Природнича гра "Біологічна карусель"

Біологія

Для кого: 6 Клас

07.03.2021

180

2

0

Опис документу:
поглибити знання учнів з природничих наук, викликати інтерес до предмета, розвивати людські якості учнів через розуміння, любов до природи, до рідного краю, вміння працювати в групі, здійснювати міжпредметні зв’язки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природнича гра «Біологічна карусель»

Мета: поглибити знання учнів з природничих наук, викликати інтерес до предмета, розвивати людські якості учнів через розуміння, любов до природи, до рідного краю, вміння працювати в групі, здійснювати міжпредметні зв’язки.

Форма заняття: гра

Обладнання: завдання, запитання до гри на пелюстках, картках, малюнки для конкурсу «Підказка», конверти з мозаїкою з пейзажів, дари природи: часник, морква, апельсин, цибуля, капуста, яблуко, редька, кориця, , папір, канцприладдя.

Підготовка до гри:

1. Формуються команди, які братимуть участь у грі.

2. Обирається журі.

3.Підготовка кабінету до гри, призів переможцям.

Хід гри:

1. Зупинка «Чарівна квітка»

На дошці прикріплена квітка, де на кожній пелюстці запитання. Команди по черзі відривають пелюстки, 1 хвилину обдумують відповідь і відповідають на питання.

2.Зупинка «Кросворд «Найдорожчий скарб »

1

2

3

4

5

6

7

Команди одержують однакові кросворди і 4 хвилини розгадують.

1.На городі молода

Дуже гарно вигляда.

Заплітає коси пишні,

Золотаві і розкішні.

Рясно проросли зернинки,

Мов блискучі намистинки.

І висока і тонка…

Відгадайте, хто така. (кукурудза)

2.Гарбузову господиню усі

Знають.

Хто я? (диня)

3.Хто вона? І не вродлива,

Аж ніяк не показна,

Та сказати справедливо:

Вельми корисна вона.

І про це вже кожен знає,

Хоч не все перелічу,

Що без неї не буває

Ані супу, ні борщу. (картопля)

4.І довгенька й червоненька,

Косу має зелененьку,

Що поверх землі стирчить,

А сама в землі сидить.

Це сестричка буряка…

Відгадайте: хто така? (морква)

5.Що таке росте улітку,

Дуже схоже і на квітку,

І на сонечко ясне,

А у ньому, золотому,

Ще й насіннячко рясне?

Все воно дрібненьке,

Сіре і кругленьке… (соняшник)

6.Як гарбуз – товстенний,

Кольором - зелений.

А солодкий, наче мед…

Відгадали цей секрет? (кавун)

7.Ця рослина є така:

І солодка, і гірка.

Одежинок кілька має

Й золотистим блиском сяє.

Ще і тим вона цікава:

З нею добра різна страва.

І приємна, і смачна…

Відгадайте, хто така? (цибуля)

Якщо вірно відгадаєте кросворд, по вертикалі у виділеній колонці прочитаєте слово, яке є найціннішим скарбом (здоров׳я)

3.Зупинка «Тема»

Команди по черзі вибирають теми, на питання яких будуть відповідати.

Тема: Генеративні органи рослин

1. Плід яблуні (яблуко)

2. Яке запліднення у квіткових рослин (подвійне)

3. Квітка, яка не має оцвітини (гола)

4.Сукупність квіток, розташованих на спільній осі (суцвіття)

5.Суцвіття соняшника (кошик)

6.Вчений, який відкрив подвійне запліднення у квіткових рослин (Навашин)

7.Рослина, насіння якої має 2 сім’ядолі (дводольна)

8.Назвіть рослину, в якої плід біб (горох, квасоля)

9.Нектар у квітці утворюється в (нектарники)

10.Яка рослина має найбільшу квітку (рафлезія)

5.Зупинка «Підказка»

Вчитель показує одному представнику команди 10 малюнків, учень повинен за 1 хвилину пояснити іншому учню, що зображено на малюнках, не називаючи предмета.

Малюнки для гри :

1.Метелик, акула, сонце, зуби, гриб, жолудь, дощ, термометр, ялина, тюльпан.

2.Оса, заєць, хмари, голова людини,яблуко, ніч, лупа, береза, огірок, рука.

6.Зупинка «Мозаїка»

Командам даються розрізані у вигляді мозаїки пейзажі. Учні повинні скласти зі шматочків фотографію. Переможе команда, яка швидше справиться із завданням.

10.Зупинка «Впізнай дари природи»

Учень із зав’язаними очима повинен впізнати по запаху дар природи.

1 учень 2 учень

часник цибуля

морква капуста

апельсин редька

кориця яблуко

11.Підведення підсумків гри, нагородження переможців

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили