Пригодницька гра квест «Весняна картина»

Гра

18.01.2022

250

22

0

Опис документу:

Після квесту діти зможуть:

  • знають про весняні явища;

  • виділяють характерні ознаки весни;

  • закріплюють рахунок в межах 3;

  • вміють викладати роздатковий матеріал за вказівкою вихователя;

  • пізнають та називають геометричні фігури та їх колір;

  • порівнюють предмети за величиною.

  • розвивають пам’ять, мовлення,увагу.

  • виховують пізнавальний інтерес.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тематичне вивчення « Стан виконання завдань Базового компоненту дошкільної освіти відповідно освітнього напряму «Гра дитини» за навчальний рік» / 2020-2021

















КОНСПЕКТ

ПРИГОДНИЦЬКОЇ ГРИ КВЕСТУ

на тему

«ВЕСНЯНА КАРТИНА»

(Для дітей молодшого дошкільного віку)













Підготувала вихователь

Проценко Антоніна Андріївна

ІІ молодшої групи

з інклюзивним навчанням №2

«Квітка сонця»








2020 – 2021 навчальний рік



Ідея: ефективно поєднувати ігрову і навчальну діяльність дітей.

Діти, переміщуючись у реальному просторі, виконують різні завдання, об’єднані спільним сюжетом.

Тема: Пригодницька гра квест «Весняна картина»

Після квесту діти зможуть наступне:

  • знають про весняні явища;

  • виділяють характерні ознаки весни;

  • закріплюють рахунок в межах 3;

  • вміють викладати роздатковий матеріал за вказівкою вихователя;

  • пізнають та називають геометричні фігури та їх колір;

  • порівнюють предмети за величиною.

  • розвивають пам’ять, мовлення,увагу.

  • виховують пізнавальний інтерес.


Для квесту знадобляться:

сліди, шматочки пазлів, два струмочки(тканина),пластмасові іграшкові звірята, макет сонечка, мішечки.

Використана література:

оповідання Панаса Мирного «День на пастівнику»: «Сонечкосонечко!», П. Грабовський «Весна». Дидактичні ігри:« Яка весна?», «Знайди малят», «Яка фігура сховалася за тваринкою?», «Родина їжачків», «Пригостимо тваринок».


Хід заняття:

І. Комунікативна діяльність

Вихователь: у нас сьогодні незвичайна подорож. Ми будемо з вами мандрівниками, допитливими непосидами. Вирішили пізнати таємниці весняного лісу. А для цього весна загадала нам пять бажань (звучить музика):

«Сонечко, сонечко!

Діткам посвіти,

Треба нам, сонечко,

Весноньку знайти.»

ІІ. Пізнавальна діяльність.

Вихователь: подивіться, діти, сонечко сумує без весни. Не світить своїми лагідними промінцями. Давайте сонечку допоможемо виконати завдання.

(Проводиться дидактична гра «Яка весна?»)

(вихователь пропонує дошкільнятам розглянути асоціативні картки та відповісти на запитання: «Яка весна?» Наприклад: весна сонячна (сонечко),весна квітуча (квіти),весна запашна (запах)…

Сонечко нам подарувало мішечок. Подивимося, що там? (шматочок пазла). Його подарувала весна і хоче, щоб ми склали весняну картину. З одного пазла можна скласти картину? Ні. Нам потрібно виконати всі завдання весни. Тоді ми зберемо багато пазлів і зможемо скласти справжню картину. (Вихователь повертає пазл та читає наступне завдання від весни.) Весна просить, щоб ви допомогли мамам – тваринам знайти їх малят. Крокуємо за мною:1,2,3

(Проводиться дидактична гра «Знайди малят») (вихователь пропонує дошкільнятам допомогти свійським тваринам. Необхідно знайти малят, які загубилися. Діти працюють парами. Одна дитина бере тварину, наступна шукає. Діти повинні назвати тварину та їх дитинча.) Кого ти знайшов? (корову). А дітки як називаються у неї? (телята). Продовжують гру. Молодці, правильно назвали. Звірята хочуть нам подарувати наступний мішечок від весни. Дивіться, діти, нам вони подарували шматочок пазла. Прочитаємо, що там написано. Весна просить, щоб ви повеселилися.

Фізкультхвилинка «Весна» Зійшли сніги, Шумить вода Весною повіва; Земля квіточки викида, Буяє травка молода Все мертве ожива. Веселе сонечко блистить, Проміння щедро ллє; Гайок привітно шелестить, Неначе кличе пригостить; Струмочок виграє…

П. Грабовський

ІІІ. Перетворювальна діяльність

Малята, дивіться ще один мішечок від весни. Що там? (шматочок пазла) (вихователь перевертає пазл та читає наступне завдання від весни) Прочитаємо, що написано. Треба перестрибнути струмочок та погодувати тваринок. (вихователь звертає увагу на струмочки, що лежать на підлозі. Дітям треба знайти вузький струмочок та перестрибнути його). Діти, а чого ви не перестрибнули цей струмочок. Як ви вважаєте? (тому що він широкий). Крокуємо за мною. Один, два, три (діти рахують). Вас чекають голодні тваринки. Пригостимо їх.

(Проводиться дидактична гра «Пригостимо тваринок») (вихователь роздає дітям основні картки із зображенням тваринок. Пропонує дітям пригостити звірят – викласти певну кількість частування за вказівкою. Наприклад: для їжачка викласти 3 яблучка, для білочки- 2 горішка, для поросятка викласти 4 кукурудзи, а для мишки – 5 шматочків сиру. Педагог спостерігає за роботою дітей, перевіряє правильність виконання). Тварини вдячні, що ви їх пригостили та хочуть подарувати вам мішечок (шматочок пазла). Крокуємо по слідах. Один, два, три (вихователь перевертає пазл та читає наступне завдання від весни). Весна просить, щоб ви знайшли фігуру, яка сховалася за тваринкою.

(Проводиться дидактична гра «Яка фігура сховалась за тваринкою?) (діти розглядають картки, називають тваринку (дика чи свійська) та фігуру, яка за нею сховалася. Далі дитина має довести, чому вона вважає, що це саме трикутник або квадрат, назвати колір геометричної фігури.) Молодці, знайшли тваринок. Тварини дарують вам мішечок. А що там? Ще один шматок пазла. Прочитаємо завдання від весни. Вам треба порівняти їжачків за величиною та нагодувати їх. Крокуємо по слідах. Подивіться, ось і родина їжачків. (Проводиться дидактична гра «Родина їжачків) (величина предметів) (педагог пропонує малюкам нагодувати родину їжачків. Діти роздивляються картки з їжачками. Педагог запитує у дітей: - Який їжачок найбільший? Так, це їжачок тато. Покажіть трохи меншого їжачка, ніж тато. Так, це їжачиха - мама. Покажіть їжачка трішки меншого, ніж мама. Так, це донечка. А хто менший за донечку? Так, це маленький син. Педагог пропонує нагодувати їжачків, орієнтуючись на розмір їжачків та плодів. Діти класифікують картки з плодами, свої дії коментують. ) Родина їжачків дарує вам останній мішечок. А там що? (шматок пазла) Завдання від Весни. Скласти весняну картину та показати їй. Ой, скільки у нас пазлів? (багато) Діти, подивіться, що у нас вийшло? (весняна картина). (Звучить весняна музика) Чуєте, весна зраділа і послала вам сюрприз. ( малята ловлять сонячні промінчики )

ІV Оцінно-контрольна діяльність Діти, ось і закінчилася наша незвичайна подорож? Що найбільше вам сподобалось? (знаходити малят, робити фізкультхвилинку, пригощати тваринок, шукати фігуру, годувати родину їжачків, складати з пазлів картину). Якщо все дуже сподобалося, то пострибайте, як зайченята і усміхніться один одному.




















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.