6 клас "Пізнаємо природу" ( за модельною програмою інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5–6 класів авторів Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)
Підручник "Пізнаємо природу": підруч. інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Д. Д. Біда. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.
Ця презентація допоможе учням краще зрозуміти відмінності між лісом та парком, а також розвивати їхнє екологічне мислення та відповідальне ставлення до природи.
Мета уроку:
навчальна:
ознайомити учнів з основними характеристиками лісу та парку;
навчити розуміти відмінності між цими двома типами природних місцевостей;
закріпити та розширити знання про біорізноманіття та роль екосистем у підтримці життя на Землі.
розвивальна:
розвивати уміння порівнювати та аналізувати;
розвивати мовленнєві навички під час обговорення та висловлювання власних думок.
виховна:
формувати екологічний світогляд та відповідальне ставлення до природи;
виховувати почуття бережливого ставлення до природних ресурсів та середовища;
розвивати почуття власної відповідальності до природи та бажання її охороняти.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: малюнки або картини лісів та парків, малюнки рослин, тварин та інших об’єктів, характерних для лісу та парку, відеоролики або презентації, які демонструють життя у лісі та парку, звукові записи природних звуків, характерних для лісу та парку, зразки листя, гілок, шишок, ягід, які можна знайти у лісі та парку, природні матеріали, такі як кора дерев, мох, лісовий ґрунт.
Очікувані результати:
учні зможуть пояснити відмінності між лісом та парком за різними аспектами: призначення, розмір, управління, використання тощо;
учні зможуть використовувати отримані знання для аналізу та порівняння інших екосистем або природних місцевостей;
учні зможуть висловлювати власні думки про важливість збереження лісів та парків для екологічної рівноваги та благополуччя людей;
учні продемонструють розвиток мовленнєвих навичок та здатність до спільної роботи під час обговорення та порівняльного аналізу.