Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Проект "Подорож Читайлика країною Математики"

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZG516336
За публікацію цієї методичної розробки Налескіна Альвіна Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №ZG516336
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

Назва проекту : Подорож Читайлика країною Математики.

Автор : Налескіна Альвіна Віталіївна,

учитель початкових класів

Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2

Донецької області,

спеціаліст I кваліфікаційної категорії

Термін реалізації: вересень 2017 р. - травень 2018 р.

Учасники: вчитель, учні, батьки

2017-2018 н.р.

Пояснювальна записка

Актуальність. В історії розвитку людства читання завжди відігравало важливу роль. Щоб читати добре, потрібно читати зацікавлено і багато. Читання – провідна пізнавальна діяльність молодшого школяра. Прищепити любов до читання - це значить переконати дитину у необхідності дружити з книгою, відчувати її корисність у повсякденному житті як неоціненного джерела знань та засобу спілкування між людьми. У процесі роботи над книгою учні повинні пройнятися розумінням книги як величезної сили, здатної впливати на розум і емоції людини. Ефективний процес читання неможливий без вироблення в учнів навичок правильного, виразного, швидкого та свідомого читання, які формуються на уроках класного і позакласного читання.

Проблема формування навички читання завжди була і є актуальною, детально дослідженою як в психолого-педагогічному так і в методичному плані.

Психолого-педагогічні засади проблеми були встановлені Т. Єгоровим, О. Леонтьєвим, М. Жинкіним.

В методичній літературі розроблена достатньо повна характеристика навички читання Н. А. Щербаковою, Є. А. Адамовичем, К. Т. Полєкіним, В. Г. Горець. М. Яковлєвою. а також В. О. Острогорським, 3. А. Ачейкіною, А. А. Горбуновою, Є. Є. Руновою.

Саме вчителю початкових класів на уроках читання з першого дня навчання читанню необхідно викликати інтерес, цікавість до книги, залучаючи кожного до активної розумової діяльності.

З давніх пір задачі відіграють величезну роль у навчанні. Розв’язування задач виступає і як мета, і як засіб навчання. Уміння ставити і виконувати задачі є одним з основних показників рівня розвитку учнів, відкриває їм шлях оволодіння новими знаннями: знайомиться з новою ситуацією, описаної для розв’язування задачі і т.д. Іншими словами, при складанні виконанні задач дитина набуває математичні знання, підвищує свою математичну освіту.

Творча робота над задачею передбачає застосовування математичних знань до практичних потреб, дитина готується до практичної діяльності в майбутньому, до виконання завдань, висунутих практикою, повсякденним життям.

Вміння складати і розв’язувати задачі привчає учня виділяти посилки і укладання, дані і шукані, знаходити спільне та особливе в даних, зіставляти і протиставляти факти. При розв’язуванні математичних завдань, як вказував А.Я. Хинчин, виховується правильне мислення та учні привчаються перш за все до повноцінної аргументації.

Складання текстових задач використовуються як дуже ефективний засіб засвоєння учнями понять, методів, взагалі математичних теорій, як найбільш дієвий засіб розвитку мислення учнів, як універсальний засіб математичного виховання і незамінний засіб прищеплення учням умінь і навичок у практичних застосуваннях математики. Розв’язування задач добре служить досягненню всіх тих цілей, які ставляться перед навчанням математики.

А як цікаво розвязувати задачі, в яких заподіяні герої прочитаних творів. Саме тому я і обрала цей проект, щоб домогтися усвідомленого читання учнями творів та розширювати вміння складати задачі за змістом.

Мета проекту

Дібрати та систематизувати вправи, спрямовані на формування ефективної навички швидкочитання, обґрунтування умов для її впровадження та розробка методичних підходів та шляхів успішного формування та удосконалення навички читання;

вчити дітей складати задачі на основі прочитаних творів.

Завдання

  • Розробити такий проект, який допоможе вчителям використовувати

цей матеріал на уроках математики;

  • активно залучати дітей до творчого пошуку, розвитку фантазії;

  • домогтися вдумливого , усвідомленого читання;

  • працювати над підвищенням техніки читання;

  • застосувати різні види вправ, спрямовані на розвиток мовленнєвого апарату, розширення оперативного поля зору;

  • розвивати увагу і пам’ять у процесі сприймання;

  • встановлювати причиново-наслідкові зв’язки, визначати головне, узагальнювати, доводити свою думку;

  • інтегрувати знання з математики до виконання завдань з читання;

  • виховувати в учнів прагнення до набуття знань, прищеплювати навички самостійного пошуку інформації.

Типологія проекту

Відповідно до мети та завдань даний проект за своїм кінцевим результатом має практико-орієнтований характер;

за змістом — міжпредметний, так як поєднуються різні дисципліни, без яких не можна охопити всю багатогранність навчального матеріалу;

за кількістю учасників — колективний, так як даний проект застосовується на етапах повторення, закріплення, систематизації знань учнів; можна використовувати парні та групові методи роботи;

за тривалістю — цей проект розрахований на один навчальний рік.

Визначення етапів реалізації проекту

завдання

термін

Очікуваний результат

пошуковий

Пояснити учням певні поняття, з’ясувати рівень оволодівання навичок складати задачі.

(моніторинг)

Анкетування щодо виявлення рівня інформаційної компетентності учнів

Вересень-жовтень 2017р.

Аналіз анкет, складання таблиць з моніторингу.

практичний

Учні самі складають задачі за змістом прочитаних творів, створюють свій математичний збірник;

Складають задачі на два чи кілька варіантів розв'язування і таким чином пробуджують допитливість, самостійність мислення;

Складають вирази за умовою задачі;

Складають задачі з певними залежностями між величинами;

Складають задачі на вказану дію;

Складають задачі за виразом чи розв'язком;

Складають обернені задачі;

Складають задачі з недостатньою кількістю числових даних;

Листопад – березень 2017р.

Впорядкування збірника творчих робіт

презентаційний

Навчити дітей презентувати та захищати свою працю.

Квітень – травень 2018 р.

Захист проекту

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вчительський проект інтегрованого змісту читання та математики. Можна використовувати у 3-4 класах.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Читання
  • Клас
    3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    7206
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ZG516336
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZG516336
За публікацію цієї методичної розробки Налескіна Альвіна Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №ZG516336
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти