Бесіда «Подорож у зворотному

часі»

Нагороди та подяки

Закріплення

текстів віршів

Ігри за бажанням дітей

Прибирання в міні-музеї групи

Результат роботи «Фоторепортаж про місто»

Лепбук Колаж на карті міста

Опис документу:
Мета проекту: викликати у дітей бажання створити проект «Рідне місто моє», визначити завдання, зміст та форми роботи, направленні на реалізацію освітньо-виховного процесу; розвивати пізнавальний інтерес. Сформувати систему знань, умінь та навичок, необхідних для реалізації спільного проекту через навчальну, пошуково-дослідницьку, зображувальну та театралізовану діяльність

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн