Порівняння емоційних реакцій у дітей з різним рівнем аутизму показало, що діти з легким-помірним рівнем аутизму мають вищий рівень самоконтролю, висувають до себе високі вимоги, є більш зосереджені на собі, мають високий рівень інтелекту. Їм притаманний нижчий рівень міжособистісної взаємодії та емоційного сприймання. Натомість діти з високим рівнем аутизму мають вищий рівень взаємодії з іншими, мають більше виражену потребу в близьких емоційних стосунках, прагнуть сильних відчуттів, більш імпульсивні та збудливі. Запропоновано ряд основних методичних рекомендацій у роботі з такими дітьми щодо врахування особливостей їхнього емоційного вираження, використовуючи які спеціаліст зможе відчитувати причини неадекватної поведінки та вжити заходів для її корекції.