Презентація з уроку Зарубіжна література для 9 класу на тему «Вольтер «Простак».

Опис документу:
Презентація має можливість викласти учбовий матеріал у цікавій формі, допоможе учням розкрити теоретичне поняття «просвітництво», проаналізувати отриману інформацію, легко запам»ятати та прослідкувати взаємозв»язок між частинами інформації

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вольтер “Простак” Презентація вчителя Стезенко О.В.
Слайд № 1

Вольтер “Простак” Презентація вчителя Стезенко О.В.

Нічого з того, що створював Вольтер, не минало нас. Ж.Ж. Руссо.
Слайд № 2

Нічого з того, що створював Вольтер, не минало нас. Ж.Ж. Руссо.

Вольтер (Франсуа Жан Марі-Аруе
Слайд № 3

Вольтер (Франсуа Жан Марі-Аруе

Він мав право називатися “патріархом” Просвітителів”. Його геній осяяв добу Просвітництва, і майже всі мислителі тієї епохи вважали себе його учнями.
Слайд № 4

Він мав право називатися “патріархом” Просвітителів”. Його геній осяяв добу Просвітництва, і майже всі мислителі тієї епохи вважали себе його учнями.

Класицист за вихованням та впо-добаннями, не дотримуався класицис-тичних правил у філософських повіс-тях. Головним для нього став принцип просвітит...
Слайд № 5

Класицист за вихованням та впо-добаннями, не дотримуався класицис-тичних правил у філософських повіс-тях. Головним для нього став принцип просвітителів: “Повчати розважаючи”.

Головні проблеми, які хвилюють письменника, - це співвідношення добра і зла у світі, вплив цих сил на долі людей.
Слайд № 6

Головні проблеми, які хвилюють письменника, - це співвідношення добра і зла у світі, вплив цих сил на долі людей.

Мета його творів – боротьба проти насильства, забобонів, усього, що заважає людині бути людиною.
Слайд № 7

Мета його творів – боротьба проти насильства, забобонів, усього, що заважає людині бути людиною.

У повісті “Простак” Вольтер передусім розкриває свій погляд на проблеми “природньої людини” і “цивілізованого суспільства”.
Слайд № 8

У повісті “Простак” Вольтер передусім розкриває свій погляд на проблеми “природньої людини” і “цивілізованого суспільства”.

Гуронець Європеєць, але виховувався гуронцями.
Слайд № 9

Гуронець Європеєць, але виховувався гуронцями.

Простак, - “бо завжди говорить те, що думає, і робить те, що хоче”. Щирість, почуття власної гідності вигідно відріз-няють його від співрозмовників.
Слайд № 10

Простак, - “бо завжди говорить те, що думає, і робить те, що хоче”. Щирість, почуття власної гідності вигідно відріз-няють його від співрозмовників.

Слайд № 11

Простака хрестили, дали ім”я - Геркулес. Першим випробовуван-ням стало ко-хання до хре-щеної матері -панні де-Сент-Ів.
Слайд № 12

Простака хрестили, дали ім”я - Геркулес. Першим випробовуван-ням стало ко-хання до хре-щеної матері -панні де-Сент-Ів.

Слайд № 13

Далі розповідається про те, як французи напали на англійців, і Простак мужньо бився зі своїми колишніми дру-зями за своїх теперішніх земляків.
Слайд № 14

Далі розповідається про те, як французи напали на англійців, і Простак мужньо бився зі своїми колишніми дру-зями за своїх теперішніх земляків.

Їдучи до Версалю, сподівається на винагороду короля та дозвіл на шлюб. Але потрапляє у пастку шпигуна. Простак у Бастилії.
Слайд № 15

Їдучи до Версалю, сподівається на винагороду короля та дозвіл на шлюб. Але потрапляє у пастку шпигуна. Простак у Бастилії.

Янсеніст Гордон надає Простаку європейську освіту. Простак змінював-ся, його розум міцнішав.
Слайд № 16

Янсеніст Гордон надає Простаку європейську освіту. Простак змінював-ся, його розум міцнішав.

А Сент-Ів сватали на нелюбого. Вона подалась у Версаль, щоб урятувати Простака.
Слайд № 17

А Сент-Ів сватали на нелюбого. Вона подалась у Версаль, щоб урятувати Простака.

Простак же так і залишився простаком, не поставивши запитання проте, як нареченій вдалось його звільнити. Навіть просить звільнити і Гордона. А Сен...
Слайд № 18

Простак же так і залишився простаком, не поставивши запитання проте, як нареченій вдалось його звільнити. Навіть просить звільнити і Гордона. А Сент-Ів щаслива, поки не зро-зуміла, що її можуть викрити.

Де-Сент-Ів дістала наказ про звіль-нення, та не змогла знести свого без-честя й померла.
Слайд № 19

Де-Сент-Ів дістала наказ про звіль-нення, та не змогла знести свого без-честя й померла.

Так, філософські роздуми про людину та сенс її життя, про її стосунки зі світом, суспільством викладені у формі розповіді про долю героя.
Слайд № 20

Так, філософські роздуми про людину та сенс її життя, про її стосунки зі світом, суспільством викладені у формі розповіді про долю героя.

Слайд № 21

Слайд № 22

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 23

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.