• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інформатика
  • Презентація з теми "Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні. Поняття комп’ютерного експерименту." (9 клас), презентація містить теоретичний матеріал і практичні завдання, які розв'язуються на уроці

Презентація з теми "Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні. Поняття комп’ютерного експерименту." (9 клас), презентація містить теоретичний матеріал і практичні завдання, які розв'язуються на уроці

Опис документу:
Презентація до уроку з теми "Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні моделі. Поняття комп’ютерного експерименту", (9 клас). Презентація містить короткий теоретичний матеріал та практичні завдання, які розв'язуються на уроці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні моделі. Поняття комп’ютерного експерименту.
Слайд № 1

Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні моделі. Поняття комп’ютерного експерименту.

Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера.
Слайд № 2

Комп’ютерна модель – це інформаційна модель подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп’ютера.

Комп'ютерне моделювання застосовують для розв'язування широкого кола завдань, зокрема:
Слайд № 3

Комп'ютерне моделювання застосовують для розв'язування широкого кола завдань, зокрема:

Чим відрізняються комп’ютерні моделі?
Слайд № 4

Чим відрізняються комп’ютерні моделі?

Комп’ютерні моделі
Слайд № 5

Комп’ютерні моделі

Комп’ютерний експеремент - дослідження математичної моделі з допомогою комп'ютера, при якому за одними параметрами моделі обчислюють інші її параме...
Слайд № 6

Комп’ютерний експеремент - дослідження математичної моделі з допомогою комп'ютера, при якому за одними параметрами моделі обчислюють інші її параметри Складається з таких дій: розробка плану дослідження; проведення комп’ютерного експерименту на базі створеної моделі; аналіз отриманих результатів.

Працюємо за ПК
Слайд № 7

Працюємо за ПК

Задача 1 Створити розрахункову (математичну) модель для визначення вартості фарби для фарбування підлоги у класній кімнаті. Задачу розв’язати викор...
Слайд № 8

Задача 1 Створити розрахункову (математичну) модель для визначення вартості фарби для фарбування підлоги у класній кімнаті. Задачу розв’язати використовуючи табличний процесор. Необхідна інформація для розв’язання задачі: довжина класної кімнати – 12 м., ширина – 8 м., витрата фарби на 1 м2 – 120 гр., вартість 100 грам фарби – 25 грн.

Задача 2 Використовуючи комп’ютерну імітаційну модель (таблиця), зобразіть графічну модель, яка б відображала зміну кількості населення протягом пе...
Слайд № 9

Задача 2 Використовуючи комп’ютерну імітаційну модель (таблиця), зобразіть графічну модель, яка б відображала зміну кількості населення протягом певного періоду. Необхідні дані взяти з таблиці. Рік 1959 1967 1970 1979 1989 2001 2007 2012 2014 Чисельністьнаселення 59598 100000 115541 178956 227925 248813 248229 250174 249912

Задача 3 Використовуючи дані про розповсюдження комп’ютерних шкідливих програм (ст..114, мал.. 4.3) зобразіть секторну діаграму, яка б відображала ...
Слайд № 10

Задача 3 Використовуючи дані про розповсюдження комп’ютерних шкідливих програм (ст..114, мал.. 4.3) зобразіть секторну діаграму, яка б відображала приблизний розподіл кількості загроз.

Домашнє завдання Опрацювати п. 5.1 ст. 133-134 виконати вправу 1 (б) – письмово, ст. 142
Слайд № 11

Домашнє завдання Опрацювати п. 5.1 ст. 133-134 виконати вправу 1 (б) – письмово, ст. 142

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн