Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Активізація медіатворчості школярів шляхом використання сучасних онлайн-інструментів
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Інтерактивна гра "Карусель" для автоматизації звука [ш]

pptx

Логопед

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.06.2022

46

0

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 12 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

План-конспект дидактичної гри

Гра: «Карусель».

Мета:

-навчальна: формування звукової сторони мовлення; автоматизація звуку [ш] у словах та зв’язному мовленні;

- розвивальна: розвивання слухової уваги та зорової пам’яті, інтонаційної виразності мови; стимулювання тривалого струменю повітря при вимові звуку [ш]; тренування визначення звуку [ш] у словах; закріплення поняття тварини; збагачення активного і пасивного словника іменниками – назвами тварин;

- виховна: виховання позитивного ставлення до ігор, самостійності, контролю за власним мовленням, бажання говорити правильно.

Обладнання: мультимедійна презентація.

Мовленнєвий матеріал: собака, шимпанзе, кішка, заєць, лоша, ведмідь, свиня, шиншила, слон, миша.

Попередня робота: ознайомлення з невідомими дитині тваринами.

Хід гри: Логопед демонструє дитині карусель з 5 кабінками. На екрані по черзі з’являтимуться картинки тварин, дитині потрібно називати тварину і визначати чи є в її назві звук [ш]. Тварини, в назві яких є звук [ш], будуть кататись на каруселі.

Інструкція: «Це весела карусель. На екрані будуть з’являтись різні тварини, але ти маєш покатати тільки тих, в назві яких є звук [ш]. Ти запам’ятав з яким звуком тварини будуть кататись на каруселі?»

Рівень допомоги: додаткові запитання, уточнення, пояснення.