Спрямованістьна ціліснийрозвиток(головніорієнтирирозвитку- психомоторний, соціальний та загальнийінтелект);
-Становленнясоціальнихякостей як пріоритетнийнапрямрозвитку, щомає стати провідним у всіх видах корекційно – розвитковоїроботи з дитиною;
-Розробкаосвітнього плану, якийбазується на специіфцісприймання і переробкиінформаціїдітьми з ООП(організація простору, часу та діяльності);
-Організаціякорекційно-розвиткових та навчальних занять в рамках мікрогрупи. Форми, засоби, методи та тривалістьпроведення занять за необхідностіможутьваріюватись;
-Оцінюванняефективностіосвітньогопроцесу за показникамиіндивідуальногорозвиткудитини (індивідуальнакорекційно-розвитковапрограма);